Deel 16

64 7 5
                                    

Li :

Hier zitten we dan. Het is rond 3 uur s'nachts en ik en Jaouad zijn klaar wakker. We zitten allebei tegen over elkaar. En kijken elkaar stilletjes aan.

We spelen kaarten..

Ik leg een joker neer. En Jaouad pakt al voor de 3 keer 6 kaarten. 'Je bent goed' zegt hij. 'Nahh heb gewoon geluk vandaag' fluister ik en kijk goed naar mijn kaarten. 

Ik voelde mijn hand trillen van wat er hier eerder gebeurde. Ik was nog steeds in shok. Jaouad keek aandachtig naar zijn kaarten.

Maar ik wist dat hij der ook aan dacht. Hij legt zijn stapel neer en pakt 1 kaart. 'Je maakt me in' zegt hij en glimlacht breed. Ik keek hem aan en knikte. En toen merkte ik het.

Hij had zijn kaarten neer gelegd en ik kon zien dat hij meer dan 2 jokers had en veel pest kaarten.

Ik kijk gelijk naar zijn gezicht. 'Je laat me winnen' zeg ik verbaast. Hij lijkt op en laat geen emotie zien. 'Oh ja?' Zei hij.

'Jaouad we moeten der over praten' zei ik zuchtend. Ik wou der zelf niet over praten en doen alsof het nooit is gebeurd. Maar het is gebeurd en het mag niet meer gebeuren.

3 uur geleden :

Ik word door dounia in bed gestopt. 'Jaouad kan zo komen maar ik denk dat hij nog onder invloed is dus neem je niks van hem aan.' Zei dounia.

Toen ze weg wou lopen pakte ik snel der hand vast. 'Dounia ik ben bang aub ben pas 15 kan je me niet helpen ontsnappen' ik was te bang om dit eerder te vragen.

Zonder mij aan te kijken rukt ze haar hand los van mijn greep. En negeerde me totaal. Net voor ze deur uit liep en dicht deed zei ze nog 'slaap lekker prinsesje'

Ik zuchtte en wou bijna dood gaan van de marteling. Ik deed mijn ogen dicht en viel niet veel later in slaap.

Ik word wakker door de stank van sigaretten en wiet. Ik doe mijn ogen open en meteen zie ik Jaouad zonder shirt roken naast me terwijl hij mij aan kijkt.

'Lekker geslapen prinsesje' zei hij grijzend en tikte op mijn neus. 'Je stinkt' zei ik walgend en probeerde te zitten op het bed.

'Naar wat ik ruik alleen...euhhh ik ruik..' hij begint te sniffen en kijkt me daarna weer grijnzend aan.

'Het ruikt naar liefde' zei hij en keek me aan.

'Jaouad stop ik wil slapen' zei ik geïrriteerd en probeerde weer te liggen.

'Waarom zou je slapen we kunnen andere leuke dingen doen' zei hij en begon me uit te kleden met zijn ogen.

'Jaouad nog maals geen zin in je spelletjes. Ik wil slapen' zei ik en pakte de sigaret Tussen zijn lippen en doofde het Tegen het nacht kastje.

'Haay! Dats was van mij' zei hij en keek hoe ik het door de kamer geen gooide. Hij keek me boos aan.

'Jij! Jij bent een bitch! Net als Anna!!' Zei hij boos maar ook... een beetje verdrietig.

'Anna ?' Vroeg ik verbaast. Zijn houding veranderde binnen een moment na dat ik haar naam noemde. 'Hoe durf je haar naam hè noemen in mijn huis' zei hij boos.

'Jaouad doe normaal wats er met jouw' zei ik. Hij stond op en begon tegen een muur te slaan. Zijn handen begonnen te bloeden.

Ik werd bang van zijn geschreeuw. 'die achterlijke kanker Hoer!!! Die kanker Hoer' zei hij en sloeg dwars door het raam heen.

'Jaouad rustig je maakt me bang' ik begreep niet hoe de situatie zo uit de hand liep. Ik verstopte me onder deken en telde tot honderd.

Mijn deken word van mij afgepakt en beland op de grond. 'Ik moet Neuken' zegt hij hijgend en gaat op me liggen.

Ik probeerde hem van mij af te duwen maar het lukte niet.

Hij pakte mijn gezicht stevig vast en drukte zijn lippen op de mijne. Ze voelde warm aan en het smaakte naar alchohol en wiet.

Ik moest kotsen van de geur. Zijn tong glijd naar binnen en ik beland op automatisch piloot.

Ik ga der zachtjes in mee. Tot hij hard in mijn kont begint te knijpen herinner ik me weer waar ik zit en wat er nu gebeurd

Ik word verkracht..

Ik duw hem van me af. 'Jaouad stop' zei ik

Hij keek me aan het zuchten boos. 'Waarom!! Je vond het lekker' zei hij boos en begon aan zijn spijker broek te friemelen.

Hij kwam weer op me zitten en nu begon ik hysterisch te huilen en te stribbelen. Dat hij gelijk honderd stappen afstand nam.

'Rustig.. prinsesje' hij wou weer iets zeggen.

Maar ik was hem voor 'Blijf van me af!!' Huilde ik. Ik kreeg de tranen van angst niet van mijn gezicht. 'Ik haat je Jaouad ik haat je' zei ik tegen de man die mijn leven letterlijk heeft verpest.

Hij gaat de kamer uit en ik hoor de kraan van de badkamer aan gaan. Rond half 3 kwam hij nuchter terug in een grijze trainingspak terug.

'Kaarten ?' Vraagt hij ....

Stem en reageer 🥰

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 12, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

I am not a princes i am the queen!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu