***
Alisa gözlerini açtı revirdeydi.Bura da nere?
diyerek etrafına iyice bakmaya başladı. Ayağa kalktı ve ayının pençelediği yerin acısını hissetti bir an. O kadar büyük bir acı değildi. Bembeyaz bir odada yine teknoloji harikaları ile dolu muazzam bir oda... Sadece etrafındaki o harika aletlere bakabildi.
Alisa bir iki tıkırtı duydu. Ayakta bekliyordu. Kapı açıldı içeri siyah uzun saçlı genç ve güzel bir kadın girdi. Giyiminden dolayı doktor diye düşünerek ;
Siz doktor musunuz ?
Merhaba Alisa geçmiş olsun evet ben buranın doktoruyum
Yalnız bir doktora göre çok gençsiniz
Evet bunun farkındayım. Ben bunun için özel olarak eğitildim. Sizler gibi okullara giderek değil. Her şeyim özel olarak sadece doktorluk alanı üzerine eğitimimi aldım ve doğduğumdan beri biliyor musunuz ?
Yok devenin bale papucu
Bakın inanması zor şeyler duyuyor olabilirsiniz ama bunlar doğru burada daha neler öğreneceksiniz.
Alisa dalga geçer bir tavırla
Mesela şaşıracağım bir şey söyler misin?
Tabi ki. Buranın adını biliyorsun değil mi ?
Evet Magna diyorlar
Evet peki başka ne biliyorsun?
Alisa doktorun yüzüne susarak bakar sadece
Bende öyle tahmin etmiştim. Bak Alisa burası gerçek değil. Biz dünyadan kilometrelerce yukarda beton ve yapay bir yerde yaşıyoruz.
Dalgamı geçiyorsun?
Her şey yapay. Bundan yıllar önce öğrenildi dünyanın bu hale geleceği. Ve buna önlem olarak burası yapıldı yıllar sürdü buranın bitmesi. Etrafımızda bizi donmaktan sele uğramaktan koruyan bir tabaka var ve onunda arkasında bir tabaka daha var tabi o iç tabaka gibi güvenli değil.
Bu teknolojik aletler nasıl oldu. Bu kadarı imkansız anlıyor musun?
Evet Bunun hikayesi bambaşka.
Dinlerim
Sizden önce gönüllü bilim adamları vardı onlar çok kalabalıktı. Birbirinden zekiydiler. Çok uzun yıllar uğraştılar bu aletler için. Radyasyon akımlarına maruz kaldılar hatta. Uçan bir gemi yaptılar don yangın ve bunun gibi şeylere güvenlik tedbiri tam olan bir gemi. Bide...
Bide...
Hadi, boşver bunlar uzun hikayeler daha sonra anlatırım kalk burda işin bitti.
Bide ne ?
Doktor Alisanın yüzüne acı gözlerle baktı 3 saniye kadar ve konuşmasına devam etti
Bak bidesi şu. Bu bilim insanları bu uğurda şehit oldular. Burayı bize yapabilmek için. Sizi aslında buraya hiç almazdılar ama diğer gönüllü ve işlerinde oldukça usta olan bu bilimciler bizler için çok şey feda ettiler. Radyasyon tabakasını yaptılar ama her biri çok fazla radyasyona maruz kaldı ve hayatlarını acı bir şekilde kaybettiler.
Peki bizden ne istiyorsunuz bizdemi ölelim bumu yani
Hayır sizin ölümle bir alakanız olmayacak. Çünkü sizden sadece bir araç yapmanız isteniyor
Peki sen bir doktor olarak bu kadar fazla şeyi nasıl biliyorsun?
Ben hem işimde hem yönetimdeydim. Fakat bazı durumlardan dolayı sadece işime adapte olmak istedim. Her şey bana çok fazla geldi çünkü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP 300
Science FictionEtraflarına baktıklarında muazzam bir teknolojik ortamla karşılaştılar , bulundukları yer çok büyük bir yerde ,etrafı arşı aşacak yükseklikte kalın duvarlarla kaplıydı. Gökyüzüne baktıklarında muazzam derecede radyasyon akımını gözle görebiliyorla...