Düzenlendi: 22.03.2024
Keyifli okumalar petitolarım.
Medya; Hakan Aydıner (Ozan Akbaba)
*Cenk Çelen*
Mektubu katlayarak pakete koydum. Anneme görünmeden elimdeki paketi babaannemin odasına koyup evden çıktım.
Arabama bindiğimde telefonumu elime alarak kuzenim İlker'i aradım. Azra'yı bulmasını istedim ondan. Onun bu işlerle uğraşan arkadaşı vardı, bana da yardımı dokunur diye düşündüm.
Off! Umarım Azra İstanbul'u terk etmeden onu bulabilirim.
*Azra Güneş*
Dinlenme tesislerinin önüne geldiğimde arabayı park ettim. Çantamı koluma taktıktan sonra arabadan indim.
Tabelaları takip ederek lavaboya girdim. İşimi halledince elimi yüzümü yıkayıp aynadan kendime baktım. Resmen çökmüş durumdaydım.
Bu... Bu ben olamam. Kendine gel Azra! Sen Kemal Güneş'in kızı Azra Güneş'sin. Sen çok güçlüsün. Kendin için olmasa bile bebeğin için iyi olmak zorundasın. Evet, aynen öyle...
Lavabodan çıktıktan sonra kafeteryaya girdim. Bayadır bir şeyler yememiş ve çok acıkmıştım.
Masalardan birine oturarak ne yesem diye karar vermeye çalışıyordum. O kadar çok açım ki listedeki çoğu şeyi aynı anda yiyebilirim.
Yemek listesini incelerken bir kız dikildi başıma. Sanki bana bir şey söylemek istiyor gibi bir hali vardı.
" Buyurun, bir şey mi istemiştiniz?"
" Oturabilir miyim lütfen?"
Bir insan neden hiç tanımadığı birisinin yanına oturmak isterdi ki? Belki de o beni tanıyordur. Yok canım, nereden tanısın?
Peki, madem beni tanımıyor. Niyeti ne? Ne istiyor benden? Daha doğrusu tanımadığı birisinden ne isteyebilir ki?
" T..tabi ki oturabilirsiniz." dedim gülümseyerek.
Kız, karşımdaki sandalyeyi çekip otururken elini kaldırıp garsonu çağırdı.
Garson kısa sürede gelirken kıza ne istediğini sordu.
" Bir menü rica edebilir miyim?"
" Tabi efendim."
Kısa bir süre sonra garson gelmişti. Elindeki menüyü karşımda oturan kıza verip yanımızdan uzaklaştı.
" Yanlış anlamazsan bir şey sormak istiyorum sana."
" Buyur." diyerek oturduğu yerde dikleşip bana yaklaştı.
" İkimiz de birbirimizi tanımıyoruz. Neden hiç tanımadığın birisinin yanına geldin? Belki ben kötü biriyim. Sana zarar vereceğim."
Kız bana bakıp gülerek başını salladı.
" Aslında haklısın ama ne bileyim kanım ısındı sana. Arkadaş olabiliriz istersen? Yolculuk nereye bu arada?"
" Bilmiyorum. Nereye olursa işte."
" AA olur mu öyle? Bir dakika tatlım. Tanışmadık biz. Benim adım Liva. Senin?"
" Azra."
" İsmin çok güzelmiş. Tanıştığıma memnun oldum Azra." diyerek elini uzattı bana.
İlk başta tereddütte kalsam da ayıp olmasın diye uzattığı elini sıktım.
" Ben de memnun oldum Liva."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙏𝙐𝙏𝙐𝙆𝙇𝙐 (𝘼𝙯𝘾𝙚𝙣)
Teen Fiction"Bu dünyaya bir daha gelsem, yine bütün ömrümü seni beklemek için harcarım.." Cenk Çelen... Liseden beri Azra'ya aşıktır. Bunu dostuna söyler ve ondan hiç beklemediği bir darbe alır. Haydi, gelin Cenk'in ve Azra'nın yaşamına birlikte bakalım. #AzCe...