Kεφ.24 •Σε αγαπάω•

39 6 2
                                    




1 ημερα μετα το συμβαν στο σπιτι του James


Alyssa's pov

Alyssa: Tonia, μαζευείς τα πραγματά σου και εξαφανίζεσαι από εδώ!!! Δεν γυρνάς στην Φλοριντα, πας κάπου αλλου.. Θα παμε στο αεροδρόμιο και θα παρεις μια πτήση στην τύχη.

Είπα αγχωμένα και γρήγορα, κλείνοντας ολες τις κουρτίνες και τα παράθυρα

Tonia: Alyssa, τι φάση περνάς; Δεν μου εξήγησες τιποτα, πως στο καλο θα παω καπου μονη.. Τι έγινε στο σπιτι του James;;

Με ρώτησε πανικοβλημενη και εγω δεν σταματουσα να τσεκάρω τις πόρτες και τα παράθυρα

Alyssa: Τα ξέρω όλα Tonia... Ξέρω τα παντα.. Τι έγινε με τον Stephen, ποια είναι η Cara, που κολλάει η Missy.. Τα έμαθα όλα.. Φεύγω από την Καλιφόρνια..

Της ανακοίνωσα και ξέσπασα σε λυγμούς.


1 ημέρα πριν


James: Ξέρεις, ποτέ σε καμία δεν έχω ανακοινώσει το σχεδιο μου... Πάντα το απέναντι σπίτι το νοιακιάζουν άνθρωποι με πάρα πολλα λεφτα και ο πατριός σου είναι ένας από αυτούς. Με τους φιλους μου κλεβουμε τα χρηματα από το σπίτι, πουλώντας έρωτα συνήθως στην κόρη του σπιτιού, αλλιώς στην γυναικα, στην καθαριστρια κλπ.. ήξερα από την αρχη ποια ήσουν και ποια ήταν η οικογενειά σου.. σε παρακολουθουσαμε 6 μήνες πριν έρθεις εδώ. Αλλά ας πάρουμε τα πραγματα από την αρχή.. Με τον Stephen ήμασταν κολλητοι από πολύ μικροί. Με σύστησε στην Missy, όμως μου την έπεφτε άσχημα και επειδή δεν ανταποκρινόμουν στον έρωτα της, είπε στον Stephen πως την βίασα και κράτησα γυμνές της φωτογραφίες. Ήταν τρελά ερωτευμένος μαζί της. Αν του έλεγε να πέσει από τον γκρεμό, θα το έκανε με μεγάλη ευχαρίστηση... Σταμάτησε να μου μιλάει και μου έστειλε την Cara, ώστε να με πληγώσει. Μόλις την είδα κατάλαβα ότι είναι ο έρωτας της ζωής μου. Καμία ποτέ δεν με είχε κάνει να νιώσω έτσι. Ήταν αυθόρμητη, νευρίαζε πολύ, μου θύμωνε, έκανε νάζια για να γίνει το δικό της.. Ήταν και πολύ ομορφη.. Το μόνο θέμα της ήταν τα ναρκωτικά.. Ίσως να είναι και το πιο εθισμένο άτομο που έχεις γνωρίσει ποτε! Είχαμε σχέση έναν μήνα σχεδον.. Ο πιο ωραίος μήνας της ζωης μου..

Είπε και χαμογέλασε περισσότερο στον εαυτό του

James: Ένα βράδυ, που ξαπλώναμε και της έλεγα την ιστορία μου, μου ζήτησε να πιούμε λίγο σκόνη και δέχτηκα.. Τότε μπήκε η αστυνομία μέσα και μας επιασαν. Έγινε δικαστήριο και μπηκε φυλακή, εγώ πάλι όχι.. Χρειαζόταν χρήματα για να την βγάλω και έτσι μπήκα σε αυτή την «συμμορία». Αφού είχαμε κάνει αρκετές κλοπές, στάλθηκαν στο σπίτι μου γυμνές φωτογραφίες της Cara που τις τραβούσε ο Stephen. Είχαν επάνω τους και ημερομηνία. Ήταν την περίοδο που τα είχαμε.. Δεν ξέρω αν έγινε εν'αγνοία της ή ήθελε να το κανει.. Αυτό που ξέρω πάντως είναι πως ξεκίνησε ένας πόλεμος ανάμεσα σε εμένα και τον Stephen.

Είπε και έπειτα με κοίταξε

James: Ξέρεις, μοιάζεις πολύ στην Cara..Δεν σου κρύβω πως μόλις έμαθα για εσένα, δεν ήθελα να ανακατευτώ στην ληστεία.. Για τους περισσότερους ίσως να μην μοιάζετε και τόσο εξωτερικά, μα για εμένα είστε ίδιες.. Πόσο μάλλον στον χαρακτήρα.. Μόλις σε είδα από κοντά, πίστεψα πως είσαι η χαμένη αδερφή της Cara και για αυτόν ακριβώς τον λόγο σε πλησίασε ο Stephen.. Μου έστειλε γυμνές σου, για να με εκδικηθεί ακόμη μία φορα..

Έμεινα άγαλμα ακούγοντας πως απλά έπεσα θύμα.

Alyssa: Δηλαδή απλά με μεταχειρηστήκατε; Ο Stephen για να δείξει κάτι και εσύ για να κλέψεις τα λεφτά του Robert;

Είπα εντελώς ανέκφραστη. Θεωρώ πως τα συναισθήματά μου έφυγαν από το σώμα μου

James: Ναι, μα...

Σηκώθηκα και τον χαστούκησα

Alyssa: Πίστευα πως ήσουν κάτι παραπάνω από αυτό. Φεύγω και δεν θέλω να σε ξαναδώ ποτέ!!

Είπα και άρχισα να τρέχω. Τον άκουσα να φωναζει..

James: Σε αγάπησα Alyssa!!


Tώρα


Η Tonia με είχε πάρει στην αγκαλιά της και με άκουγε προσεκτικά, καθώς περιέγραφα τι συνέβη εχθές..


[...]


Είχαμε μαζέψει τα πράγματά μας και χωρίς να πούμε τίποτα σε κανέναν για το τι πρόκειται να συμβεί ανοίξαμε την εξώπορτα του σπιτιού, έτοιμες να φύγουμε.

Όμως μια μηχανή με γνωστό οδηγό επάνω της, μας αποσυντόνησε από το σχέδιο μας. Η μηχανή σταμάτησε μπροστά από το σπίτι του James.

Ήταν ο Stephen. Και πισω του ήταν..

Η Cara


{ελπίζω να μην σας μπέρδεψα με τα χρονολογικά πέρα δώθε!! Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, θα χαρώ να απαντήσω στα σχόλια!}

•He is kinda weird•Where stories live. Discover now