Deel 14

95 10 8
                                    

Li:

Ik keek voor me uit. Ik wou wat doen ik verveelde me dood. Mijn koorts werd hoger. Mijn voorhoofd die was warmer geworden. Ik had letterlijk overal jeuk.

Mijn mond was droog en ik had bijna overal pijn. 'Ilias kom op wat moeten we nu' fluisterde Yassine. 'Gewoon geduld hebben' zei Ilias en ging goed zitten. 'Der koorts is omhoog gegaan. Ze is vreselijk ziek' zei yassine.

'Ja maar Kawtar werd ook ziek in het begin. Zie je die hoer is nog steeds niet dood' zei Ilias. Meteen keek ik hem boos aan. Ik draaide me om naar Kawtar dat rilde van de kou.

Ze had overal blauwe plekken en gedroogd bloed. Ik wou opstaan en naar der toe lopen maar viel meteen neer. Meteen stonden mijn broers op en hielpen me overeind.

Ik hield me vast aan Ilias zijn shirt. 'Zeg alsjeblieft dat je een plan ofso hebt. Ik kan dit niet aan niet zoals jullie het aan kunnen' smeekte ik Ilias.

Hij keek boos naar de muur. 'Het spijt me zusje. Maar je zou geduld moeten hebben' zei Ilias. 'Of we geven hem dat VERVLOEKTE geld en gaan hier weg. We vragen om wat bescherming en klaar is Kees' zei Kawtar boos. 'Hou je bek a hoer' zei Ilias.

Uit het niets kreeg ik een gloed van pijn door mijn hoofd. 'Au' zei ik zacht.

Ik ga recht op zitten en krijg meteen pijn aan mijn rug. 'K ga dood' zei ik uit het niets.

En voel mijn hoofd zwaarder worden. 'Hey hey rustig li' zei yassine.

Maar ik raakte in paniek. Uit het niets viel ik hard neer op de koude grond. Ik sloot zachtjes me ogen. Die zwaarder leken te worden.

Jaouad:

Ik zat rustig in de keuken aan het koken. Ik maakte een eitje met prei.

Uit het niets komt Omar rennend aan rennen.

'Ik hoop dat het goed nieuws is. Ik ben aan het eten' zei ik en ging zitten aan de keuken tafel.

Hij was helemaal buiten adem. 'Ze gaat dood' zei hij hijgend. Ik rolde met mijn ogen en nam een hapje van mijn eten.

'Prinsesje ze is neer gevallen en der broers bonken nu hard op de deur. Ze zeggen dat ze dood gaat' zei hij eindelijk op een normale toon.

Meteen spuug ik mijn eten uit en een naar de kelders toe. Meteen hoorde ik geschreeuw en gebonk op de deur.

Ik opende de deur en schrok me rot...

Ilias zat buiten adem en yassine had prinsesje vast in zijn handen. 'Wat is er gebeurd' vroeg in en stapte zijn richting op.

Hij stapt meteen naar achter. 'Ze had koorts ze ademt nauwelijks' zei yassine en zat letterijk in paniek.

Ik loop op hem af en til der van hem op. Ze was helemaal nat van zweet.

Ik ren de kelder uit. 'Mo doe de deur dicht' zeg ik en ren de trappen op. Ik moet een arts vinden en zo snel mogelijk...

Yassine:
3 dagen later:

We hebben Li nu al zo'n paar dagen niet meer gezien.

Kawtar wacht al dagen voor de deur en ik en Ilias kunnen nergens anders aan denken. Omar doet de deur open en brengt ons eten.

'Waar is Li' vroeg Ilias en Kawtar tegelijk.

'Ik weet niks, hier eten' zei hij zoals de vorige twee dagen.

'Ewa ga iemand vragen dan! Waar is mijn zusje' roept Kawtar. Meteen geeft Omar haar een harde klap recht tegen der hoofd.

Ze valt meteen neer.

Ik en Ilias rollen met onze ogen.

Omar loopt boos weg.

Ya Allah ik hoop dag Laila gewoon in orde en levends is.

Li :

Ik word wakker in het bed van Jaouad. Meteen ga ik recht zitten.

Krijg meteen een steek door mijn maag. Ik duw de deken op zij. En zie dat ik verband heb rond mijn middel.

Wat is er gebeurd?

De deur gaat open en er komt een beeld schoon dame binnen lopen. Ze had een witte trainings pak aan en had haar haar in een hoge lange staart. Ze had pik zwart haar. En zag der echt beeldschoon uit. Ze straalt gewoon noor uit.

TJa tot ze haar bek open trekt..

'Eey Jaouad die bitch van je is eindelijk wakker geworden' Roept ze en kijkt me verveeld aan.

'Lekker geslapen?' Zei ze sarcastisch en kwam aan het uit einde van het bed zitten. 'Wat is er gebeurd' vroeg ik trillend. Ik voelde geen pijn maar had toch een soort van wel pijn.

'Ik heb je geopereerd. Je had een bacterie die aan je maag zat vast gekleefd. Het is gevaarlijk om het te laten zitten dus heb ik het verwijderd' zei ze. 'Ben je een dokter ?' Vroeg ik. 'Ja soort van' zei ze lachend.

Ik werd boos. Je kan niet iemand opereren zonder toestemming. Ik voelde de woede al opkomen bij het idee.

Ik keek der boos aan. 'Waar is Jaouad' vroeg ik boos. 'Hai hai hai rustig jij a plastic badeendje. Let op je toon' zei ze en kwam naast me liggen. 'JAOUAD JE HOERTJE HIER HEEFT EEN GROTE MOND' gilt ze.

Ik doe mijn handen over mijn oren. Ze komt wat dichter bij liggen. 'Als je geen dokter bent ? Wat ben je dan' vroeg ik aan der. Ze ging op der zij liggen waardoor ik ook op mijn zij ging liggen.

'Ik had mijn studie niet afgemaakt omdat ik het niet kon betalen. Had maar een jaartje te gaan' zei ze. Ik knikte. 'Dus je kan gewoon opereren?' Vroeg ik. 'Ja ik doe het nu al zo'n 5 jaar voor deze criminele' zei ze.

Jaouad kwam binnen. 'Kijk is wie wakker is. Onze prinsesje - sleeping beauty' zei hij lachend. En had natuurlijk een jointje in zijn hand.

'Hoe durf je me te opereren zonder mijn toestemming' zei ik boos. Maar ik bleef liggen. Had niet eens de kracht om overeind te zitten. 'Ik heb jou toestemming niet nodig' zei Jaouad. Ik zuchtte. 'Waarom lig ik in jou bed Jaouad ?' Vroeg ik boos. 'Hoezo het is een bed toch' zei hij lachend. Ik hoorde het meisje naast me grinniken. 'We zitten in een hotel der zijn 1000 bedden' zei ik en voelde me voor paal gezet.

'Oké maar je ligt in deze punt uit' zei Jaouad. 'Zo Jaouad het ziet er goed uit. Ik kom morgen een check doen naar der' zei de dame naast me en stond op.

'Oké dounia ik zie je morgen dan wel' zei Jaouad. Ze heet dounia dat is echt een mooie naam.

Ze gaven elkaar een knuffel en Dounia liep
Weg. Jaouad kwam naast me liggen. En deed de tv aan. 'Je moet nu effe op een dieet. Je mag geen koolhydraten en geen vetten' zei Jaouad.
En haalde allemaal snacks uit zo'n kast.

'In jou nacht kastje zitten der gezonde snacks' zei hij alsof dit allemaal normaal is. 'Als ik kon lopen. Zat ik hier niet' zei ik boos.

Hij lachte. 'Wedde van wel'

'Jaouad wat was er gebeurd. De ene moment was ik bij mijn broers en nu ben ik zomaar geopereerd' zei ik verward. 'Je was ziek geworden en ik heb het opgelost' zei hij en keek naar de film.

Deze man is raar. Dat is toch geen antwoord.

Hij nam een hijs van zijn sigaret. Ik pakte meteen dat ding uit zijn hand en deed het uit en gooide het op de grond. Hij keek me boos aan. 'Wat wil je nou van me' zei hij boos.

'Ik wil dat je mij en mijn broers en zus vrij laat'

I am not a princes i am the queen!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu