ÚVOD

605 33 0
                                    


>Deku se přidal k Todorokimu.

>Todoroki Midoriyu představil svému gangu (LOV- v příběhu neexistuje all for one) a oba dva se stali seriovými vrahy.

>Během roku a půl se k nim začali přidávat další vrazi.

>Během půl roku policisté, vyšetřovatelé a ostatní Midoriyu prohlásili za mrtvého protože ho nikde nenašly.

>Jeho matka po třech měsících co se Midoriya ztratil dostala infarkt na který zemřela.

>Všichni zapomněli jak vypadal, jak mluvil, jeho chování, barvu vlasů a očí, prostě zapomněli že někdo jako Midoriya někdy existoval.

>Nikdo už neznal nikoho pod přezdívkou 'Deku' a všichni zapomněli že si tak říkal chlapec jménem 'Izuku Midorya', jediný koho tou přezdívkou znali byl nejlepší a tak i nejnebezpečnější sériový vrah v celém Tokiu.

>Za ten rok se deku stal vůdce mafie a Todoroki takzvaným druhým vůdcem.

>Dekuovým typickým oblečením (oblečením jak ho vidí jeho podřízení)  jsou černé kalhoty a černá vesta od obleku s kravatou do ruda a bílou košilí se zahnutými rukávy k loktům většinou jemně pocákanou od krve nebo černé tepláky s tmavě zelenou mikinou/tričkem.

<Typickým oblečením (oblečením jak ho vidí jeho podřízení)  od Todorokiho je černý oblek s obyčejně červenou kravatou a bílou košilí, celý oblek občas postříkaný krví nebo černé kalhoty od obleku a modrá/červená košile s černou kravatou.

>Když nenosí 'obleky' tak nosí normální oblečení: tepláky, trička, mikiny, kraťasy atd.:

>Nikdo neví kde se nachází úkryt kde se Todoroki s Dekuem schovávají.


Konichiwa

Tady je úvod druhé části

První kapitola vyjde pozítří a potom se to zase bude střídat z ostatními příběhy

Byee :)        (220 slov)


Tododeku 2 -už v mafiiKde žijí příběhy. Začni objevovat