Hij stond op en liep naar het zakje. 'Kijk is prinsesje een lekkere warme pyjama' hij hield het in de lucht. 'En dit'
Hij pakte een pakje maandverband. Hij opende het en pakte er eentje uit. 'Zal ik het voor doen zodat je het begrijpt' hij wachtte niet op antwoord en pakte een slipje uit het zakje. 'Je hoeft dat niet te doen ik ben niet achterlijk' 'sshtttt prinses laat me het demonstreren'
Ik zag aan zijn gezicht dat hij er van genoot. Hij genoot van mijn schaamte. Dit was een marteling maar niet lichamelijk maar geestelijk.
Hij pakte de slipje lachend vast en deed de plaksticker van de maandverband erop. 'Tada nu jij'
Hij legde alles neer en ging zitten. Ik keek hem
aan met een opgetrokken wenkbrauw. 'Doe nou niet zo verlegen sta op die je kleren aan en je maandverband goed' zei hij lachend en stak een sigaret op. Aan zijn ogen zag ik dat hij high was.'Niet voor jou neus' zei ik bij de hand. 'Dan blijf je heel lang zitten in die badkuip. Ik zuchtte en keek om me heen. Oké heel snel opstaan handdoek over je lichaam kleren aan.
Ik stond snel op. En met alle haast gleed ik uit in de badkuip en kwam ik op me kont terecht. Het harde gelach van Jaouad niet te vergeten.
Ik keek hem hatelijk aan. Oké schijt aan hem. Ik stond op en liep naar de handdoek en deed hem over mijn lichaam. 'Oh god die kont' zei Jaouad tegen zichzelf. Ik negeerde hem en pakte een slipje en deed de maandverband goed erin. Daarna draaide ik me om en liet mijn handdoek vallen en deed mijn bh aan. De pyjama was super lekker en zat heerlijk. 'Oké nu prinsesje kom je met mij mee'
Ik knikte en liep met hem mee. Ik plaats van dat hij me stevig bij mijn bovenarms vast pakte. Pakte hij mijn hand vast. Hij gooide zijn witte sigaret in de badkuip. 'NADIRA RUIM BADKAMER 4 OP' schreeuwde hij hard en we liepen de grote gang weer op. 'Kom ik breng je naar een fijn plekje'
'Mag ik terug naar mijn broers' 'sshhhttt ik ga voor je zorgen'
Ik vertrouwde hem niet. Hij was high en wist volgens mij niet wat hij zei. Hij bracht me naar een slaapkamer. Ik keek rond. Het was een wit-grijs kamer met een bed in het midden en daarvoor een plasma tv. Er zat een grote raam en het uitzicht wat ge-wel-dig. Grijze gordijnen witte behang. Grijze bed. Witte tapijt. De uitzicht was geweldig het was een landschap en helemaal in de verte zag je grote bergen. We zijn nog in Marokko 100%
Hij ging liggen op het bed. En klopte naast zich. Ik twijfelde maar ging toch naast hem zitten. Hij deed de mantel over mijn benen en deed de nachtkastje open. Hij pakte een berg chocolade.
'Ik heb gehoord dat vrouwen chocolade willen tijdens hun menstruatie' ik knikte maar wat en keek naar de berg chocola.
Milka - Tony's - KitKats - Snickers - mars - twisters. En noem maar op.
Hij deed de tv aan en keek een actie film. Ik opende pakjes chocolade en begon het naar binnen te werken. Ik zeg eerlijk de film was nog leuk ook.
Na een dikke uurtje. Keek ik naast me en zag dat hij in slaap was gevallen. Met een witte sigaret in zijn handen. Zachtjes deed ik de mantel over hem heen en pakte de sigaret af. Ik doofde het goed en gooide het weg. Ik ging weer liggen en pakte de afstandsbediening zachtjes uit zijn handen en zocht naar een serie.
The vampaire dairies😍
Ik keek en at chocolade. Waarom doet hij zo lief. Omdat ik ongesteld ben ? Of omdat ik nog jong ben. Of is dit maar een spelletje en gaat hij me zo pijn doen.
Na een tijdje voelde ik me ogen zwaarder worden. En langzaam maar zeker viel ik in slaap. Naast Jaouad in een bed vol met chocolade.
Jaouad:
Ik stond op van een nachtmerrie. 'Tfoe' zei ik zacht. Ik voelde iemand naast me. Ik lig in mijn slaap kamer. Huh ik neem nooit kechs mee naar mijn slaapkamer. Ik draai me om en daar zat prinsesje met een chocolade snor te slapen. Ik pakte mijn telefoon en maakte een foto.
Wacht ! Hoe komt ze hier ? Ik kijk onder de lakens. Oké veilig.
Ik kijk naar de tv en een Netflix serie speelt zich af. Ik deed het uit en schudde haar door elkaar. 'Word wakker prinsesje of moet ik een prins roepen om je te kussen'
Li:
Ik word door elkaar geschud. Verward sta ik op. 'Zo zo zo lekker schoonheidsslaapje gehad' lachte Jaouad en ging op zijn zij liggen. 'Moet ik aan jou vragen?' Kaatste ik terug.
'Ik zie dat dit meisje niet meer bang is' zei hij grijnzend en kwam dichterbij met zijn gezicht. 'Je kwijlt in je slaap!' Kaatste ik weer terug. Hij lachte 'heb je je chocolade snor al gezien? Wie heeft je chocola gegeven?!' Vroeg hij.
Ik keek hem raar aan. 'Oké jij was dus zeker high? Jij gaf het me remember?' Vroeg ik. 'Zo deze dame praat Engels wat kan je nog meer' ik wist niet wat hij precies wou of waar hij naartoe wou dus ik speelde het spelletje mee. 'Ik kan Spaans Arabisch Engels Nederlands en Loga arabija' zei ik trots. 'Zo zo zo en waar leren prinsesjes dat' 'op school? Duh'
Hij lachte en ging achteruit liggen. 'Jij gaat niet naar school ik heb elke school doorzocht en jij zat op geen enkeltje' vol verbazing kijk ik hem aan. 'Wat weet meneertje stoned nog meer van mij' vroeg ik en ging ook op mijn zij liggen. 'Dat je mooie tieten hebt en dat' ik liet hem niet uitpraten en deed mijn hand voor zijn mond. 'Je kan ook te ver gaan' hij lachte en pakte mijn hand vast. 'Mini handjes hé ben jij zeker de assenpoester die haar handschoen vergeet'
Ik rolde met mijn ogen. Hij lachte en pakte mijn handen vast en kuste der op. 'Zo kleintje hoe kom je hier?'
'Jij bracht me hier!'
JE LEEST
I am not a princes i am the queen!
RomanceMijn ouders zijn bijna alles kwijt. Ik ben het enige wat ze nog hebben en een hoop geld waar ze niks mee kunnen doen. Als 15 jarige meisje word ik zo veel beschermd. Ik mag niet eens zomaar naar buiten ik mag niet eens naar school mijn ouders zeggen...