*Bölüm 2*

419 80 233
                                    

Düzenlendi: 22.03.2024

Keyifli okumalar petitolarım.

Kolumun dürtülmesi ile gözlerimi açtım. Yıldız endişe dolu gözleri ile bana bakıyordu. Ne olduğunu anlamadım ama yine rüya gördüm sanırım.

" Azra! İyi misin kuzum?"

" İyiyim Yıldızcığım. En son Ender abla aramıştı, alışverişe çıkacaktık. Ne oldu bana?"

" Evet canım, öyle oldu. Sonra sen ayağa kalkarken birden bayılır gibi oldun. Ben de seni hastaneye getirdim. Stres yapmışsın o yüzden fenalaşmışsın."

" Anladım, ben işime döneyim o zaman."

" Bak, iyisin değil mi? İstersen bugünlük izin alalım da dinlen."

Gözlerim dolarken burukça gülümseyip Yıldız'a sarıldım. En yakın arkadaşım beni düşünürken Yağız bir kez bile arayıp sormamıştı yine.

" İyiyim, sen de işinin başına dön Yıldız. Her şey için çok teşekkür ederim."

" Teşekküre gerek yok canım. Ben gidiyorum o zaman. Bir şey olursa ara beni. Aklım sende kalmasın."

Yıldız bana sarıldı ve el sallayıp hastaneden ayrıldı. Ben de işimin başına döndüm.

***
Hastanedeki işim bittiğinde çantamı koluma taktım ve otoparktaki arabama bindim. Ender abla ve Yıldız ile birlikte alışverişe çıkıp Yağız için doğum günü hediyesi ve aynı zamanda da kendi aramızda yapacağımız parti için bir şeyler alacaktık.

Avm'nin önüne geldiğimde beni bekleyen Ender abla ve Yıldız'ın yanına gittim. Sarıldıktan sonra içeri girdik.

Yağız'a çok şık bir kol saati ve sevdiği markanın parfümünü almıştım. Ender abla da Yağız'ın sevdiği takımın atkı ve şapkasını almıştı. Yıldız ise Yağız'ı ne kadar sevmese de ona bileklik ve kol saati almıştı.

Aldıklarımızı hediye paketine sardırıp ödedikten sonra mağazadan ayrıldık. Doğum günü malzemeleri satan mağazaya girip oradan da ihtiyacımız olan şeyleri aldık.

Yağız'ın doğum günü için planımızı yaptık ve vedalaşıp ayrıldık. Eve vardığımda Yağız henüz gelmemişti. Ben de mutfağa girip dünkü yemekleri dolaptan çıkardım. Yemekler ısınırken ben ocağın başında onları bekliyordum.

Ne kadar süre geçti bilmiyorum ama Yağız'ın adımı seslenmesi ile başımı sallayıp kendime geldim. Yine dalmışım.

" Azra! Yemekler yanacaktı ben gelmesem. İyi misin sen?"

Yağız, ocakta ısınan yemeklerin altını kapatarak yanıma geldi. Ellerini yanağıma koydu ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı.

Kalbim normalden fazla atmaya başlarken bulunduğumuz anın da etkisiyle gözlerimi kapatmıştım.

Sıcak dudaklarını dudaklarıma bastırırken ben de onun öpücüğüne karşılık vermiştim. Nefes nefese kaldığımızda ayrıldık ve Yağız alnını alnıma yasladı.

" Hadi sen geç otur, ben de yemeklerimizi koyayım karıcığım."

" T...tamam."

Yağız'ın beklemediğim bu ilgisine şaşırsam da sesimi çıkarmadım ve dediğini yapıp yerime oturdum.

Yemekleri masaya koyup yanımdaki yerini aldı ve sohbet eşliğinde yemeklerimizi yedik.

Yemek faslından sonra ikimiz birlikte masayı topladık. Yağız elimden tutup beni film odasına götürdü. Hayırdır inşallah? Bugün bu adamda bir şeyler var ama çözemedim.

𝙏𝙐𝙏𝙐𝙆𝙇𝙐 (𝘼𝙯𝘾𝙚𝙣)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin