10

989 127 5
                                    

4 Haziran 2021

Felix'ten

"ne?"

"jeongin kim?"

"hiç bir arkadaşım."

"tekrar görmek istediğine göre sevdiğin bir arkadaşın? Büyük ihtimalle de kavga ederek ayrıldınız?"

"afedersin ama bana neden bunları soruyorsun?"

"sadece merak."

"sen kimsin?"

"seungmin, kim seungmin. Peki sen."

"lee yongbok ama bana felix de lütfen."

"tamam yongbok."

"hey!"

"hahahahha tamam tamam kızma sadece şaka yaptım yongbok."

"hala mı?"

"sanırım sonsuza kadar."

İkimiz bir süre birbirimize baktık ve daha sonra aynı anda güldük. Üniversitenin ilk yılında ilk arkadaşım olmuştu -changbin ve jisung dışında-.

Hoca geldiğinde ise hemen önümüze döndük. Hocanın dediği herşeyi not alırken aklım hala jeongindeydi, belki çıkmıştı o aynadan ama müzede kim onun çıkmasına yardım edebilirdi ki.

Suratım biraz asıldı ona yardım etmek istiyordum o kadar yıl bir aynanın içinde yaşasaydım kesinlikle on yedi yaşımda bunamıştım. Tarih dersinde jeonginin 17 yaşında ortadan kaybolduğu öğretiliyordu. Karşı ülkenin askerleri tarafından öldürülmüş olabilirdi, yada ormanda yürürken kaybolduğu ve vahşi hayvanlarla karşılaştığı. Ama o aynaya kapatılmıştı. Eğer bunu tarih hocasına söyleseydim büyük ihtimalle deli hastanesine kapatılırdım.

Changbin hyunga bir daha münnetlerimi sundum bana inandığı için. En küçük bir şüphe duymamış hatta her kelimesine teker teker inanmıştı. Bazı günler beni changbin götürüyordu müzeye. Gülümsedim ve dersi dinlemeye devam ettim.

"pişt neye gülüyorsun?"

____________________

Umarım beğenirsiniz

Aklıma konu gelmiyor ve bu yüzden yazamıyorum. Baktım uzun süredir yazmamışım en azından bölüm atıyım dedim.

ⓎⓄⓇⓊⓂ ⓋⒺ ⓋⓄⓉⒺ ⓋⒺⓇⓂⒺⓎⒾ ⓁⓊⓉⒻⒺⓃ ⓊⓃⓊⓉⓂⒶⓎⒾⓃ

MİRROR (Jeonglix)(bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin