Deel 11

122 18 23
                                    

2 dagen lang heb ik kawtar niet gezien. Stel je voor ze is dood of erger gewond.

Ijsberend loop ik door de kleine kelder. Mijn broers spelen kaarten. En ik kan nergens anders aan denken. 'Kom op Li ze komt er zo aan' zei Ilias.

Ik schudde mijn hoofd. Ik heb ze nog niks verteld over de soep of over dat ik eigenlijk nog steeds maagd ben. Maar ik zoek nog de juiste moment.

Ik ga zitten en zucht. 'Khoja (broer) ik moet jullie wat vertellen' net voordat ik kon uitpraten gaat de deur open.

Ik sta direct op. Jaouad komt binnen met kawtar. Toen ik haar zag brak mijn hart. Ik gilde direct. Overal bond en blauw zelfs een beetje paars. Gedroogd bloed en der ogen zijn opgezwollen en der lip ziet er niet meer uit. Der neus bloed alsof het een waterval van bloed is.

Ik kon het niet aan zien. 'Hier jullie kechje we hebben der flink vermaakt niet waar hoertje' zei Jaouad grijnzend. Kawtar keek me aan. Ik loop meteen naar der toe. Ze had geen kleding aan. Ik help der lopen en leg der op de deken die Jaouad me dagen geleden heeft gegeven.

Ik trek mijn pyjama vest uit. Waardoor ik in mijn bh zit. En gaf de vest aan haar. Ik zag Jaouad nog kijken.

'Yassine geef je broek' zei ik streng. Hij zuchtte en trok zijn short uit en bleef in zijn onderbroek. 'Hier trek aan' zei ik tegen kawtar.

Jaouad ging aan de mini tafel zitten. 'Waar - is - het - geld?' Vroeg hij aan mijn broers en gooide de kaarten van de tafel af.

Ik pakte een stukje stof en probeerde het bloed weg te vegen van kawtars gezicht. Het bleef stil. Jaouad zuchtte hardop. 'Dit gaat dus niet? Weetje misschien moet ik jullie wat laten voelen..' zei hij en stond op en wreef in zijn armen.

Hij keek me aan en gaf me een snelle glimlach. 'Jullie krijgen tot vannacht als jullie het daarna nog niet hebben gezegd.. ik schiet een kogel door hun kop' zei hij en wees naar mij en kawtar.

Een rilling gaat door me heen. Ik ga dood..

Hij loopt de kelder uit en doet de deur goed dicht. Ik sta op en ga zitten naast mijn broers die de hele tijd elkaar aan kijken.

'Ilias.. het is genoeg geweest 5 jaar lang het word me te veel laten we het gwn op geven' zei yassine tegen zijn tweeling broer. 'Ben je gek juist na al deze tijd MOGEN we niet opgeven we moeten door zetten' zei Ilias boos.

'Snap je het dan niet.. we zijn niet de enige die lijden!! Onze kleine zusje LI zit hier terwijl ze hier helemaal niks mee te maken wou hebben.. kawtar mag doodvallen' zei yassine boos.

'Yassine het kan niet de risico is te groot' zei Ilias. 'Hij heeft Li verkracht!! Onze ouders hebben slapeloze nachten. Want hun weten niet waar hun dochter is of nog leeft. Je bent egoïstisch Ilias!!! ' zei yassine en gooide de tafel overhoop.

'Yassine kalmeer!!! We regelen dit zoals we altijd alles regelen' zei Ilias en probeerde zijn broer te kalmeren. 'NEEE !!! IK GA ZE ALLES VERTELLEN' zei yassine boos.

'Als je het maar durft!!' Zei Ilias en gaf hek een rechte stoot tegen zijn kaak. Pijnlijk sloot ik mijn ogen. Yassine geeft hem een knietje tegen zijn onderbuik en ze beginnen te worstelen.

Ik kon alleen maar toekijken. Mijn broers die ruzie maken en mijn zus die helemaal verminkt is. Ik kreeg er gwn koppijn van..

'OKÉ EN NU OPHOUDEN ALLEMAAL' schreeuw ik uit.

Ze stopte en gingen zitten. Ik ging voor ze staan en zuchtte diep in en uit. 'Wat is het ergste wat er kan gebeuren als we het ze vertellen? Raken we 8 miljoen kwijt? Who CARE'S' zei ik boos. 'Nee we raken onze levens kwijt.. het geld is een legende het was van een rijke man die er jaren voor heeft gewerkt. Wie het geld heeft heeft macht' legde Ilias uit. 'Wie wilt dan het geld' vroeg ik. 'Mensen zoals Jaouad.'

Ik zuchtte. 'Maar als we het geld aan Jaouad geven zijn we toch vrij?' Ze schudden hun hoofden. 'Jaouad laat ons vrij. Maar zodra we weer buiten zijn worden we zo weer doodgeschoten.. iedereen wilt het Li iedereen'

Ik zuchtte hard op. 'dan snap ik 1 DING niet.. waarom the fuck hebben jullie het geld gepakt hé WAAROM zouden jullie zo iets doms doen' vroeg ik boos. 'We hadden het idee en de vertrouwen en de materialen' zei yassine spijtig.

Ughhh mijn broers zijn zulke idioten!!

'Ik ben niet verkracht' zuchtte ik uit. Meteen keken alle 3 me aan alsof ik een spook was. 'What?' 'Oké.. oke ik leg het uit. Hij wou me niet aan raken dus deed hij alsof hij me had aangeraakt zodat het jullie zou raken' legde ik uit.

'Waarom had je de waarheid niet gezegd?'

'Ik..Euhh...was bang' zei ik. Ze knikte. 'Alhamdolilah dan' zei yassine en nam me in zijn armen.

3 uurtjes later:

We gingen kaarten spelen met zijn 3e. Kawtar zat op de grond te slapen op die ene deken en kussen die Jaouad had gebracht.

Het is hier best wel vies. Eigenlijk heel smerig... er lopen muizen rond. En ik zag zelfs een gekke rat. Het was zooooo smerig.

Ik kan vaak niet in slaap vallen. Maar mijn broers zijn er voor me. Ik wou dat ik terug kon naar mijn huis. In mijn vader armen liggen. Op een lekkere bed. K3 liedjes zingen.

'Hallo hallo wie heb ik aan de lijn' zing ik zachtjes. Mijn broers keken me aan en lachte. 'Nog steeds geobsedeerd door K3' vroeg yassine en kneep me in mijn wang.

Ik knikte. 'Ga voor one optreden' zei Ilias. Ik verveelde me zo. Dus ik stond op. En ging op de tafel staan.

Ik deed mijn haar los. En mijn broers lachte hard. Ik grinnikte en begon met zingen.

'Oya Lele, Ik voel me plots weer zo oya lele, Doe het nog een keer zo oya lele, zing met ons mee oyaa oyee
De Zomer Komt eraan, het maakt niet uit wat je doet, jong en oud dansen door de straat
De Zomer Komt eraan, idereen voelt zich goed als de zon uit de kleren gaat
Oyeeee Oya lele

Ik keek mijn broers aan tijdens het zingen en ze genoten er echt van. Ik wist nog dat mijn moeder dit voor en zong. Elke nacht!

Het gaf me altijd zo'n geweldige warm gevoel die ik niet kan beschrijven.

' Ik geef je een stiekeme zoen
Oyeeee Oya lele
En niemand die merkt wat we doen
Oya lele, ik voel me plots weer zo oya lele, Doe het nog een keer zo oya lele, zing met ons mee oyaa oyee
Oya lele, ik voel me plots weer zo oya lele, Doe het nog een keer zo oya lele, zing mets ons mee oyaa oyee
Het leven is een feest, elke dag weer een nieuwe avontuur als je bij me bent
Het leven is een feest, en men hart staat in vuur en in vlam als je mij verwent
Oyeeee Oya lele
Ik geef je een'

Ik stopte met zingen. En veegde mijn tranen weg die ik had gekregen.

'Hey niet huilen' zei yassine en gaf me een knuffel. 'Ik mis mama' huil ik..

Stem en reageer

I am not a princes i am the queen!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu