3. BÖLÜM

615 52 5
                                    

İyi okumalar...

Kafama gelen şeyle uyandım. Kafamı kaldırdığımda sırıtan bir Burak gördüm, yastık fırlatmıştı. "Ne yapıyorsun ya?" dedim geriliirken. " Evde bile yanıma yatmıyorsun. Gelsene kızım." dedi. Hastaneden çıkalı 3 gün oluyordu. Burak kolu için fizyoterapi alıyordu. Yanına uzandım. Anında kollarını belime sarıp kendine çekti. " Deli yatıyorum. Canını acıtırım diye. " dedim." Hmm." dedi boynuma sokularak. Telefonuma gelen bildirimle ondan ayrılıp telefonumu aldım. "Bugün akşam halısaha da maç yapacamışız. Herkes davetliymiş. Dipnot Haydar Haydar." diyerek gülmeye başladım. Burak'a son dediğime güldü. "Uyandınız mı çocuklar.", "Uyandık Anne. Günaydın." dedim. " Günaydın canım anam." dedi Burak kalkarken. "Kahvaltı hazır. Mert'e burada.", "O niye burada ya?" dedi Burak. Karına yavaşça dirsek attım. "Kes sesini istersen heheh." dedim dişlerimin arasından. "Hadi çocuklar hadi." Mine anne önden gidince bende arkasından ilerliyorduk ki kolumdan çekilip kapıya yaslanılınca ha rde üzerine dudağıma yapışılınca imkansız oldu. Ayrıldığında "Şimdi gidebilirsin canım.", "Ne yapıyorsun Burak. Dudağım kanadı." dedim silerken. "Kızım kaç gündür hasretim ne yapayım." dedi. "Lan daha dün öpmedin mi? Burak sen var ya." dedim odadan çıktım. "Günaydın." dedi Pelin. "Günaydın." dedim kolumu omzuna atarak. "Seninki gelmiş.", "Ne?!", "Sussana kızım." dedim.
.
" Anne biz dışarı çıkıyoruz." dedi Burak. "Nereye oğlum.", "Valla 28 yaşıma geldim hala sorguya çekiliyorum. Bu nasıl iştir?","Sus çocuğum sus. Nereye kızım?", "Şey anne, Haydar abi gil halı sahaya çağırdı da.", "Burak oynamıyor, gidebilirsiniz." dedi. Kafamı salladım. Pelin'in odasına geçip üzerimi değiştirdim / Medya/saçlarımı sıkıca toplayıp aşağı indim. "Buraaakk! Hadii!", "Buradayım." ensemdeki nefesle irkildim. Arkamı döndüm. Koluna girip kapıdan çıktık. "Yürüyerek gitsek. Yakın mı?", "Yakın. Yürürüz." dedi. Kolundan çıkıp tek kolumu beline sardım. Oda koluyla omzumu sardı. "Biz ne zaman evleneceğiz Gamze?" sessiz kaldım. Daha erkendi çünkü. Evlilik gibi Bir sorumluluğa girmekte istemiyordum. " Gamze birşe-", "Komutanım! Buradayız." Barış'ı sesiyle koşarak yanlarına ilerledim. " İyi akşamlar herkese.'' dedim." İyi akşamlar. " dedi Haydar abi kucağındaki Kaan la bize döndü." Anaamm. Bunun ne işi var burada? " dedim kucağıma alırken." Anası nöbette, bana kaldı. ", "Kaan bey kilo mu aldınız siz?" dedim yanaklarından öperken. " Hadi maça başlayalım." dedi Burak. "Pardon?", "Valla Gamze'ye katılıyorum, pardon?", "Ne pardon?", "Burak'ın yerine ben oynuyorum. O da Kaan'a bakıyor. Olur mu?", herkes onaylar ses çıkarmıştı. " Lan, sattınız beni." avucunu yala dedim elimle göstererek. Kaan'ı ona uzattım o tribüne oturdu. Bende telefonumu, cüzdanımı ona bıraktım, bende girdim halı sahaya." Takımı belirledik Gamze abla biz öncesinde. Sen Haydar abinin takımındaysın." dedi Barlas. Kafamı salladım." Gamze, Alperen forvete geçin abi.", "Bu mu forvette olacak? Yuhhhh." Burak'ın sesini duymamla ona döndüm. " Keserim seni Burak." elleriyle ağzına fermuar yaptı. Maç başlayalı 40 dk oluyordu ve ben ölüyordum. Barlas'ın bana çarpmasıyla tamamen öldüm. "Lan yavaş olsana." diye bağırdı Burak. "Abi, ölüyorum." dedim yere uzanırken. Zaten biz kazanıyorduk 4.2 öndeydik. "Maç bitmiştir. Kazanan Haydar Haydar'ın takımı dedi Elinde Kaan'la gelen Burak. Kaan'ı yere bıraktı. Kaan ise emekliyerek üzerime çıktı ve uzandı." Ben diyorum hadımım sen diyorsun çocuk doğur Kaan paşa. " dememle herkes gülmeye başladı." Yemeğe gidelim mi? Kurt gibi açım." dedi Haydar abi. "Bende acıktım." dedim Kaan'ı sırtını sıvazlarken. " Kalk len sevgilimin üzerinden." dedi Burak. "Aynen ablacım kalk askere git sen. Yaşın geldi zaten. Nerede lan bu intibakçılar? " diye yavaşça bağırdım. Haydar abi üzerimden Kaan'ı alıp beni de kaldırdı....

BORDO KALPLER 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin