21 temmuz 2021
"biliyorum şok içindesin jeongin ama beni dinlemelisin."
"ta-tamam, dinliyorum."
"jeonginin eski tavırlarını hatırlıyorsun değil mi? Aynaya kaptmadan önce daha kötüydü o. Bu yüzden ona ceza verdim."
"Aman ne ceza!"
"benim sayemde 181 yıl yaşadın. Ve önünde daha yaşayacağın bir hayat var. Neyse devam edelim onu sadece kalbi temiz olan insanlar görebilirdi ve onu gören ilk kişi sendin. Birbirinizle çok kısa bir süre görüşmüş olsanız dahi ayrılırken jeongin de vicdan azabı bırakmıştın. İkinizde üzgündünüz. Bende jeonginle bir anlaşma yaptım sen her jeongini düşündüğün de aynanın sihri kalacak ve jeongin kurtulacaktı ama oda iyi bir insan olmayı kabul edecekti. Aynanın sihri güçlü olduğundan sihirin açılması uzun sürdü. "
" çok şey duruyor imkansız "
" biliyorum tuaf görünüyor ama jeongin aynada kapalı kaldığını kendi gözlerinle gördün. "
" evet haklısınız. "
" senden bir şey isteyeceğim felix. "
" tabi buyrun. "
" jeongin'in iyi biri olmasına yardım eder misin? Ona güvenmiyorum. "
" hey! Bende buradayım. "
" tabi bayan Astrid ona yardım ederim. "
" güzel onun hakkında her şey hazır. Hatta... "
Parmaklarını şıklattı Astrid iki genç ona bakarken. Gülümsedi ve felixe baktı.
" artık seninle aynı Üniversite de. Ona iyi göz kulak ol. Ve ailen her şeyi biliyor onlardan çekinmene gerek yok. "
Şaşkınca etrafına bakındı felix demek ailesi de bu işin içindeydi derin bir nefes aldı ve ayağa kalktı.
"eğer söyleyeceğiniz bir şey yoksa artık gitmemiz gerek."
"a gidebilirsiniz."
Kulübeden çıktık ve otobüs durağına geri döndük. Otobüs beklerken kafamı öne eğdim ve dudağımı ısırdım. Biraz önce yaşadıklarımı düşünürken jeonginin sesiyle sıçradım.
"istersen yapmaya bilirsin."
"hm?"
"istersen yapmaya bilirsin."
"neyi?"
"bana göz kulak olmak zorunda değilsin."
"ne? Hayır seni ne kadar özlediğimi Bilemezsin bulmuşken bırakmam."
Jeongin kıkırdayarak önüne döndü ve felixte onun koluna vurarak konuştu.
"gülme!"
"tamam ya! Vurma bana."
_____________
Umarım beğenirsiniz
ⓎⓄⓇⓊⓂ ⓋⒺ ⓋⓄⓉⒺ ⓋⒺⓇⓂⒺⓎⒾ ⓁⓊⓉⒻⒺⓃ ⓊⓃⓊⓉⓂⒶⓎⒾⓃ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRROR (Jeonglix)(bitti)
FanfictionYang ailesinden olan prens jeongin bir lanet nedeniyle bir aynaya hapis olur ve onu sadece içinde hiçbir kötülüğü olmayan saf ve temiz insanlar görür