Deel 7

128 18 11
                                    

We zijn ons aan het vervelen en kaarten aan het spelen. Kawtar zit in een hoekje met een deken over der heen.

'Deze Kehba moet dood' zei Ilias tegen yassine en keek naar de snurkende Kawtar. Ik keek weg en zuchtte. Opeens gaat de deur open. Jaouad komt binnen met 4 mannen achter hem.

'Laten we een spel spelen' zei hij alsof hij in een spelletjes reclame zat. Hij gooide de kaarten overhoop. 'Zo Li jij bent nieuw dus je kent de spel regels niet laten we het uitleggen toch boys?'

De jongens knikte lachend. 'Oké vraag 1' ze tilde kawtar op die hun smekend aan keek. 'Waar is het geld?' Hij keek yassine en Ilias doorborend aan. Ze reageerde niet. Het beef 5 minuten lang stil.

'Agghhh fout antwoord' zei hij sneaky. Ze pakte kawtar goed vast en gaven der een stoot tegen der kaak. Ze gilde en viel op de grond. Ik stond meteen op. 'Laat haar los!'

'Prinsesje ? We willen toch niet vals spelen of wel' ze gaven door nog een paar stoten tot ze huilend op de grond aan het bloeden was. Ik kon het niet aan horen. Het gegil de harde slagen. Ik drukte mezelf in de stoel en kneep mijn ogen dicht en deed mijn handen op mijn oren en maakte me klein. 'Astublieft stop' smeek ik trillend.

Kawtar gilde harder. En Jaouad schreeuwde harder. 'WAAR IS HET GELD?'

Na een dikke half uur. Stoppen we allemaal. 'Oké oké dan gaan we onze nieuwe speeltje gebruiken. Toch boys?' Hij pakte me ruw op. En kawtar lag op de grond levend of dood ik weet het niet.

Yassine had een bloed lip en Ilias zijn oog werd langzaam dik. 'Laat haar los!' 'Waar is het geld jongens'

De stilte brak mijn hart. 'Awhh wat jammer zeg ik wou haar mooie prinsessen gezicht niet verpesten' zuchtte hij. Wat een psyco.

'Fout antwoord' net wanneer ik denk dat hij een klap in mijn gezicht wil geven stopt hij. 'Laten we het anders doennnn' zei hij grijzend.

Hij ging met zijn hand naar mijn onder rug. 'Waar is het geld' vroeg hij en tikte met zijn hand bij mijn rug. Het bleef stil en Ilias en yassine keken me aan vol medelijden. 'Fout antwoord' zei hij grijnzend en ging met zijn hand in mijn pyjama vest en trok het in 1 beweging uit.

De jongens naast hem lachte en genoten. Ze zaten en keken. 'Waar is het geld'

Het bleef stil.

Hij trok mijn broek uit. Ik stribbelde tegen en begon te trappen en gillen. Hij lachte maar en genoot van mijn machteloosheid

'Waar is het geld'

Het bleef stil. En hij speelde met mijn bh. 'Ah wat jammer nou' net wanneer hij mijn bh uit wou doen. 'Oké!!! Het is bij..' yassine werd onderbroken door Ilias die hem waarschuwend aan keek.

Jaouad keek ze afwachtend aan. 'Fout antwoord' hij trok ruw de bh los. Meteen beschermde ik mijn lichaam met mijn handen. En begon te huilen. 'Jullie mogen foto's maken?' Zei hij naar de mannen die genoten van mijn lichaam.

Ik draaide me om en keek Jaouad aan. 'Aub Jaouad ik smeek het je niet doen' hij keek me aan en legde zijn vinger op mijn wang en veegde de tranen weg. 'Jij bent van mij' fluisterde hij. 'Oké het spelletje is voorbij!' Zei hij tot mijn grootste opluchting. Hij duwde me van zich af.

Ik trok meteen mijn kleren aan. Maar dan ook zo snel als ik kon. 'Kom wij gaan boven effe meer spelen' zei Jaouad tegen kawtar. Hij wou kawtar mee nemen maar ze was zwak. 'Ughh dikzak!!' Hij keek mij aan. 'Dan maar met jou spelen hé'

Ilias stond boos op. 'Je blijft van haar af' Jaouad keek hem boos aan. 'En wat ga jij der aan doen dan?' 'Ik ga je het leven zuur maken'

Jaouad grijnsde. 'Dat zou ik wel willen zien?' Hij pakte me ruw vast en sleurde me mee. 'We gaan spelen nu !'

Ik was zo bang!

Ilias:

'JE MOEST JE BEK HOUDEN KANKER IDIOOT' schreeuwde yassine boos en gaf me een klap. Ik wou op hem springen maar de kech kwam er tussen. 'Onze zusje word boven misschien wel verkracht en wat doen jullie? Vechten !! Dus hou op we moeten ervoor haar zijn!' Zei ze alsof ze een imaam was.

Ik duwde haar omver en gaf yassine een stoot tegen zijn kaak. 'Ik wou nooit iets stelen jij was de gene die geld wou!!' Schreeuwde ik en zo belande we alle 3 in een gevecht.

Terwijl hun zusje boven lijdt.......


Stem & reageer 👋🏻😔

I am not a princes i am the queen!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu