Hij deed alsof hij dat al wist. 'Ja maar hoe bracht ik je hier' zei hij. 'Wat is het laatste wat je herinnert' vroeg ik hem.
'Dat ik pofte in de badkamer terwijl jij aan het badderen was' shit ik wou dat hij dat niet herinnerde. 'Nou jij wou een gentleman spelen en wou me verzorgen' ik deed aanhaalings tekens met mijn handen. 'Dus deed je een film aan en gaf je me chocolade' zei ik en probeerde zijn gezicht te lezen.
Maar het was zo blanco. Hij was zo mysterieus en dat maakte de interesse in me steeds hoger. Ik wou weten wat in die hoofd omging. Wat zou hij tot in staat zijn?
Hij keek me aan en knikte. 'Zo te zien heb ik dus goed voor je gezorgd' ik keek hem aan in zijn groene/blauwe ogen. Hij was zo knap. Hij had kwarte krullen en zijn baardje maakte alles zo af. Hoe zouden zijn volle lippen proeven?
Hij grijzende. 'Je kwijlt' ik kwam uit mijn trans en rolde met mijn ogen. 'Ik heb voor jou gezorgd nu moet je voor mij zorgen'
Ik keek hem aan en lachte. 'Zo te zien ben ie kern gezond? Of na ja als je zo veder gaat niet' hij keek me raar aan. 'Veder ga met wat?' 'Roken'
Hij lachte en aaide over mijn gezicht. 'Ben je bezorgd prinsesje' ik keek hem aan en lachte vol sarcasme. 'Zou je willen'
Hij lachte en kwam dichter bij. We hadden nu gwn 1 centimeter afstand. 'Zo waarom noemt iedereen jou Li ?'
Deze vraag kwam onverwachts. Ik schrok en bleef in de zelfde houding. 'Nou? Euhh ik weet niet' antwoorden ik braaf en liet mijn ogen glijden naar zijn lippen. 'Mijn broers en zus noemde me zo' hij knikte.
Het bleef stil. En hij liet zijn ogen over mijn gezicht glijden. Ik bleef gefocust in zijn ogen kijken. Hij kwam dichterbij hij zou me willen kussen. Ik draaide me per direct om. 'Ik wil mijn broers zien' zei ik. Ze zouden zo bezorgd zijn nu. 'Wat jou wil is wet prinsesje'
Hij stond op en pakte mijn hand vast. En gaf er een kusje erop. 'Jaouad ?' Hij draaide zich om. 'Ja prinses' 'heb je kawtar aangeraakt' vroeg ik.
Het leek me zo logisch mogelijk. Zij zou zo verliefd op hem worden en alles vertellen. En hij is zo manipuleerder. Hij keek me aan en lachte. 'Wie heeft haar niet aangeraakt bedoel je?' Ik sloeg me ogen neer. Hij kwam voor me staan. 'We gebruikte haar en ze genoot der van' fluisterde hij. 'Hoe gebruiken!' Vroeg ik boos. 'VERLAAG JE TOON'
Meteen hield ik mijn mond en keek naar beneden. Hij tilde mijn kin op. 'We neukte der! Elke dag en ze vroeg om meer. We zagen dat ze het geen marteling vond maar een tijdverspilling. Waarom denk je dat ze naakt op de grond ligt. Omdat ze vies is' ik kon er niet tegen dat iemand zo over mijn zus praatte en dat ik er niks aan kon doen. Mijn lip trilde en ik voelde mijn ogen waterig worden.
'Ssshhhttt prinsesje' hij deed zijn armen om me heen. 'Je bent niet netals haar'
Hij pakte een deken en een kussen. Ik wist niet wat hij daarmee zal doen maar ik liet hem maar. We liepen maar de kelder. En toen we de deur opende stonden yassine en Ilias meteen op. 'Li !!'
Meteen deden knuffelde ze me en lieten ze me niet eens meer los. Ze keken me aan en bestudeerde me. 'Waarom huil je' 'ik huil niet'
Ze keken me ongelovig aan. 'Je ogen zijn rood'
'WAT HEB JE MET DER GEDAAN KLOOTZAk' schreeuwde Ilias en wou Jaouad aanvallen. Jaouad grijnsde. En gaf me een deken en een kussen. 'Het is koud hier beneden zo hier' hij gaf me een kus op mijn wang. Die ik meteen wegveegde met mijn handpalm. En hij liep grijnzend weg.
Klootzak. !
'Heeft hij je pijn gedaan?' Vroeg Ilias en aaide over mijn haar. 'Hzo is je haar zo zacht?'
Ik schudde mijn hoofd en lachte. 'Heb een douch gekregen en hem de hele nacht chocolade en Netflix gekeken' zei ik. Meteen keken ze gerust. Ik ga niet vertellen dat we samen hebben geslapen dan gaan ze doordenken. Of dat hij heeft gezien dat ik aan het douchen was en dat hij mijn haar deed. Of dat hij me helemaal naakt zag. Maar dat weet hij zelf volgens mij niet meer.
Kawtar pakte de deken van me af en ging zitten en legde de kussen onder haar hoofd. 'Dat is voor Li' zei Ilias en keek der boos aan. 'Li heeft de hele nacht gegeten en gelegen in een lekker bed en ik heb dagen niet gegeten of in deze 5 jaar lekker geslapen' zei ze en keek me vies aan.
Ik keek der boos aan. 'Waarom doe je zo hoerig kawtar zo was je vroeger niet' ik ging naast der zitten en pakte der hand vast. Ze zuchtte en Ilias en yassine kwamen ook zitten aan tafel.
'Ik heb nooit genoeg geld gehad en papa en mama wouden me nooit dure spullen geven zoals mijn vriendinnen dus toen liet 1 van mijn vriendinnen zien hoe je makkelijk geld verdient. Ik raakte verslaafd. Ik wou alleen geld en jongens. Op een gegeven moment was het genoeg. Ik wou stoppen. Maar ik mocht niet en ik kreeg meer klanten en ik schaamde me. En toen kwam hij. Karim hij was mijn bescherm engel. Hij kwam elke dag bijna en we hadden de beste tijd. Hij vertelde alles en ik vertelde hem alles. Maar daar ging ik de fout in' zei ze en begon te huilen.
'Klootzak zeg!' Zei ik medelevend. 'Haar schuld zijn opende haar benen voor meerdere mannen voor GELD' zei Ilias en spuugde op der. Recht in haar face.
'Kawtar ???' Zei ik onzeker. Ze keek me aan met tranen in der ogen. 'Beloof me dat nooit maar da n ook nooit meer je benen opent voor het huwelijk want geloof me er komt op een dag een man die van je zal houden en niets zal vragen over het verleden. Beloof het me!'
'Ik beloof het !'
Stem & reageer 🤤
JE LEEST
I am not a princes i am the queen!
RomanceMijn ouders zijn bijna alles kwijt. Ik ben het enige wat ze nog hebben en een hoop geld waar ze niks mee kunnen doen. Als 15 jarige meisje word ik zo veel beschermd. Ik mag niet eens zomaar naar buiten ik mag niet eens naar school mijn ouders zeggen...