Arkadaşlar lütfen oy atmayı unutmayın! Uğraşıyorum yazıyorum ama karşılığını göremiyorum:/❤️🌼 iyi okumalar...
"Döndüm deli." dedi kollarını sarıp. "Çok özledim." dedim gözlerimden yaşların akmasına izin verirken. O sırada kapı açıldı. Burak ve Mert gülerek geldi. " Siz biliyor muydunuz?", "Hmhm. Bilerek attım suyu." dedi Mert. Gülerek tekrar sarıldım. "Tamam artık. A-a kaçmıyor artık burada." dedi Burak kendine çekip. "Hanzo! Kalıplı öküz sal bizi." dedim tekrar Murat'a sarılıp gülmeye başladım. O da gülerek saçımı karıştırdı.
."Gel benim odamda masa var bilgisayarı al." dedim Burak'a bakıp."E tamam o zaman sen geç ben gelirim.", "Dosyalarla birlikte ağır olur." dedğm ve koluna girdim. Bilgisayarı ben aldım, dosyaları da o aldı. Odamın önüne geldiğimizde anahtarı cebimden çıkardım. Açıp içeriye girdik. "Vayy. Evin güzelmiş." dedi dalga geçip. "Ya ya sorma." dedim yatağın ucuna oturdum ve perdeleri çektim. Sonra Burak'a döndüm. "Kapıyı kilitler misin 3 kez?" dedim. İlk önce şaşırsada sonra kilitledi. "Neden kilitliyorsun ki? Kimse yok?", "Of Burak. Gece sütyensiz yatıyorum. Gelmeyeceği ne malum. Birden dalsalar içeriye." dedim. Sırıttı. "Sırıtma. Hadi yap ödevini sen." dedim gülerek. Kafasını salladı ve cebindeki kutudan dinlendirici gözlüğünü çıkarıp taktı. Uff zalımın oğlu. Kıyafetleri alıp banyoya geçtim.
Giyindim ve ayağıma terliğimi giyindim. Şundansss👇🏻
Çıktım ve gömleğini çıkaran Burak'a baktım. Arkası bana dönüktü. Önğne geçip beline sarıldım. "Canım." dedi beni sararken. Boynunu öptüm. Ve dudağına uzanıp öptüm. " Sözüm vardı." dedim. Güldü. "Hadi artık ben başlayayım. Yoksa bitmez bu." dedi son kez boynumu öptü ve masaya ilerledi. "Ben yatsam sorun olur mu?"," Ah hayır ama. Gamze sen uyursan nasıl yaparım ben. Kızım manyak mısın uyu." dedi. Güldüm ve örtünün altına girmeden ona dönük c pozisyonunda yattım. Yüzü bana dönüktü." Gamze. Beni izleme uyu. " dedi." Gözlükle çok çekicisin hayatım." dedim gülüp. Gülüp işine döndü. Benimde zaten bir süre sonra gözlerim kapandı." Ah Gamze ah! Ört şu üstünü." üstüme örtü örtüldü....
2 saat sonra. Saat 03.46...
Gözlerimi açtım. Yanımdaki su şişesini açıp içtim. Masaya baktığımda Burak uyuyakalmıştı. Gözlerimi ovarak ayağa kalktım. "Burak geç yat hadi." dedik uykulu sesimle omzunu sıvazladım. Mırıldanıp kalktı ve yatağa yattı. Üzerini örttüm ve dolaptan soğuk kahve aldım. Açıp bilgisayarın başına oturdum. Yavaş yavaş yazmaya başladım. Kaç saat olmuştu acaba?
Burak'tan...
Gerilerek uyandım. Baktığımda yataktaydım. Yanımda Gamze yoktu. Masaya baktığımda kolunu başının altına almış uyuyakalmıştı. Tüm dosyaları bitirmişti. Üzüntüyle ayağa kalktım ve kucağıma alıp yatağa uzandım. "Güzelim ben yapardım." dedüm saçlarını geriye atıp okşarken. Mırıldanarak sıkı sıkı sarıldı. Mırıldanışını taklit ettim ve burnunu sıktım. Uyanması gerekiyordu. Elime vurdu. Bu sefer beline parmağımla daireler çizmeye başladım. Tiki olduğu için sağa sola oynuyordu. Kahkaha attığımda gözlerini araladı ve sert bir şekilde baktı. "Bakma öyle uyanman lazım." dedim dudağına buse kondururken. Kollarını boynuma doladı. "Bitti dosyalar, git teslim et. - esnerken- Gelirim ben yanına.", ayağa kalktım "Ağağağ. Ne diyosun kızım düzgün söylesene.", "Esniyorum ya napayım. Git diyom gelirim." dedi yastığa sarılıp. Gömleği ilikledim ve "Teğmen Gamze DEVİN! 5 dakika içinde eğitim alanında seni bekliyorum!" diye bağırdım. Ayağa kalktı ve "Emredersiniz komutanım. Ama şimdi siktirin gidin." dedi. Öyle demesiyle gülmeye başladım. Eşyaları alıp odadan çıktım.
Gamze'den...
Eğitim alanına gittiğimde kimse yoktu. Gözlerimi ovuşladım. Ve yere çöktüm. Saate baktığımda saat sabah 8'di. Ve ben gece 6 da uyudum. 7.40 ta da Burak uyandırdı. Ama ondan öncesinde 2 saat uyumuştum allahtan. Adım sesleriyle kimin geldiğine baktım ve ayağa kalktım. "Ee hazır mısın?" dedi gömleği çıkarıp atletiyle kaldı. Eğitim... Oflayarak gömleğimi çıkardım bende. Barfiks çubuğuna geçti. "Gel." dedi. Yanına gittiğimde beni kucağına aldı. Yani bacaklarım onun beline sarılıydı. Ellerim ise demirde. "Hadi bakalım." kendimizi yukarıya çekmeye başladık. Yarım saat sonra "Niye yapıyoruz ki bunu?"dedim. "Kolların güçsüz kalmış. Barfiks çekemiyordun." demesiyle gülümsedim. "Benim için yorulmana gerek yoktu.", "Gerekirse senin için canımı bile feda ederim Gamze." demesiyle gözlerim doldu ve kollarımı boynuna doladım. "Bir gören olacak deli. İn hadi." dedi. İndim. "Hadi eve gidelim eşyalarını toplayıp. Tabi sende istersen. '," Burakk. " dedim heyecanla." Ne olduuu? "," İkimiz ev bakalım mı? Ne de olsa evlenicez artık. " dedim. Yandan gülümsedi." Tamam o halde. Eşyalarını topla sen yine de. " dedi. Gülümseyip el çırptım. "Hatta sonra gelinlik damatlık bakmaya gidelim." dedi. " Oluur." dedim.
.Üzerimden gelinliği çıkardım. "Evet bunu istiyorum." dedim. "Burak sence?" dedim daha sonra aynadan ona bakıp. "Çok güzelsin." dedi sadece. Güldüm. "Aynen dediğim gibi bunu alalım. Altına da şurada seçtiğim ayakkabıyı." dedim kabine ilerlerken. Gelinliği çıkartıp üzerimi giyindim. "Hadi sıra sende." dedim elinden tutup heyecanla. Saçlarımı karıştırdı. Ona bakmaya başladım. "Burak sence bu olur mu hayatım?" dedim. İnceleyip kafasını salladı. "Hadi git dene. Hadii." dedim heyecanlı bir şekilde. "Kızım tamam sakin olsana." dedi. Kabine girip giyindi ve çıktı. "Offf anam ateş ediyor." dedim gözlerimi kapatıp. "Ya saçmalama salak hahaha. Nasıl olmuş?", "Valla güzel." dedim. Kadaya gidip aldıklarımızı ödedik ve eve ilerledik. Mine anne beni görünce ufak bir krize girdi. Ama daha sonra tatlıya bağladık. Yemek yedik ve ben düğünün ne zaman olduğunu öğrendiğimde bir posta Burak'ı dövmüştüm. Yarınaydı yarın! Stresle bir sağa bir sola döndüm durdum. "Ya güzelim tamam ama. Zaten bahçede yapacağız. Çocuklar ayarladı herşeyi." dedi kolumdan tutup yatağa çekti. "Ya Burak. Seni terk edicem. Hazır değilim diyip kaçacağım düğünden." dedim kollarımı göğsümde birleştirip. "Güzel rüya. Dur bakayım. Evet popon açık kalmış." dedi üstüme eğilip öreterken. Omzuna şaklattım bir tane. "Uyuz. O evde de koltukta yatarsın artık." dedim arkamı döndüm. "Yoo." dedi sırıtarak. "At ağızlı. Hadi uykum var. Yarınmış kına." dedim. Evet çok mutluydum ama çokta heyecanlıydım. "Tamam güzelim. Gel şöyle müstakbel kocanın yanına." gülümseyerek sıkıca sarıldım ve dudağına buse kondurdum. "Bu öpücük mü şimdi?" dedi. Gülerek ağzına vurdum. "Aaa uyusanıza çocuğum saat kaç oldu!" Mine annenin içeriye dalmasıyla yana kayıp üzerine eğilmiş olduğum Burak'tan ayrıldım. "Anne kapıyı çalsana.", "Ay ne biliyim oğlum. Ahahaha bunu evinize saklayın." demesiyle şaşkınlıkla bağırdım. "Anne ya!", "Tamam kız susun yatın hadi." dedi çıkıp. Burak gülerek belime sarıldı. Bende güldüm ve gözlerimi kapattım.....
Oooo mutluluğa azcık kaldı canlarım 😂👌🏻 Umarım beğenirsiniz. Kısa oldu kusuruma bakmayın. 🌼🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORDO KALPLER 2
Teen Fiction"Ben bir Türk Özel Kuvvetler mensubu olarak.... Vatanıma, milletime, bayrağıma, Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı kalacağıma..." Gamze DEVİN : Daha yeni mezun olmuş sonrasında özel kuvvetlere girmiş genç bir teğmendir. Ve ilk görev yeri İstanbul'd...