(chybějící kapitola)

215 17 3
                                    

Minule jste četly:

Ještě nikdy to nedělal ale když mě zradíte.. není to dobré

,,Buď zticha jinak budeš mít hlubší, bolestivější a hlavně krvavější rány'' řekl jsem a vzal můj oblíbený nůž.

............................................................

,,Izuku n-nedělej to, já tě miluju a ty mě taky, prosím!'' začal prosit dokonce i brečet.

To jsem tak strašidelný? Jsem na sebe pyšný

,,je konec!'' zařval jsem a začal ho řezat a bít, a někdy jsem tak aby to nepoznal použil i One For All aby ho to víc bolelo.

Když jsem byl se svou práci hotov nechal jsem ho tam v bezvědomí a kaluži krve.

Do batohu jsem si zbalil chipsy, kofolu obvazy a opatrně jsem tam i dal druhou půlku pizzy.

Vyšel jsem z ložnice a následně i z chaty.

Už byla tma, možná jedenáct večer ale to mě nebránilo.

Nasedl jsem do svého auta.

Přijel jsem před budovu a vešel.

Moje druhá sekretářka mě pozdravila a já kývl.

Přišel jsem k výtahu do kterého jsem taky nastoupil.

Když jsem přijel na konečnou tak jsem vystoupil a zbytek došel.

Přišel jsem před jeho celu, otevřel jsem ji a vešel.

Potom jsem ji zamkl na první zámek a pak i na druhý od kterého mám klíč jen já.

Kachan tam jen nevinně seděl.

,,Ahoj'' řekl jsem klidně a přišel k němu.

,,tss co chceš?! Zase mě mučit?'' zeptal se.

,,Ani ne tebe už mučit nebudu, to Todorokiho s tebou si to chci srovnat a zeptat se tě jestli se nechceš přidat do mojí mafie'' řekl jsem a batoh položil na druhou židli.

,,c-co? Tobě nesere že jsem se s ním-'' ,,to mi je celkem jedno každý po něm jedeme.. štve mě ale že se přidal'' řekl jsem pořád klidný.

,,Proč jsi tak klidný?!'' zařval po mě.

,,Když jsem naštvaný tak po chvíli začnu být klidný.. většina mi říká že je to víc strašidelné'' přiblížil jsem se k jeho uchu ,,a to se mi líbí'' zašeptal jsem a on se zatřepal.

Rozvázal jsem mu ruce a sedl si na židli.

,,Proč jsi mě rozvázal? Kde bereš jistotu že ti nic neudělám?'' nechápal.

Nahlas jsem se zasmál a potom jsem řekl ,,takže zaprvé jsem nejnebezpečnější sériový vrah v celém Tokyu, zadruhé když jsem naštvaný a chovám se klidně jsem ještě víc nebezpečný, a zatřetí pochybuju že to umíš z nožem na máslo natož např. s kudlou'' řekl jsem opět klidně.

Na to nic neřekl jen udělal že mě chce udeřit a jeho ruka se zastavila asi dva milimetry od mého obličeje.

Ruku jsem sundal a neslyšně jsem se zasmál.

,,Na tobě jde hodně lehce poznat kdy chceš vážně ublížit a kdy chceš vidět jen reakci'' řekl jsem.

,,očekával bych že když máš větší svaly, výdrž a jsi vyšší tak budeš lepší v boji ale o tom pochybuji.. jestli chceš klidně tě naučím se bít ale musíš být v moji mafii'' řekl jsem a začal otevírat černý batoh.

Tododeku 2 -už v mafiiKde žijí příběhy. Začni objevovat