Deel 9

107 16 6
                                    

Ik schaamde me. En keek naar mijn handen. 'Vind je?' Hij knikte en blies weer zijn rook uit. 'Wat zou je doen als ik hem publiceerde' zei hij. Ik keek hem meteen aan. 'Niet doen aub'

Hij leunde naar voren en blies het rook uit in mijn gezicht. 'Te laat bonita' mijn hart zakte naar beneden. Nee shit. Ik begon hevig te hoesten van de rook.

'Met mijn naam' vroeg ik. 'Natuurlijk! Wat dacht je dat ik alle schijn wil pakken' 'Mijn ouders maken me af' meteen keek hij me verbaast aan. 'Hzo zouden ze ?'

Ik zuchtte en veegde mijn gezicht met mijn handen. 'Ik heb tegen mijn moeder verteld dat ik een schrijfster wil worden en zij werd boos en schreeuwde nare dingen tegen mij. Ik....moet een advocaat worden en daarna misschien veder studeren tot rechter'

'Oh ja? Mag je niet zelf kiezen?' Ik schudde mijn hoofd. 'Je kent mijn moeder niet' 'ja inderdaad ik ken der niet'

Ik zuchtte van de stres. Ik wil hier weg. Ik wil naar mijn vader en huilen dat ik een kutdag had. Hij zou over mijn hoofd aaien en zeggen. 'Er komen ergeren maar weet dat ik bij je sta'

'Maak je geen zorgen heb niks gepubliceerd jammer genoeg. Maar er komt een dag dat de buiten wereld jou verhalen moet zien ze zijn namelijk prachtig hoe je alles verwoord en' hij stopte en keek me aan. 'Je houd wel van complimentjes hé' ik rolde met mijn ogen.

Hij stond op en kwam dichter bij. 'Als je nog 1 keer met je ogen rolt laat ik je met je ogen rollen begrepen!' Ik keek hem aan. Ik ben niet meer bang voor hem. Ik rolde nog een keer met mijn ogen.

Hij lachte en gooide zijn sigaret weg. Zijn ogen zijn rood. Oké hij is high. De vorige keer dat hij high was eindigende het met veel chocolade en Netflix. En ik had toen de hele nacht naast hem geslapen.

'Ik zei niet rollen met je ogen' zei hij en kwam dreigend naar voren. 'En ik zei dat ik naar huis wil maar niemand luistert toch maar mij! Waarom zou IK luisteren naar jullie!'

Hij stond op en pakte me bij mijn kil. 'Geen grote mond prinsesje, het gaat je in problemen brengen' ik knikte zachtjes omdat de greep stevig was.

Hij liet los en ik kon weer normaal ademen. Ik wou hem zo graag uitschelden en de raarste woorden gooien maar ik hield mijn mond. Maar dat betekend niet dat ik niet bang voor hem ben.

Nee nee nee ik weet dat hij me niks zou doen anders had hij het allang gedaan!

Stem & reageer.

I am not a princes i am the queen!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu