Κεφ 3. •Κεικ βατομουρο και ο συνιθισμενος χυμος•

163 22 16
                                    

Ανεβοκατεβαζω νευρικα το φερμουαρ απο το δερματινο μπουφαν μου, καθως μιλαω με την Tonia στο τηλεφωνο...

«Ειμαι φουλ αγχωμενη..!!» ειπα

«Για πες πως ειναι εμφανισιακα;;»

«Ειναι ξανθος, με γαλαζια ματια και λιγο πιο ψηλος απο εμενα..»

«Σαν εμενα δηλαδη;;» με διακοπτει..

«Πιο ψηλος..» απανταω

«Μου κανει!!»

«Με την διαφορα οτι σε εμενα ζητησε να βγουμε...» απαντησα με ενα υφος νικητριας

«Ναι ειναι και αυτο..!!» Μου ειπε και ειμαι σιγουρη πως μολις στρυφογυρισε τα ματια της..!!

«Alyssa, πρεπει να φυγω.... Με φωναζει η μαμα.... Θα πουμε το βραδυ τις λεπτομεριες!!» Μου απαντησε και εκλεισα το τηλεφωνο. Κατευθειαν ακουστηκε ο χτυπος της πορτας και πρωτου την ανοιξω λουστηκα με την κολονια..

Τρεχω να ανοιξω και μολις τραβαω την πορτα εμφανιστηκε ο γειτονας.... Φορουσε τα ασπρα με πρασινο χρωμα stan smith, ενα μαυρο τζιν παντελονι, ασπρη μπλουζα και επισης ενα μαυρο δερματινο μπουφαν... Ειχε περιποιηθει τα μαλλια του και ειχε μολις ψεκασει τον εαυτο του με κολονια επειδη υπηρχε μια αντιθεση απο τις μυρωδιες των αρωματων μας!!

Μολις σηκωσε το βλεμμα του για να με δει, εμεινε λιγο στασιμος κοιτωντας με. Τοτε εκανε κατι που δεν το περιμενα.. Εβγαλε το κινητο του και με εβγαλε μια φωτογραφια... Μεχρι να το καταλαβω την ειχε ηδη βγαλει και την κοιτουσε.. Σηκωσα το φρυδι μου και σταυρωσα τα χερια μου κατω απο το στηθος μου... Αλλα τα τραβηξα κατευθειαν καθως ειδα το βλεμμα του να πηγαινει εκει...

James: Εισαι πολυ ομορφη σημερα..

Μου απαντησε χαμογελοντας...
Tι ειμαι;; Φοραω μαυρα μποτακια, μαυρο τζιν και μια κοντη, κολλητη, γκρι μπλουζα.. Δεν βαφτηκα σχεδον καθολου.. Το μονο που εκανα ηταν να βαλω λιγη μασκαρα! θεωρησα τον εαυτο μου πολυ απεροιποιητο σε σχεση με αυτον..

Alysaa: Σε ευχαριστω!!

James: Θα παμε σε ενα μαγαζι λιγο πιο εξω απο την Καλιφορνια... Ελπιζω να σου αρεσει!!

Ειπε και προχωρησε προς το σπιτι του... Τον ακολουθησα και με πηγε στο γκαραζ... Ειδα διαφορα αυτοκινητα τα οποια λογικα ειχαν χαλασει καθως ηταν μες την σκονη και σε πολλα ελλειπαν πορτες, μηχανες και τετοια... Καθως παρατηρουσα τον χωρο ξαφνικα ενιωσα κατι...

•He is kinda weird•Where stories live. Discover now