Τελεια! Ολοι με κοιτανε και ο James πουθενα! Εν τω μεταξυ παρατηρησα και κατι μαναρακια, τα οποια συζητουσαν στο πισω μερος του σχολειου.Μετα απο αρκετη σκεψη πηγα στο γραφειο του διευθυντη για να συστηθω, μιας και ειμαι καινουργια μαθητρια, και μου ειπε οτι θα ειμαι στην αιθουσα 7 του τμηματος Β αλλα δεν θυμαμαι σε ποια αιθουσα μου ειχε πει ο James να παω και ετσι απλα συμφωνησα. Κανονικα θα επρεπε να ειναι εδω για να μου υπενθυμισει ολα αυτα που μου ειχε πει για το σχολειο..
Διευθυντης: Στην προσευχη θα εισαι μαζι μου για να σε παρουσιασω στους μαθητες και μολις ακουσεις το τμημα και την αιθουσα που εισαι, μπορεις να ακολουθησεις τα παιδια!
Μου ειπε και χαμογελασε..
Alyssa: Σας ευχαριστω πολυ κυριε Margott.
Απαντησα και το κουδουνι χτυπησε
κ.Morgott: Ελα μαζι μου Barden.
προσταξε και τον ακολουθησα. Βγηκαμε στο προαυλιο και ειδα ολους τους μαθητες μαζι και τα μαναρακια που ειχα δει πιο πριν και οπ. Να τος! Τωρα βρηκε να ερθει; Τωρα που το περασα ολο αυτο μονη μου; Και το περιεργο ειναι οτι βρισκεται μαζι με τα μαναρακια.
κ.Morgott: Σας ευχομαι καλη σχολικη χρονια παιδια! Τα παιδια της δευτερας και τριτης ταξης ξερουν ηδη τους κανονισμους οποτε δεν χρειαζεται να τους επαναλαβω και για να μην χρονοτριβουμε θα σας παρουσιασω μια καινουργια μαθητρια την Alyssa Barden η οποια ερχεται απο την μακρινη Φλοριντα. Alyssa, ελα επανω!
ανακοινωσε και εκανα οπως μου ειπε. Κοιταξα κατευθειαν τον James ο οποιος με κοιτουσε με μισο χαμογελο και παρατηρησα οτι δεν φορουσε το σκουλαρικι του.
κ.Morgott: Η πρωτη λυκειου θα παρακαλουσα να μεινει για ακομα λιγο εξω αλλα η δευτερα και η τριτη μπορει να μπει μεσα. Ας ξεκινησει το τμημα Α και Β απο την αιθουσα 1. Επειτα ας συνεχισει το τμημα Α, Β, C της αιθουσας 2. Παιδια του τμηματος Α της αιθουσας 3, μπορειτε πλεον να μπειτε μεσα. Το τμημα Α και Β της αιθουσας 4 εχουν την σειρα τους. Τα παιδια της αιθουσας 5 να πανε στο γυμναστηριο για μια παρουσιαση. Τα τμηματα Α, Β και D της αιθουσας 6 να πανε κανονικα στις ταξεις τους αλλα το τμημα C να παει στην βιβλιοθηκη. Το τμημα Α της αιθουσας 7 να παει στην ταξη του οπως και το τμημα Β, αλλα να περιμενει και την καινουργια μαθητρια. Αυτα για την δευτερα ταξη. Τωρα ας συνεχισουμε με τα τμηματα της τριτης!
Ανακοινωσε ο διευθυντης αλλα δεν ακουσα τα υπολλοιπα καθως ακολουθουσα τα παιδια απο την ταξη μου και ναι! Τα μαναρακια ειναι στην ταξη μου, ή μαλλον εγω ειμαι στην ταξη τους.
VOCÊ ESTÁ LENDO
•He is kinda weird•
Romance•James, πρόσεχε. Έχεις αρχίσει να την ερωτεύεσαι. Όπως ακριβώς με την Cara.• @Sotiria21