Cu 8 ani in urma
OctombrieDupa ce isi puse toate lucrurile in geanta, Aris cobori la masa. Isi saluta rapid mama si iesi din casa. Era in intarziere, daca nu se grabea risca sa piarda autobuzul, iar Cora nu era acasa pentru a o duce ea. Aproape ajunse la statie cand autobuzul trecu. Injura destul de tare, ceea ce atrase atentia unor trecatori pe strada. Daca se pornea acum facea cu orice alt autobuz o ora, deoarece nu trecea nici unul direct, ceea ce insemna ca era deja in intarziere.
- Te duc undeva, micuto?
Ar fi recunoscut acel glas oriunde. Isi intoarse privirea spre masina neagra a lui Cyrus si un mic zambet ii aparu. Nu se astepta sa il vada cu masina langa statia de autobuz.
- Nu mersi, astept autobuzul.
- Acela care a trecut cu ceva timp in urma prin fata ta? Apropo, esti fata nu e frumos sa injuri asa, mai ales intr-un loc public.
Simti cum roseste, iar din obicei mai scoase o injuratura.
- Nu credeam ca stii asa cuvinte, insa se pare ca continui sa ma surprinzi. Deci, te-ai decis? Te duc la scoala?
Ofta puternic, insa dadu din cap. Cyrus zambi de parca ar fi castigat la loterie, iar ea doar scoase limba copilaros. Dupa incidentul cu sarutul nu il mai vazu de doua saptamani si nu intelegea de ce aparu tocmai acum, insa nu avea de gand sa deschida acel subiect. Dorea sa ajunga la scoala si sa nu intarize pentru a nu fi din nou mustrata.
Cat timp Cyrus conduse, Aris nu isi putu lua ochii de la el. Parul castaniu spre blond statea aranjat ideal, fata de al ei, care desi era aranjat, cateva "antene" ii dadeau batai de cap. Atrase atentie la buzele pline si la modul in care se misca cand o intreaba ceva. Observa chiar si modul in care loveste nervos cu degetele volanul cand vreun sofer face ceva ce nu ii convine. Si toate astea erau ideale. De fapt in ochii ei, si probabil in al multor altor fete el era ideal.
- Micuto, mi-ar placea sa ma mai admiri, insa am ajuns. De fapt mai ai la dispozitie zece minute.
- Multumesc.
Ea dori sa iasa, insa glasul lui o opri.
- Stii ca trebuie sa platesti pentru calatorie, da?
- Considera ca plata ca ti-am iertat momentul in care ai fost luat de val.
El zambi multumit, totusi nu ii era de ajuns.
- Atunci daca tot m-ai iertat ce ai spune daca am merge dupa ore la o inghetata? Afara e prea cald pentru cafea, iar sucul e prea banal.
- Ma voi gandi.
Cu aceste cuvinte iesi din masina si intra in curtea scolii. Nu erau prea multi elevi, insa auzi unele susoteli. Cu siguranta masina scumpa a lui Cyrus atrase priviri. Totusi nu ii pasa. Ea trebuia sa ajunga la cursuri.
In timpul orelor spre surprinderea ei primi un mesaj de la Cyrus.
" La ce ora termini?"
" Nu dau asa informatii."
Puse un emoji cu limba scoasa la final si zambi multumita. Daca nu stia cand iese de la ore, cu siguranta nu va mai veni.
CITEȘTI
Povestea Iubirii Noastre
Romance- Capșunico, m-am întors! Așa cum ți-am promis! - Te-ai întors, ai dreptate, însă e prea târziu Cyrus. Prea târziu pentru noi.