2

1.1K 155 31
                                    

17 temmuz 1840

"kral ve kraliçe yang, buna izin veremezsiniz ben sizin oğlunuzum. Bu çatlak karıya güvenemezsiniz"

Astrid sinirlenmişti bunu havada çakan şimşeklerden anlayabilirdiniz. Ama kral ve kraliçe nin önünde olduğu için hiçbir şey belli etmemeye çalıştı ve kendi büyüsüyle bir ayna yarattı.

Kral ve kraliçe olanları sadece izliyorlardı. Her zaman el bebek gül bebek büyüttükleri çocukları şimdi kim bilir kaç yüz veya bin yıl o aynada yaşayacaktı. Jeongin ise hala bağırarak söyledikleri her söze karşı geliyordu. Kral ayağa kalktı ve oğluna sarıldı.

"üzgünüm prens yang ama Astrid her zaman doğrudur ve asla yanılmaz. Zorluk çıkarmadan onun dediği herşeyi yap."

Jeongin iki ayağı üzerine oturdu ve babasına yalvarmaya başladı. Ama hala aklında kral olmak vardı. Kral olsaydım, bunların hiçbiri başıma gelmezdi diye düşündü. Belki babası onu affeder sonra kral olurdu, kral olursada Astridi ülkeden sürgün ederdi.

" kral yang lütfen beni affedin, beni o aynaya hapsedemezsiniz."

"prens yang yerden kalkın ve kendi soyunuza yakışacak şekilde Astridin cezasını kabul edin."

Astrid sonunda aynayı bitirdiğinde aynaya bir büyü yaptı ve aynanın camı karardı ve simsiyah oldu. Ayna boydan bir aynaydı, kenarlarında altından işlemeler, melek şekilleri ve yaşadıkları sene '1840' vardı. Tabi Astrid kendisine yapılan saygısızlığı unutmamış aynanın içine jeonginin en korktuğu şeyleri de yerleştirmişti.

"prens yang aynaya doğru yürüyün ve içine girin."

Dedi Astrid. Jeongin hala inkar etmekte ve babasının sözüne karşı çıkmaktaydı. Kimse ona cevap vermiyordu, jeongin sinirlendiğini hissetti va bağırmaya başladı.

"ben bu ülkenin kralı olacağım ve siz hepiniz bana itaat etmek zorunda kalacaksınız sizin tanrınız ben olacağım."

Astrid daha fazla beklemek istemedi, jeonginin yanına gitti omzuna dokundu. Jeongin havalandı ve yavaşça yatar konuma geldi ve ayna'nın içine girdi. Astrid bir büyü daha yaptı, aynayı kapattı. Jeongin artık aynanın içinde hapis olmuştu.

" prens jeongin aynaya hapsolmuştur onu sadece kalbi temiz ve iyilik dolu insanlar görebilir, sesini duyabilir. Ve laneti sadece temiz ve iyi kalpli insanlar bozabilir."

Herşey tam anlaşılmıştı ama tek bir sorun vardı jeongin bağırdığı ve ayna camına vurduğu halde ne kimse onu görüyor nede kimse onu duyuyordu.

_____________

Umarım beğenirsiniz ~

Üzgünüm jeongin seni böyle kötü kalpli yapmaya vicdanım el vermiyor ama olsundu.

ⓎⓄⓇⓊⓂ ⓋⒺ ⓋⓄⓉⒺ ⓋⒺⓇⓂⒺⓎⒾ ⓁⓊⓉⒻⒺⓃ ⓊⓃⓊⓉⓂⒶⓎⒾⓃ

MİRROR (Jeonglix)(bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin