Cu 8 ani in urma
Noiembrie-Mama, eu plec!
Otilia ii zambi apoi se ridica in picioare.
- S-a intamplat ceva, mami?
- De fapt da, as vrea ca inainte sa pleci sa imi faci cunostinta cu Cyrus, mai ales ca petreci atat de mult timp cu el in ultima vreme.
- Nu e adevarat, ne intalnim doar de maxim doua ori pe saptamana.
- Nu conteaza, domnisoara.
Aris ofta si iesi din casa. Se apropie de masina lui si ii facu semn sa dea in jos geamul. Cyrus o privi uimit, insa facu intocmai.
- De ce nu urci?
- Ei bine... Mama vrea sa faca cunostinta cu tine.
Isi lasa rapid capul in jos si simti cum obrajii ii sunt rosii. Cyrus zambi si cobori din masina. Apoi se apropie de ea.
- Nu te rusina, micuto, e normal sa vrea sa stie cu cine petreci timpul.
Aris doar tacu si il conduse spre casa. Ambii au intrat, iar glasul Ofeliei se auzi din bucatarie. Cyrus urma fata si ii zambi doamnei din fata sa.
- Buna seara, doamna.
- Te rog, nu imi spune doamna, ma faci sa par batrana. Ma numesc Ofelia.
- Incantat de cunostinta. Numele meu e Cyrus. Sunt prieten cu ambele dumneavoastra fiice.
- Cyrus, nu sta in picioare, ia loc. Aris, draga, nu vrei sa iti servesti prietenul cu un ceai?
Aris dadu din cap aprobator si puse apa sa fiarba, apoi se sprijini de blatul bucatariei.
- Deci, Cyrus, cum ai facut cunostinta cu fiicele mele?
- Cu Cora am facut cunostinta la universitate, studiem la aceeasi facultate si tot prin intermediul Corei am facut cunostinta cu Aris.
- De cat timp o cunosti pe Aris?
- Deja a treia luna.
Ofelia zambi, iar Aris le puse in fata cate o cana de ceai si cateva prajituri. Se aseza si ea alaturi, apoi zambi. Cyrus si mama ei pareau ca se inteleg foarte bine.
- Copii, nu va mai retin. Incantata de cunostinta, Cyrus.
- De asemenea, Ofelia, Aris, te astept afara.
El ii saruta mana si iesi din casa, iar Ofelia zambi.
- E un baiat bun, Aris, nu il pierde. Acum pleaca, nu il fa sa astepte. Distractie placuta.
Ofelia ii facu cu mana, iar Aris iesi din casa rapid. Urca in masina, iar Cyrus ii zambi.
- Mama ta e o femeie minunata, Aris.
- Stiu. Imi pare rau daca te-am pus intr-o situatie inconfortabila.
- Aris, totul e in ordine. Acum daca nu mai am de facut cunostinta cu nimeni putem merge?
CITEȘTI
Povestea Iubirii Noastre
Romance- Capșunico, m-am întors! Așa cum ți-am promis! - Te-ai întors, ai dreptate, însă e prea târziu Cyrus. Prea târziu pentru noi.