Düzenlendi: 22.03.2024
Keyifli okumalar petitolarım.
Cenk beni bileğimden tutarak arkasına aldı. Yağız ise öfkeyle bir bana bir Cenk'e bakıyordu. Sanki her an üzerimize saldırmak istermiş gibi bir hali vardı. Korkmuyorum desem yalan olur vallahi.
" Bana bak! Cenk misin nesin? Karımdan uzak dur!"
Yağız elini uzatarak kolumdan tuttu ve çekiştirdi beni.
" Bırak kolumu! Seni görmek istemiyorum. Gider misin lütfen?"
Yağız bana baktıktan sonra Cenk'in elindeki valizi fark etti. Ellerini yumruk yaparak Cenk'e döndü.
" Sen kim oluyorsun da benim karımı götürüyorsun lan?! Öldürürüm seni!" diyerek Cenk'in üzerine yürüdü Yağız.
Hemen Yağız'ın önüne geçtim. Benim
yüzümden ona zarar vermesine izin vermem." Bak Yağız. Cenk'in beni bir yere götürdüğü falan yok. Dün bana yardım etmek için evini açtı, beni gece misafir etti. Şimdi de beni gideceğim yere bırakacak, o kadar, Önümüzden çık da gidelim." diyerek ittirdim onu.
Başta itiraz edecek gibi oldu ama sonradan benim dediğimi yaparak önümüzden çekildi.
Ben önden giderken Cenk de elindeki anahtarla kapıyı kilitliyordu.
Yağız bana yetişti ve kolumu sıkarak kulağıma fısıldadı.
" Şimdilik böyle olsun. Ama şunu unutma. Sen nereye gidersen git peşinde olacağım. Senden vazgeçmeyeceğim Azra."
Yağız hızla yanımdan uzaklaştı. Gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldıktan sonra geri açtım.
Cenk omzuma dokundu ve bana iyi olup sordu. Ona iyi olduğumu söyleyince gülümsedi. Elinde taşıdığı valizimi arabanın bagajına koydu.
O, şoför koltuğuna geçerken ben de yanındaki koltuğa oturdum.
Bir süre sonra gayet şık ve lüks olan bir otele gelmiştik. Cenk arabadan inip valizimi çıkardı. Ben de onun yanına gittim. Birlikte otele giriş yaptık
Bizim yaşlarımızda görünen bir adam yanımıza geldi. Cenk ile el sıkıştıktan sonra bana döndü.
Cenk, benim kendisinin çok yakın arkadaşı olduğumu ve ev alana kadar otelde kalmak istediğimi anlattı. Adam gülümsedi ve bana otel fiyatları için özel indirim yapabileceğini söyledi.
Elime anahtar verdi ve odamın numarasının anahtarın üzerinde yazdığını belirtti.
Cenk ile birlikte odama çıktık. Ben valizimi kenara bıraktım ve Cenk'e teşekkür ettim.
" Önemli değil Azra. İstersen otelin mutfak bölümüne geçip güzel bir kahvaltı yapabiliriz seninle. Ne dersin?" dedi Cenk gülümseyerek.
" Çok iyi olurdu ama benim hastaneye gitmem gerek. Geç bile kaldım. Hastalarım beni bekler. Ama müsait olduğum bir zamanda sana kahvaltıyı ben ısmarlarım."
" Peki, öyle olsun bakalım. Bu sözünü sana hatırlatırım." dedi ve gülümsedi bana.
Ben de ona aynı şekilde gülümsedim, Birlikte otelden çıktık. Tam taksi çağırma butonuna basıyordum ki Cenk beni durdurdu ve arabasını işaret etti.
Onu kibar bir şekilde reddettim fakat o beni dinlemedi ve beni hastaneye bırakacağını söyledi.
İtiraz etmenin bir faydası olmaya anladım ve arabaya bindim. Yol boyunca ikimiz de hiç konuşmamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙏𝙐𝙏𝙐𝙆𝙇𝙐 (𝘼𝙯𝘾𝙚𝙣)
Teen Fiction"Bu dünyaya bir daha gelsem, yine bütün ömrümü seni beklemek için harcarım.." Cenk Çelen... Liseden beri Azra'ya aşıktır. Bunu dostuna söyler ve ondan hiç beklemediği bir darbe alır. Haydi, gelin Cenk'in ve Azra'nın yaşamına birlikte bakalım. #AzCe...