12

976 124 12
                                    

10 haziran 2021

"lan felix sana önemli bir haberim var. FELİX!"

"tanrım sanırım kulağımı kaybettim lütfen kulağımı bana bağışla. Efendim changbin hyung"

"boş boş konuşma bak sana önemli bir şey söylemeye geldim senin yaptığına bak. Hıh küstüm konuşmuyorum seninle."

Changbin kollarını bağlayıp felix'e arkasını döndüğünde felix kıkırdamış ve changbine arkadan sarılmıştı.

"hyung özür dilerim~ lütfen benimle konuş hem sen bana o önemli haberi söylemezsen ben meraktan çatlarım ~"

Changbin de kıkırdamış ve felixe dönmüş sarılmasına karşılık vermişti o sırada oradan geçen jisung onları görmüş ve bayılma taklitleri yaparak masaya yaklaşmıştı. Kendini masaya attığında abartılı bir ses tonuyla konuştu.

" tanrım ben bunları hakeddecek ne yaptım. Resmen aldatılıyorum şuna bak."

Masadaki herkes gülmeye başladığında changbin Jisunga döndü ve koklayarak yanağına kocaman bir öpücük kondurdu ellerini jisungun beline sardı.

"jisung benim sevdiğim kişi sensin bebeğim ben nasıl seni aldatabilirim ki?"

Jisung kocaman gülümsemiş kollarını changbinin boynuna sarıp dudaklarını birleştirmiş kalp çıkan gözlerle changbini izlemeye başladı.

"aşkınızı bölüyorum ama changbin hyung şu önemli haber ney? Artık söyle yani."

"haa şey jeongini depodan çıkarmışlar yarın artık müzede sergilenmeye başlayacak."

Felix duyduklarıyla şoka uğramış bu gerçek mi diyen gözlerle changbine bakmıştı. Changbin başını salladığında ilk önce gülümsemiş daha sonra kaşlarını çatıp changbine vurmaya başlamıştı.

" neden daha önce söylemedin hyung? "

" söylettirmedin ki!"

"onu bunu boş verinde jeongin yakışıklı mı?"

"hah jisung asıl sen beni aldatıyorsun."

"evet jeongin senden yakışıklıysa ona kaçacağım."

"hıh benimle konuşmazsan sevinirim."

Jisung changbinin gönlünü almaya çalışırken felix onları izledi.

_________

Gençler hala restteyim ama yine de bir yoklayayım dedim.

ⓎⓄⓇⓊⓂ ⓋⒺ ⓋⓄⓉⒺ ⓋⒺⓇⓂⒺⓎⒾ ⓁⓊⓉⒻⒺⓃ ⓊⓃⓊⓉⓂⒶⓎⒾⓃ

MİRROR (Jeonglix)(bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin