14

950 124 15
                                    

20 temmuz 2021

Müzede aynayı göremeyişimden beri 9 gün geçmişti. Aklımda dolanan bir sürü fikirle beraber delirmeme az kalmıştı. Sahi ya gerçekten deli miydim? Gördüğüm herşey yalan mıydı?

Böyle düşünmeme engel olamadım ve 9 gün boyunca kendimi deli olduğuma inandırdım. Tâki kafede karşı masada oturan jeongini görene kadar. Şaşkınlıkla gözlerimi birkaç kere kırpıştırdım ve yeniden karşı masaya baktım. Hala oradaydı. Tam seslenecekken elinde kahvelerle seungmin geldi ve sandalyelerin birini çekip oturdu.

"felix cidden tatlı krizine mi girmek istiyorsun? Neredeyse kafede ki tüm tatlıları aldım. Bunu moralin bozuk diye yapıyorum yani sadece tek seferlik . Bu aylık haçlığımın yarısı gitti."

Seungmin ismimi söylediğinde bana döndü ve gözlerini kısarak gülümsedi. Şaşkın gözlerle ona doğru bakarken seungmin de arkasını dönüp jeongine dönmüştü. Jeongin kafasını çevirip önüne döndüğünde seungmin de bana dönmüştü.

" felix anladım adam yakışıklı ama angut gibi bakmayı kes."

"ne kadar morel verdin!?"

"tabi bebek benim işim bu."

"tatlılar güzelmiş sen her moralim bozukken tatlı alacaksan hayatımın sonuna kadar moralimi bozabilirim."

"felix siktir git. Sana tek seferlik olduğunu söyledim."

Üzgünce dudağımı büzdüm ve seungmine baktım acındırıcı bir ses tonuyla konuştum.

"seungmin, dünyanın en iyi kankası, hadi bana salep alsana. Lütfen~"

Benim ısararlarıma dayanamayan seungmin küfür ederek ayağa kalktı ve kasaya doğru yürümeye başladı. Yeniden jeongine döndüğümde bana doğru yürüdüğünü gördüm. Önüme bir kağıt bıraktı ve  yanımdan geçti ve kafeden ayrıldı.

" Uzun zaman oldu değil mi? yarın 14.00 'da bu kafede buluşalım."

Şaşkınca elimdeki nota bakarken seungmin gelmişti. Salepi önüme koydu ve elimdeki kağıtta bakmıştı.

"o ne?"

"hiç!"

_____________

Umarım beğenirsiniz <3

ⓎⓄⓇⓊⓂ ⓋⒺ ⓋⓄⓉⒺ ⓋⒺⓇⓂⒺⓎⒾ ⓁⓊⓉⒻⒺⓃ ⓊⓃⓊⓉⓂⒶⓎⒾⓃ

MİRROR (Jeonglix)(bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin