Capitolul 14

664 56 0
                                    

Cu 7 ani in urma
Februarie

Dupa ce fu luat de politie Aris nu isi putea gasi locul. Incerca sa afle unde fu dus, insa nimeni nu stia. Adormi in apartament plangad, iar dimineata imediat cum se trezi trecu pe acasa pentru a se schimba si pleca sa il caute. Nu erau decat cinci sectii de politie in ora. Deci nu trebuia sa fie prea greu sa il gaseasca. Spera sa o faca repede si poate sa reuseasca sa il ajute. Dupa ce isi petrecu mai multe ore prin sectiile de politie si nu il gasi se opri. Isi scoase telefonul din buzunar si fu uimita sa vada multitudinea de apeluri pierdute de la Cyrus. Il suna cu mainile tremurand, iar cand ii auzi glasul simti ca e in al noualea cer.

- Aris, iubito...

- Unde esti, Cyrus?

- Acasa, parintii au platit cautiunea. Hai sa ne intalnim peste doua ore la apartament si te rog, nu plange, ingeras.

Aris aproba si se intoarse acasa. Era fericita ca el scapa, insa inima ii spunea ca ceva nu e in regula.

Cele doua ore de asteptare au fost extrem de grele. Intra in apartament fericita si imediat cum il vazu il imbratisa strans. Cyrus zambi si ii saruta buzele.

- Te iubesc, micuto.

Ea il privi si vazu cum pe fata lui aparu tristetea.

- S-a intamplat ceva, iubitule?

- Aris, sunt nevoit sa plec. Parintii au platit banii doar cu conditia sa plec la Londra. Altfel intram la puscarie.

Aris il privi socata si se departa de el. Isi lasa privirea in jos si simti cum lacrimile sunt gata sa cada.

- Atunci, asta e sfarstitul nostru?

Cyrus dadu negativ din cap si o imbratisa strans. Ii saruta fruntea apoi urechea si sopti:

- Sigur ca nu, capsunico. Ma voi intoarce imediat cum se va lamuri toata problema cu Sunny si violul. Avocatii familiei deja lucreaza la asta.

Aris isi ridica privirea, iar barbatul sti cum i se rupe inima la vederea lacrimilor ei.

- Promiti?

- Promit, iubito.

Ii sterse lacrimile si ii saruta din nou buzele. O iubea prea tare, iar lacrimile ei il faceau sa se simta cel mai nenorocit barbat.

- Am un cadou pentru tine. Asteapta-ma un pic.

Cauta in sertare cate secunde, apoi scoase un dosar din sertar. I-l intinse, iar ea il lua tematoare. Il deschise si citi prima foaie. Ramase socata cateva secunde, apoi i le dadu inapoi.

- Nu pot accepta asemenea cadou, Cyrus.

- Ba poti, vei fi stapana de drept a acestui apartament, iar in contul bancar deschis pe numele tau lunar voi transfera bani. Vreau sa nu duci lipsa la nimic in absenta mea.

- Nu, Cyrus, nu...

- Shh... Nu mai spune nimic, cadourile nu se pot inapoia. Atat.

O lua prin surprindere si o ridica de la sol, apoi intra cu ea in dormitor. O lasa pe pat, apoi se puse langa ea. O stranse in brate puternic si ii saruta fruntea.

- Imi va fi extrem de dor de tine, capsunico. Te iubesc

- Si eu, iubitule. Si eu.

Povestea Iubirii NoastreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum