Κεφ.25 •Πόλεμος•

16 2 0
                                    

Tonia: Τι φαση; Ποια είναι αυτή που σου μοιάζει τόσο;

Με ρώτησε και δεν ήξερα πως έπρεπε να απαντήσω.. Κατάλαβα αμέσως ότι αυτή ήταν η Cara, κάτι στον αέρα της έμοιαζε για κάποια σαν αυτή.. Ήταν ακριβώς όπως την ειχε περιγράψει ο James.. Πανέμορφη και έτοιμη να κάνει το οτιδήποτε για να γινει το δικό της.. Ήταν ξανθιά και πολύ αδύνατη. Φορούσε ένα δερμάτινο τζακετ, τζιν και αρβυλάκια..

Γύρισε το κεφάλι της και μας χαμογέλασε σαν νικήτρια.. Λες και είχε κερδίσει κάποιον πολεμο χωρίς να ξέρω όμως ότι συμμετείχα και εγω.

Παρατήρησα την Tonia και είδα πως χαμογέλασε επίσης στην Cara

Alyssa: Ελα Tonia, πρέπει να φύγουμε.

Tonia: Alyssa, ηρέμησε. Δεν μου εχεις εξηγήσει τίποτα και μόλις ήρθα μου λες να φυγω.. Τι σε εχει πιάσει; Εξήσε μου την κατάσταση..

Alyssa: Δεν είναι ούτε η κατάλληλη ώρα, ούτε το καταλληλο μερος για να κανουμε αυτή την συζήτηση.. Έχε μου εμπιστοσύνη.

Με κοιταξε με καλοσυνη και μου έγνεψε θετικα. Καθώς προχωρούσαμε, αποφεύγοντας να έχω την οποιαδήποτε οπτική επαφή με αυτούς, ο Stephen πάτησε κόρνα και κοίταξα αντανακλαστικά.

Γυρίσαμε ταυτόχρονα με την Tonia και είδαμε την κοπέλα με τον Stephen να προσπαθεί ο ένας να φάει τον άλλον. Κυριολεκτικά και μεταφορικά. Φιλιόντουσαν τόσο παθιασμένα, σχεδόν ενστικτοδώς, σαν αγρίμια..(σημείωση συγγραφέα: δεν ξερω πως φιλιουνται τα αγριμια, δεν θελω κάποιο σχόλιο σχετικα με αυτό, ευχαριστωωω) Η πλάτη του βρισκόταν πως το τιμόνι της μηχανής και λογικά πάτησε καταλάθος την κόρνα, και η Cara ήταν από πάνω του.

Τότε η οργή μου έφτασε στο ζενιθ της. Παράτησα τις τσάντες που κουβαλούσα, στο πάτωμα και κατευθήνθηκα προς το μέρος τους.. Μόλις πλησίασα αρκετά, ο Stephen το αντιλήφθηκε και σταμάτησε να φιλιέται.. Με κοίταξε και χαμογέλασε λοξα. Σηκώθηκε ελαφρώς και κατέβασε από πάνω του την ξανθιά κοπέλα.

Stephen: Γειά σου Barden. Τι λέει;

Με ρώτησε χαμογελώντας.

Alyssa: Πόλεμο θελεις;

Τον ρώτησα κοιτάζοντας τον κατάματα, καθώς σήκωνα τα μανίκια μου

Alyssa: Πόλεμο θα εχεις.

Του είπα και του έριξα μια μπουνιά στην μύτη, με αποτέλεσμα να πέσει από την μηχανή του.

Ήμουν σε ετοιμότητα με τα χέρια μου σε μπουνιές, ο Stephen στο πάτωμα κρατούσε την μύτη του και παρατήρησα ότι αιμορραγει.

Τότε η κοπέλα με έσπρωξε και φωναξε δυνατά αν παω καλα. Εκείνη ήταν η στιγμή που βγήκε ο James από το σπίτι του. Μας κοίταξε τρομαγμένος, μα μόλις είδε την κοπέλα, το βλέμμα του άλλαξε.. Δεν ξέρω αν γαλήνεψε ή σκοτείνιασε. Δύσκολο να το ξεχωρίσει κανείς

"Γειά σου James!", είπε ναζιάρικα η κοπέλα, παίζοντας με μια τούφα από τα μαλλιά της

James: Cara..;

Άρα σίγουρα είναι η Cara..

Δεν πρόλαβα να κάνω ή να σκεφτώ το οτιδήποτε, διότι ο σηκώθηκε και άρχισε να με πλησιάζει απειλητικά

Stephen: Δεν ήξερα ότι έχεις τόσο δυνατο χέρι..

Μου είπε ψυθιριστά, σχεδόν μόνο εγώ τον άκουσα

Stephen: Ωραία η δικιά σου, James.. Κρίμα που δεν θα είναι για πολύ..

Είπε καθώς τον κοιτούσε και έπειτα συνέχισε να έρχεται προς το μερος μου.. Πήγαινα προς τα πίσω ελπίζοντας πως δεν θα μου κάνει κάτι κακό.. Η Tonia παρακολουθούσε έντρομη την κατάσταση, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρη εάν έχει καταλάβει τι ακριβώς γίνεται.. Άρχισε να έρχεται προς το μέρος μας και απλά ελπίζω να μη βρεθεί μπλεγμένη.. Είναι η μόνη φίλη που έχω..

Τότε ο Stephen με έπιασε από το μπράτσο και γύρισε προς τον James

Stephen: Δεν ξέρω πως τα καταφέρνεις James, μα πάντα είσαι ο ευάλωτος της υπόθεσης.. Λοιπόν, έχω δύο πράγματα που θέλεις.. Διαλέγεις το ένα και βγαίνουμε και οι δύο κερδισμένοι

Του είπε χαμογελώντας και κατάλαβα ότι τα πράγματα ήμασταν εγώ και η Cara..

To τέλος δεν θα είναι καλο..




ΑΑΑΑΑ ΟΜΓ κάποια αναστήθηκε και θυμήθηκε οτι έχει και ένα κοινό που περιμένουν με ανυπομονησία τα καινούργια κεφάλαια.. Ε λοιπόν πάρτε μια γευση για το τι σας περιμένει! Ελπίζω να μην μου πάρει ακόμη έναν χρόνο (κυριολεκτικά) να ανεβάσω το επόμενο κεφάλαιο.. Για να ψιλοκαταλάβετε την κατάσταση, διαβάστε τα δύο με τρία προηγούμενα κεφάλαια και αν έχετε κάποια ερώτηση με ευχαρίστηση να σας απαντήσω! Σας ευχαριστώ για την αμέτρητη υπομονή και υποστήριξή σας.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 14, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

•He is kinda weird•Where stories live. Discover now