16 Eylül 2007
Felix aynanın karşısına geçti ve gülümsedi. Çok tatlı görünüyordu, herkes bunu ona söylerdi. Yatağına oturdu ve aynaya bakmayı sürdürdü. Hala aynadaki yüzü düşünüyordu. Derin bir nefes alıp verdi, geriye doğru yaslanarak yatağa uzandı.
"hey beni duyuyor musun?"
Felix kaşlarını çattı ve hemen uzandığı yataktan kalktı. Sağa veya sola baktığında kimse yoktu fakat aynaya baktığında kendisine bakan kişiyi gördü.
"sen kimsin?"
"ben pre- yani jeongin"
"oraya nasıl girdin?"
"bu biraz uzun hikaye"
Annesi odaya girdiğinde felix oraya döndü. Annesi felixi kucağına aldı ve yeniden yatağa oturdu. Birbirlerine gülümsediler.
"hediyeni beğendin mi?"
"evet anne çok güzel."
"biliyor muydun bu ayna 167 yıllık"
"ne? Gerçekten mi? O zaman aynadaki adam için üzüldüm."
"Aynadaki adam mı?"
"evet hatta sen gelmeden önce konuşuyorduk. Bak şimdi bize bakıyor."
"ah şey tamam, neyse benim gitmem lazım."
Bayan lee endişe ve heyecan ile kocasının yanına gitti. 167 yıl boyunca ailesi ve ataları bu günü beklemişti. Daha sonra evlendiğinde soy ismi değişmişti. O kocasını çok seviyordu ve ona güvenip herşeyi anlatmıştı. Kocası onun tüm kelimelerine inanmış hatta soylu bir kişi olduğu için ona 'prensesim' demeye başlamıştı.
Bayan lee hemen kocasının boynuna sarıldı ve yanağına öpücük kondurdu.
"o görüyor, felix jeongini görüyor"
"umarım oğlumuz içindeki iyiliği prens jeongine de aktarabilir."
Felix şaşırmıştı ama dikkatini yeniden aynaya verdi. Jeongin yeniden ortaya çıktığında ona doğru gülümsedi. Dişlerinin hepsi görünüyor ve gözleri kısık kalmıştı, yanakları hafif allanmış insana sarhoş görüntüsü veriyordu. Çok tatlıydı.
" merak etme jeongin hyung, ben senin arkadaşın olacağım. Birlikte eğlenebiliriz."
"yani?"
"kendini yalnız hisstemeyeceksin hyung~"
"ha düştüğüm duruma bak 7 yaşındaki veletin tekinin acımasına kaldık."
"ya hyung çok kabasın, neyse ben senin arkadaşın olduğum için fazla kırılmayacağım."
"sen benim arkadaşım değilsin."
"hayır arkadaşınım."
"kanıtla."
"arkadaşınım çünki ismini biliyorum."
"kkkkkk"
Delinin tekine çattık diye düşündü jeongin, işte şimdi ayvayı yedim.
________________
Umarım beğenirsiniz ~
ⓎⓄⓇⓊⓂ ⓋⒺ ⓋⓄⓉⒺ ⓋⒺⓇⓂⒺⓎⒾ ⓁⓊⓉⒻⒺⓃ ⓊⓃⓊⓉⓂⒶⓎⒾⓃ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRROR (Jeonglix)(bitti)
FanfictionYang ailesinden olan prens jeongin bir lanet nedeniyle bir aynaya hapis olur ve onu sadece içinde hiçbir kötülüğü olmayan saf ve temiz insanlar görür