***
On yıl sonra...Leyla ve Tahir Mahir ' in tabutunun başında bekliyorlardı. Bugün başkanın uyanma vaktiydi. Uykusundan ilk uyanma vakti olduğu için herkes çok heyecanlıydı. Saati gelmişti.
-Leyla başkanım 10 , 9, 8, 7,...
Leyla çok heyecanlıydı başkanı uyanacaktı. "2,1,0" ve tabuttan çıtırtı sesi geldi tabut açılmıştı.
-Tahir aç kapağı.
-Emredersiniz efendim.
Tahir kapağı yavaşça açar. Başkan göz kapaklarını oynatıyordu. Yavaş yavaş uyanıyordu. Gözlerini açtı ve daha yeni uyumuş hissi ile oturur vaziyette dikeldi. "Selam çocuklar"
-Başkanım hoşgeldiniz tekrardan aramıza.
Karşısındaki yardımcıları kendisi ile aynı yaşa ulaşmıştı ve yaşlarının ilerlediği yüzlerindeki çizgilerinden ve tenlerinin derisinin eskimesinden çok belli oluyordu.
-10 yıl geçtimi gerçekten.
-Evet başkanım.
-Çocuklar yaşlanmışsınız. Ama daha karizmatiksiniz üzülmeyin.
diyerek kalplerini yumuşatmaya çalışır.
-Efendim inanılmaz bir şey bu siz hala aynısınız.
-Boşuna ölümsüzlük tabutu demiyoruz buna.
Tabuttan yavaşça iniyordu. Bu sırada Tahir yardımcı oluyordu inmesine.
-Çocuklar hala uyuyor mu?
-Evet efendim. Onları uyandırma gereği duymadık şimdiye kadar. Her şey yolunda hiçbir sorun ve sıkıntı yok efendim. Tek sorunumuz...
-Evet
-Hani bir uzay aracı vardı ya efendim Beton dışında.
-Evet ne olmuş ona.
-Onlar efendim yani şöyle onlarda bizim gibi ayrı bir ırk. Fakat başka dünyadan geldiklerini öğrendik. Dilleri dinleri yaşamları bizden çok farklı.
-Nasıl yani ?
-Efendim siz uyuduktan bir yıl kadar sonra kendilerini bize göstermek zorunda kaldılar. Sessizliklerini koruyorlardı. Fakat astronotlarımız olayı çözmek için o gemiye yaklaştılar. Ne olduğunu çözmek için çok çabaladık. Hiçbir frekansımıza cevap vermiyorlardı. Eğer terkedilmiş bir gemi ise işimize yarayan şeyler olabilir diye düşündük.
-Sonra.
-Astronotlarımızın yaklaşması ile onları yok etmeleri bir oldu. Onların gemisi tamamen yok etmeye üretilmiş gibi. Silahları var. Bizden daha ileri bir teknolojiye sahipler.
-Peki başka neler yaşandı.
-Betonda her şey yolunda. Çocuklarımız genç bireyler oldular.
-Nüfusumuz ne durumda.
-Efendim herkes kafasına göre çocuk yapınca nüfusumuz arttı bunun üzerine bazı yasaklar getirdim. Ailelerin önümüzdeki on yıl boyunca çocuk yapmaları yasaklandı. Çocuklarımız genç oldular. Son doğanlar daha 10 yaşında eğitimleri devam ediyor. 100 tane 10 yaş çocuğumuz var. Daha küçük yok efendim.
-Beton zaten çok kalabalık bir ırk içerisinde 10.000 civarı kişi barınıyor.
-Evet efendim.
-Genç nüfusa da ihtiyacımız olacak. Yeni nesil evli gençlerin sadece bir çocuk yapma hakkını verin bu yıl için. Betonda daha yaşayacağımız çok yıl olacak gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP 300
Science FictionEtraflarına baktıklarında muazzam bir teknolojik ortamla karşılaştılar , bulundukları yer çok büyük bir yerde ,etrafı arşı aşacak yükseklikte kalın duvarlarla kaplıydı. Gökyüzüne baktıklarında muazzam derecede radyasyon akımını gözle görebiliyorla...