Capitolul 11

684 61 0
                                    

Cu 7 ani in urma
Ianuarie

Aris se juca nervoasa cu lantisorul. Nu era inca pregatita sa se intalneasca cu parintii lui Cyrus, iar barbatul nu ii dadu de ales. Trebuia sa il insoteasca la o petrecere, iar acolo trebuia sa se intalneasca cu parintii lui.


- La ce te gandesti printeso?

Tresari speriata si se intoarse spre Cyrus care zambea.

- De ce nu intri pe usa? Mama nu e acasa, iar Cora deja stie de aceste "intalniri" nocturne.

- Stiu, insa mi se pare mai romantic modul meu de a te vizita.

Aris zambi si il saruta scurt.

- Acum ca ai venit, ce ai zice daca m-ai ajuta sa aleg o rochie dintre acestea?

Ii facu semn spre rochiile de pe pat, iar el dadu aprobator din cap. Aris le proba pe rand, iar Cyrus paru ca nu e de acord cu nici una dintre variante. Aris doar ofta si simti o usoara stare de nervozitate. Dupa ce Cyrus paru nemultumit si de ultima rochie se schimba in pijama si le arunca pe toate nervoasa de pe pat.

- Iubito, nu te enerva, te rog. Toate rochiile tale sunt frumoase, insa din pacate nu sunt potrivite pentru balul la care te duc eu.

- Poate nu ar trebui sa merg?

Cyrus ofta si ii saruta fruntea, apoi fara ai da vreo lamurire iesi din camera. Se intoarse la scurt timp cu doua sacose si i le intinse fericit.

- Incearca varianta mea, te rog? Daca nu iti va placea vom merge maine si vom alege altceva, bine?

Ea aproba si se schimba rapid, iar ceea ce vazu in oglinda o fascina.

- Arati minunat, micuto. Si foarte sexy.

Cyrus o imbratisa pe la spate si ii plasa un sarut pe umar.

- Culoarea rosie te prinde foarte bine. Apropo, ador cand porti tocuri, iti da un aer atat de elegant.

Aris se intoarse cu fata spre el si isi duse mana dupa gatul lui.

- Deci, domnule Lipatti iti plac fetele sexy si elegante?

- Imi plac, insa iubesc doar o anumita domnisoara sexy si eleganta.

Cyrus o lipi de perete si o saruta. Isi trecu mana peste portiunea de picior dezgolit, iar Aris simti mici socuri electrice prin corp.

- Te iubesc, micuto.

- Si eu.

Dupa ce se schimba, Aris puse atent rochia si pantofii de la Cyrus in dulap si se intinse pe pat langa el, iar la scurt timp adormi.

Dimineata el deja nu mai era langa ea, insa acest lucru nu o deranja. Toata ziua se gandi doar la urmatoarea festivitate, iar imediat cum ajunse acasa incepu sa se pregateasca. Cand aproape termina auzi un ciocanit la usa. Zambi si spuse un "intra", iar Cyrus intra cu un buchet mare de flori in brate. Il intinse zambind, iar Aris il lua si ii saruta buzele.

- Minunata ca intotdeauna. Mergem?

- Inca un detaliu.

Aris scoase din cutia cu bijuterii o bratara aurie, apoi ridica pe scaun piciorul.

- Da-mi voie.

Povestea Iubirii NoastreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum