We zijn een dag veder. En ik heb heerlijk geslapen op de schouder van Ilias. Als ze ons eten geven. Geven ze alle 4 alles aan mij.
Ik kan het niet aan nemen. Ze geven ons half gesmeerd brood. En een flesje water. 'Dit aten we 5 jaar lang' zeiden ze.
Ik kan niet zo leven. Kawtar is dun en mager. Bijna geen leven. Terwijl Ilias en yassine gespierd zijn. Ze trainen elke dag 1 uurtje. En ik ga al bijna dood van 1 dag. En 2 nachten ongeveer.
Dit is mijn tweede. Ik voel mijn buik rare krampen geven. Ik schreeuw het bijna uit. 'Li gaat het' vroeg Ilias. 'Nee ik...' ik keek naar beneden. Bloed????
Ik keek ze ongelovig aan. 'Ik ben voor het eerst ongesteld!!'
Meteen draaien ze allemaal en kijken ze me verbaast aan. 'Oh'
Kawtar staat op en checkt me snel. 'Oh fuck' zei ze. 'Wat nu?'
Ze kijken me allemaal aan alsof ze het antwoord zelf niet weten. Er komt een man binnen en legd ons ontbijt op tafel. 'E dikzak mijn zusje heeft pijn' zei kawtar zonder greintje respect. Hij geeft der een keiharde klap in der gezicht. 'Tfoe Kehba!' Ilias grijnst. En yassine kijkt weg.
'Wat is er prinsesje?' 'Noem me geen prinsesje' hij lacht. 'Heeft je zus je een attitude geleerd.' Zei hij dreigend. Hij zet een stap dichterbij. En merkt dat ik aan het bloeden ben. 'Huh?'
'Ik ben voor het eerst ongesteld' zei ik schamend. Hij keek mijn broers aan. Die hem scheef aan keken. 'Is ze niet al 15?' 'Ja dus?'
'Dan ben je toxh al ongesteld geweest' kawtar staat op. 'Bij elke dame is het anders'
Hij pakt me stevig vast bij mijn boven arm. 'Eerst plas je en nu bloed je. Wat is het volgende' ik keek schamend weg.
Hij Strok me mee. We liepen de kelder uit en liepen de trap op. 'Ik breng je naar Jaouad!' Hij duwde een deur open en we stonden weer in die lange gang. Hij klopte op een deur. 'Binnen'
We liepen naar binnen en daar stond Jaouad. Zonder shirt aan. Hij had een sigaret bij zijn mond. 'Wat is er?' Zei hij en keek me streng aan. 'Ze is ongesteld voor het eerst!' Hij keek me lachend aan. 'Zo zo zo kleine meisjes worden groot' hij stond op en kwam heel dicht bij staan en scande me lichaam. 'Mario je mag weg gaan'
Hij liep per direct weg. 'Zo prinsesjes worden prinsesen hé' zei hij en keek me doordringend aan. Ik wist niks te doen dus ik knikte maar. Hij grijnsde en legde zijn hoofd op mijn schouder. 'En?? Doet het pijn' fluisterde hij in mijn oor.
De krampen werden erger. Ik wou huilen maar er kwam niks eruit. Ik heb de afgelopen dag alleen maar gehuild. Het is gewoon weg op. Ik nam een stap naar achter. En knikte als antwoord op zijn vraag.
'K heb mezelf nog niet voorgesteld he' zei hij en ging zitten op zijn bureau. 'Jaouad' zei hij en stak zijn hand uit. Ik nam het niet aan en keek naar mijn voeten die behoorlijk nat waren. Het bloed gleed tussen me benen.
Hij stond op en trok me mee. 'Kom prinsesje ik ga voor je zorgen'
Hij nam me mee naar een badkamer. 'Ga maar lekker douchen of badderen ik kom er zo aan' ik knikte maar.
Hij liet me alleen achter in de badkamer. Meteen zocht ik een uitweg. Hij sloot de deur achter zich. En er was geen raam. Dan maar douchen. Ik trok zachtjes alles uit en vulde de bad. Maar eerst stapte ik de douch in en waste mezelf grondig. Ik keek op het rekje en zag allemaal verschillende shampoo's. Wat is dit voor een plek?
Wonen ze hier of zijn er meer mensen gevangen. Waarom hebben ze badkamers en kantoors. En Hzo willen ze het geld als ze toch zoveel hebben. Ik ga rustig zitten in het bad en leun achterover. De stilte kilde me gewoon. Ik stopte allemaal schuim en bad bommen. Voor het geval dat die psyco zomaar binnen komt.
Ik ging zachtjes zingen. Het liedje die mijn moeder elke dag voor mij en kawtar zong. Het was een K3 liedje. Ik was gek op K3.
'Oya Lele, Ik voel me plots weer zo oya lele, Doe het nog een keer zo oya lele, zing met ons mee oyaa oyee
De Zomer Komt eraan, het maakt niet uit wat je doet, jong en oud dansen door de straat
De Zomer Komt eraan, idereen voelt zich goed als de zon uit de kleren gaat
Oyeeee Oya lele
Ik geef je een stiekeme zoen
Oyeeee Oya lele
En niemand die merkt wat we doen
Oya lele, ik voel me plots weer zo oya lele, Doe het nog een keer zo oya lele, zing met ons mee oyaa oyee
Oya lele, ik voel me plots weer zo oya lele, Doe het nog een keer zo oya lele, zing mets ons mee oyaa oyee
Het leven is een feest, elke dag weer een nieuwe avontuur als je bij me bent
Het leven is een feest, en men hart staat in vuur en in vlam als je mij verwent
Oyeeee Oya lele
Ik geef je een' zing ik zachtjes.Ik krijg een warm gevoel. Alsof ik weer bij mijn moeder lig. En ze aan mijn haar zit. 'Mooie stem prinses'
Ik kijk op en Jaouad staat daar bij de deur opening. 'K3 hé' zei hij grijnzend en ging naast het bad zitten. 'Je hebt het lekker comfortabel gemaakt voor jezelf zie ik' zei hij en legde een plastic zakje neer op de wasbak.
'Zo waarom stop je met zingen ga veder!' Ik schudde me hoofd en keek de andere kant op. Hij pakte een kam en keek me aan. Wat the hel gaat hij doen?
Hij kwam achter me zitten en kamde zachtjes door me haar alsof hij glas kamde. 'Blondje? Je lijkt niet op je broers en je hoeren zus' zei hij en kamde door. Ik voelde toch een traan naar beneden vallen. 'Waarom doe je mij geen pijn?' Hij lachte. 'Waarom zou ik zo'n mooie prinsesje pijn doen?'
'Je hebt mijn broers pijn gedaan' het bleef stil. 'Je broers zijn geen goeie jongens. En trouwens het zijn jongens ik zal geen meisjes pijn doen'
'En kawtar' zei ik en voelde een brok in mijn kil. Hij kwam dichter bij mijn oor en fluisterde 'kawtar heeft een grote mond is een hoer! En zij heeft hier zelf naar gezocht'
Ik zat meteen recht op en draaide me meteen om. 'Kawtar is geen hoer' hij lette niet op van wat ik zei en keek naar beneden. Ik volgde zijn blik. Shit mijn borsten. Meteen zak ik het schuim bad in. Met een gekke rode hoofd.
'Best wel mooie heuvels voor een 15 jarige'
JE LEEST
I am not a princes i am the queen!
RomanceMijn ouders zijn bijna alles kwijt. Ik ben het enige wat ze nog hebben en een hoop geld waar ze niks mee kunnen doen. Als 15 jarige meisje word ik zo veel beschermd. Ik mag niet eens zomaar naar buiten ik mag niet eens naar school mijn ouders zeggen...