Minule jste četly:
,,šš nebo tě uslyší'' řekl todoroki ze smíchem.
,,promiň'' omluvil jsem se a nechal ho pokračovat.
...................................................
Když jsem se probudil už bylo ráno.
Spal jsem celkem dlouho, todoroki mě včera unavil.
Sedl jsem si na z lehu a se zývnutím jsem se protáhl.
Potom jsem se otočil a přehodil jsem nohy přes postel.
A teď bude peklo
Stoupl jsem si na nohy a hned jsem se chytl za zadek.
Parchant
Do místnosti zrovna vešel vysmátý Todoroki.
,,Copak? Boli?" Zeptal se ze smíchem.
Jen jsem se na něj zamaračil a nějakým zázračným způsobem jsem došel ke skříni.
Todoroki mezitím odešel.
Tak jsem si oblékl černé tepláky s černou mikinu a došel jsem ke dveřím.
Už se to zlepšuje
Moje bolesti po ránu po víme čem jsou už teď mírnější protože každý den na to beru tabletky které mi hatsume vyrobila.
Sešel jsem schody a už mě nic nebolelo.
Došel jsem do obýváku kde už všichni seděli a dívali se na zprávy.
,,..Hledaná Toga Himiko zavraždila další sekretářku.." řekli v televizi, nebo tohle jsem alespoň pochytil.
,,Deku nechci nic říkat ale příště se ztište" zasmála se Toga a myslela že je vtipná.
,,Sice jsem gay ale jestli si budeš stěžovat tak si to s tebou vyřídím tak že půjdeš na operaci a nevím jestli tě dobře zašijou. Možná když jim víc zaplatím tak ne" řekl jsem ji a ona radši ztichla.
Odešel jsem do kuchyně a tam jsem si z lednice vyndal tři vajíčka a šunku.
Tři plátky šunky jsem nakrájel a vyndal jsem si pánvičku.
Do ní jsem dal trochu másla a dal jsem to nad oheň.
Tam se máslo hezky roztopilo a když bylo roztopené tak jsem k němu přihodil nakrájenou šunku.
Když šunka byla hotová tak jsem na pánvičku rozkřapl vajíčka s skořápky jsem samozřejmě vyhodil do koše.
Vajíčka jsem osolil a míchal dál.
Na chvíli jsem je nechal o samotě a nakrájel jsem si dva krajíce chleba.
Ty jsem položil na talíř a trochu jsem je namazal máslem.
Potom jsem se vrátil k vajíčkům které jsem ještě párkrát promíchal a vypnul sporák.
Teplou vaječinu jsem si dal na chleba a pánvičku jsem vrátil na sporák.
Ještě jsem si do sklenice nalil čistou vodu kterou jsem hned vypil a sklenici jsem položil zpátky.
Talíř s jídlem jsem si vzal do ruky a odešel jsem s ním za zbytkem do obýváku.
Tam jsem si sedl do svého křesla a sledoval jsem zprávy s nimi mezitím co jsem jedl své jídlo.
Po dojezení jsem Shigarakimu řekl ať talíř dá do míčky což udělal.
ČTEŠ
Tododeku 2 -už v mafii
Fanfiction,,Ahoj deku dlouho jsme se neviděly'' usmála se na mě ta blond hlava s červenými oči. ,,k-kachan?'' nechápal jsem. ----------------------------------------------------------------- Tohle je druhá část ze dvou v příběhu Tododeku 1-vrah. Do...