17 temmuz 1840
"hükümdarımızı selamlayın ve ona itaat edin. Kral ve kraliçe yang ve oğulları prens yang jeongin."
Sarayda alkış tufanı koptu, jeongin başta şaşırsada hemen toparlandı ailesine yakışacak bir biçimde dik durdu. O kral yang'ın oğlu prens yang dı. Ülkenin gelecekti kralı. Doğduğundan beri bu eğitimi aldı, o bu ülkenin kralı olmak için yetiştirildi. Onun aşka ayıracak zamanı yoktu eminim ailesi ona güzel, iyi kalpli, terbiyeli ve disiplinli bir kız bulacaklardı.
"prens yang lütfen gülümseyin."
"emir edersiniz kraliçe yang"
Biraz daha gülümsedi jeongin, ülkenin güvenini kazanmalıydı ona bu yakışırdı,ismini kraldan başka yerde görmek istemiyordu. Prens te olamak istemiyordu o kral olmak istiyordu ve istediğini alana kadar durmayacaktı.
"izninizle büyücü Astrid* geliyor."
Astrid dönemin en iyi büyücülerinden biriydi. Bir kişinin amacını, isteğini, geleceğini görebilir istediğini cezalandırır istediğini ödüllendirir di. Kral ve kraliçe kadar Astrid'inde sözü geçerdi krallıkta.
Güzel büyücü anlamıştı jeonginin amacını. Jeongin kral olursa ülkenin sonu gelirdi çünkü jeongin acımasız, bencil, kibirli ve kabaydı.
"onu cezalandıracağım"
Diye resmen kükredi Astrid, jeongini gösterirken. Oradaki herkes şaşırmıştı, bir büyücü gelecek için güvendikleri adamı cezalandırmak istiyordu. Gözler kral ve kraliçe ye döndü.
"büyücü Astrid, söyle bana oğlumun suçu nedir?"
Kraliçe konuştuğunda gözler büyücüye döndü, büyücü saygıyla kral ve kraliçe 'nin önünde eğildi.
"oğlunuz prens jeongin, bencil ve küstahtır, acımasız ve kabadır ayrıca da kibirlidir. Oğlunuzun suçları bunlardır eğer gelecekte kral olursa bu ülkenin sonu gelmiştir."
"YALAN SÖYLÜYOR!"
Resmen haykırmıştı jeongin, ağzını açtı ve sözlerine devam etti.
"BU KADIN BÜYÜCÜ KILIĞINA GİRMİŞ BİR ÇATLAK"
"ayrıca oğlunuz saygısız, yalancı ve iftiracıdır"
Sözlerine devam etti Astrid. Herkesten ve her ağızdan farklı bir ses çıkıyor ortamı gürültüye boğuyordu. Kral herkese susmasını emretti, kraliçe ye döndü ve elini tutup son kararını söyledi.
"Astrid 'in şimdiye kadar yanıldığını görmedim. Astrid oğlumu cezalandırabilirsin."
Kraliçe krala şaşkınlıkla baktı ama yine de birşey şölemedi, kral varken kimse onun sözünü dinlemezdi sadece ağlayabilmişti. Astrid bunu fark etmişti jeonginin cezasını hafifletmeye karar vermişti.
" cezama karar verdim, prens jeongini bir aynaya hapseteceğim, onu sadece kalbi gerçekten temizlik ve iyilik dolu olan kişiler görebilecek böylece prens jeonginin siyah kalbini beyaza çevirebilirse prens jeonginin ayna laneti kaldıralacaktır."
_________________
*Astrid: İlahi güzellik
Umarım beğenirsiniz. İlk defa konusu böyle olan bir fic yaptım bu yüzden biraz gerginim.
Ficin devamı aklımda ve akkımdakileri tam yansıtabilirsem bence çok güzel bir fic olacak.
ⓎⓄⓇⓊⓂ ⓋⒺ ⓋⓄⓉⒺ ⓋⒺⓇⓂⒺⓎⒾ ⓁⓊⓉⒻⒺⓃ ⓊⓃⓊⓉⓂⒶⓎⒾⓃ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRROR (Jeonglix)(bitti)
FanfictionYang ailesinden olan prens jeongin bir lanet nedeniyle bir aynaya hapis olur ve onu sadece içinde hiçbir kötülüğü olmayan saf ve temiz insanlar görür