Minule jste četly:
Vody jsem se napil a zasmál se.
,,Ochaco Uraraka.. jestlipak si vzpomíná na svého zelenovlasého spolužáka?'' dořekl jsem a znovu jsem se zasmál.
Hrnek jsem tentokrát do dřezu položil a šel rovnou do ložnice se převlíct ze svého pyžama.
..................................................................
Festival už za tři dny, a já..
No prostě jsem úplně hnusný
Žádné svaly- teda jenom trochu ale nejsou vidět, to Todoroki má úplně nádherné tělo
Todoroki mi říká že jsem nádherný, ale..
Já chci mít vypracované tělo jako on ne vypadat jak nějaká špejle
Oblékl jsem si černé tepláky a zelenou mikinu s černým tričkem pod ní a vyrazil z chatky.
Musím na sobě zapracovat, dnes budu trénovat
Nasedl jsem do svého-
Počkat kde mám auto?!
Přišel jsem k autu a uviděl tam za stěračem papírek se vzkazem.
Vím že jsi pořád smutný z té smrti
A taky vím že sis tohle chtěl už dlouho koupit
Nevím ale proč jsi to neudělal
Tak jsem se rozhodl že ti ho koupím
Děkuju
Ukázal jsem svůj obří úsměv a sedl do svého zeleného ferrari.
Bylo mi jasné že to kupoval Todorki, kdo jiný že?
Taky nevím proč jsem si ho nekoupil s penězi co mám bych si klidně mohl koupit i čtyři, nebo nějaký pěkný barák, vilu
Když nad tím tak přemýšlím proč bydlíme v té staré chatce která vypadá jak ze sedmnáctého století zevnitř i z venku?
Vyjel jsem a jel rovnou do 'práce'.
Dojel jsem na místo a vystoupil.
Došel jsem až do své kanceláře a sekretářce řekl ať za mnou pošle Todorokiho.
Během chvilky čekání přišel.
,,No co jsi chtěl?-'' ,,děkuju děkuju děkuju děkuju'' přerušil jsem ho a skočil na něj takže jsme spadli na zem.
,,co.. děl.. áš?'' snažil se něco říct mezitím co se smál.
,,Máš nádherný smích.. sluší ti'' usmál jsem se.
,,Ty taky'' řekl a pohladil mě po vlasech.
-------------
,,nechci tě nějak vyrušovat ale už tu ležíme asi dvacet minut, nechceš už slézt?'' zeptal se mě.
,,Ani ne'' řekl jsem normálně.
,,co kdybychom si koupili nějaký barák.. bydlela by tam i Toga, Dabi i mina, shigaraki.. takový ti věrní víš jak to myslím.. peníze na to máme a já už nechci bydlet v té sto let staré chatě'' nabídl jsem.
ČTEŠ
Tododeku 2 -už v mafii
Fanfiction,,Ahoj deku dlouho jsme se neviděly'' usmála se na mě ta blond hlava s červenými oči. ,,k-kachan?'' nechápal jsem. ----------------------------------------------------------------- Tohle je druhá část ze dvou v příběhu Tododeku 1-vrah. Do...