*Bölüm 6*

367 65 88
                                    

Düzenlendi: 22.03.2024

Keyifli okumalar petitolarım.

*Yağız Egemen*

" E ne güzel işte aşkım, Azra senden önce hareket edip davayı açmış. Sana kalan mahkemeye gitmek sadece."

" Aynen canım. Azra ile boşandıktan sonra ikimiz de çok mutlu olacağız." diyerek Hazan'ın dudağına minik bir öpücük kondurdum.

" Hadi işimizin başına dönelim. Akşam bana geldiğinde görüşürüz aşkım."

" Görüşürüz Hazancığım."

Hazan eliyle bana öpücük attıktan sonra odadan çıktı.

*Azra Egemen*

Sabah burnuma gelen nefis kokuyla gözlerimi açtım. Bu koku... Bu koku Yıldız'ın o meşhur böreğinin kokusu...

" Deli kız ya...." diyerek yataktan kalktım. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Odaya geri dönüp üzerimi değiştirdim ve mutfağa geçtim.

Yıldız, elindeki börek tabağı masanın üzerine koyarken beni gördü. Bana göz kırparak masayı işaret etti.

" Günaydın dostum! Çaylar soğumadan otur. Ay! Özür dilerim. Çay yok sana. Yeğenime özel portakal suyu hazırladım sana."

" Ha, yine yeğenini düşünüyorsun. Tabii sen de haklısın. Azra kim ki?" diye trip atarak sandalyelerden birini çekip oturdum. Yıldız da karşıma oturmuştu.

" Azracığım, ben sana şaka yapıyorum canım. Yeğenimin yeri ayrı, senin yerin ayrı. Hadi kahvaltını уар kıskanç arkadaşım benim."

Başımı olumlu anlamda salladım. Önüme dönüp kahvaltımı yapmaya başladım.

Doyduğumu hissettiğimde ayağa kalktım ve masayı toplamaya başladım. Tabii benim tabakları topladığımı fark eden Yıldız beni belimden ittirerek salona götürdü. Ben ona abartmamasını söylediğimde ise her zamanki gibi bana kızarak mutfağa döndü. Ben de elime kumandayı aldım ve televizyondaki kanalları gezerek izlemeye başladım.

Yıldız, mutfağı toplamış ve yanıma gelmişti. Üzerini de değiştirmişti.

" Ben işime gidiyorum canım. Sen de daha fazla çalışma ve hamile olduğunu söyleyip izne ayrıl bence."

" Öyle yapacağım zaten."

" Tamam o zaman. Ev sana emanet. Dışarı çıkıp da kendini yorma. Bir şey istersen beni ara, akşam gelirken alırım. Hadi görüşürüz Azoşum."

" Görüşürüz canım."

Yıldız gittikten sonra telefonumu ve çantamı aldım. Ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Garajdan arabamı çıkardım ve hastane gitmek için yola çıktım.

***
Hastanedeki işim bittiğinde hastanenin otoparkına girip arabamı park ettiğim yere gittim. Gözünde güneş gözlüğü, arabasına yaslanmış öylece duran Cenk'i görünce gülümsedim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝙏𝙐𝙏𝙐𝙆𝙇𝙐 (𝘼𝙯𝘾𝙚𝙣)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin