Minule jste četly:
,,I kdyby jsi měl jen sebemenší podezření tak mi to řekni" přikázal jsem mu a on kývl.
Vrátil se k nim a já jsem zamířil do ložnice.
..........................................................
Došel jsem do ložnice ale Shoto nikde.
Hm asi ještě nepřišel
V ložnici jsem si sedl ke stolu kde jsem měl počítač který jsem zapnul.
Najel jsem si na bezpečnostní kamery v McDonaldu a kontroloval jsem jestli tam nejdeme moc vidět.
Jo je to- počkat
Přetočil jsem to o pár sekud zpátky a ten jeden člověk.
Jeden jediny člověk kterého jsem si ani nevšiml nás vyfotil, ten který nám daval jídlo.
Jak to stihl?!
No tak má smůlu
Sešel jsem s úsměvem schody dolů a došel jsem ke gauči.
,,Máme akci" oznámil jsem a všichni souhlasili jenom toga byla zase štěstím bez sebe.
,, Fajn je tu jeden....... dobře Shigaraki ty ho rychle vystopuj a my do auta" řekl jsem a s Shigarakim jsme si nasadili jedno sluchátko do uší.
,,Slyšíte mě?" Zeptal se.
,,Slyším" řekl jsem a rozešli jsme se k autu.
Ja jsem si sedl na místo řidiče a ostatní si v dodávce nějak posedali.
Hned jak mi Shigaraki sdělil polohu, což trvalo asi pět minut, jsem rychle vyjel a jel jsem.
Po dvaceti minutách jsme dojeli na místo.
Opuštěná nemocnice?
,, Shigaraki jsme tu správně?" Zeptal jsem se váhavě.
,,Jo v té budově je" řekl.
No nevím, není náhodou obyčejný pracovních v McDonald?
Nějak mi to nesedí
,,Jdeme!" Zavolala toga a všichni šly taky.
Už jsem nad tím dál nepřemýšlel a přidal jsem se taky.
Vešly jsme do budovi a nikdo nikde
Jen prázdno a tma.Počasí bylo deštivé a taky bylo zataženo takže moc světla tam nebylo.
,, Shigaraki kam?" Zeptal jsem se.
,,Po lévych schodech nahoru potom do leva a měli by to být žluté dveře" řekl.
,, Rozumím" řekl jsem zpátky.
Všichni jsme se rozešli ke schodům které jsme vyšli a uviděli jsme žluté dveře.
Došly jsme k ním a do místnosti jsme vešly.
,,Kde je?" Zeptal jsem se když nikdo nikde nebyl.
,,Omlouvám se.. v sázce byl můj život" řekl mi do sluchátka Shigaraki a pak už jsem nic neslyšel.
Všechno se zavřelo.
Okna, dveře i stěna s podlahou a stropem, tím chci říct že všude byl najednou kov.
,,Do prdele!!" Hodil jsem sluchátko na zem.
Aktuvival jsem svoji sílu a snažil jsem se to rozbít nebo prorazit ale nic.,,Deku co to je?" Zeptal se mě kacchan.
ČTEŠ
Tododeku 2 -už v mafii
Fanfiction,,Ahoj deku dlouho jsme se neviděly'' usmála se na mě ta blond hlava s červenými oči. ,,k-kachan?'' nechápal jsem. ----------------------------------------------------------------- Tohle je druhá část ze dvou v příběhu Tododeku 1-vrah. Do...