Κεφ 5. •Πας καλα;•

125 23 6
                                    

Επιασα την φωτογραφια που ειδα στα χερια μου

Alyssa: Απο που ξερεις αυτη την κοπελα;

James: Γιατι;

Alyssa: Μπορεις για μια φορα να κανεις αυτο που σου ζηταω χωρις να φερεις αντιρρηση ή να αρχισεις να ρωτας διαφορα; Απλα πες μου απο που την ξερεις!

απαιτω ενω νιωθω το αιμα μου να βραζει... Απο που ξερει την Missy; Και απο που κι ως που εχει φωτογραφια της με τα εσωρουχα!! Απο οτι θυμαμαι η Missy ειχε αγορι

James: Τα λες ολα τοσο νευριασμενα..!

Alyssa: Σε ρωταω James, πως βρεθηκε στο αυτοκινητο σου φωτογραφια με την Missy και τα εσωρουχα της;;

καθως τον κοιτουσα τον ενιωσα καπως σαν να σμιγει τα φρυδια του σαν να μην ξερει τιποτα... Και εκει που βιαζοταν να φυγουμε γιατι ειχε δουλεια, εκανε στην ακρη το αυτοκινητο και σταματησε... Ξαφνικα πηρε την φωτογραφια απο τα χερια μου και την εσκισε σε χιλια κομματακια τα οποια πεταξε προς τα πανω, με αποτελεσμα να πεσουν πανω του... Τοτε αταραχος γυρισε ξανα μπροστα και εβαλε μπρος το αυτοκινητο..

Alyssa: Χωρις να θελω να ξαναεπαναλαβω το θεμα, πας καθολου καλα;

James: Μια χαρα εσυ;

Alyssa: Οχι και τοσο... Γιατι εσκισες την φωτογραφια;;

James: Ακου Alyssa, το παρελθον ειναι παρελθον και οσοι λιγοτεροι ξερουν το δικο μου, τοσο καλυτερα!

Αυτο ξαναπες το...

Alyssa: Δεν ειναι παντα ετσι.. Δεν χρειαστηκε ποτε να θες να μοιραστεις κατι με καποιον;; Ολοι εχουμε αυτη την ανθρωπινη αναγκη να ανοιχτουμε σε καποιον και να του πουμε αυτα που μας απασχολουν...

James: Για τον Θεο σου Alyssa!! Θες να σου ανοιχτω;; Θες πραγματικα να το κανω;;

Alyssa: Μα το εχεις κανει, στο σπιτι σου οταν ειχα ερθει να δω τον Thomi... Δεν μπορω να καταλαβω που ειναι το προβλημα..!

James: Χαχ... Δηλαδη πιστευεις οτι εκεινη την ημερα σου ανοιχτηκα; Οτι σου ειπα τι πραγματικα με απασχολει;; Δηλαδη εσυ εκεινη την ημερα μου ειπες πραγματικα τα προβληματα σου;; Ακομα και αν αυτη την στιγμη σε ρωτησω το πιο βαθυ μυστικο σου Alyssa, δεν θα μου απαντησεις! Για τον απλουστατο λογο επειδη ειναι μυστικο και για να το κρατησες μια φορα κρυφο σημαινει οτι ο ιδιος λογος θα ξαναεμφανιστει.. Δεν ειμαι εγω αυτος που θα σε κανει να ξεχαστεις!

μου απαντησε χωρις να με κοιταει. Χωρις να το εχω καταλαβει καποια δακρυα αρχισαν να ενοχλουν τα ματια μου.... Αναμνησεις ερχοταν στο μυαλο μου απο εκεινη την ημερα..

•He is kinda weird•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora