18 Eylül 2007
Dün akşamdan şimdiye kadar hiç konuşmamıştı felix jeonginle, hala da konuşmayı düşünmüyordu. Yatağından kalkmış hiç ses çıkarmadan banyoya gitmişti. İşini halletikten sonra giyinip aynaya bakmadan aşağı inmişti.
"günaydın felix~"
Felix kendisine koşarak gelen hyung una baktı. Aralarında bir yaş olmasına rağmen kendisine zorla hyung dedittiriyordu. Ama yine de çok sevdiği bir hyunguydu.
"günaydın changbin hyung~"
Birbirlerine sıkıca sarılıp özlem giderdiler neredeyse bir aydır görüşmüyorlardı. Ayrıldıklarında felix changbinin çantasını gördü, daha sonra changbin ailesi içeri girdi. Onlar içeri geçmiş konuşurken felix changbinin elinden tuttu ve odasına götürdü.
Odasına geçtiklerinde ise changbin aynanın karşısına geçmiş tuaf bir şekilde bakmıştı. Arkasını dönüp felix in yanına yatağa oturmuş ve aegyo yapmaya başlamıştı. Felix onun bu haline kahkahalarla gülüyor arada changbinin yanağını sıkıyordu.
"changbinnie hyung ~ çok tatlısın."
"changbin doğal tatlılıkla doğdu."
"bilmezmiyim."
"ne dedin sen?"
"h-hyung dur lütfen yapma hahahahaha d-dur yalvarırım."
Changbin felixi gıdıklamaya başlamış felix in durması için yalvarırken biraz daha hızını artırmıştı. Sonunda felixi bıraktığında felix derin bir nefes aldı ve verdi. sinsice changbine baktı ve üstüne atladı.
"gıdıklama savaşı başlasın!"
"hahahahaha felix d-dur"
İki çocuk kendi aralarında eğlenirken jeongin onları izledi. Uzun zaman sonra yüzündeki gülümseyen ifadeye baktı. En son ne zaman gülümsediğini bile hatırlamıyordu. Biraz daha onları izledikten sonra aynaya sırtını dönmüş bir şekilde oturdu.
"büyücü müsün nesin bir yatak koyaydınya şuraya, popom düzleşti yere oturmaktan."
____________
Umarım beğenirsiniz ~
bini bini changbinie aşkımızıda eklediğime göre son gaz devam.
ⓎⓄⓇⓊⓂ ⓋⒺ ⓋⓄⓉⒺ ⓋⒺⓇⓂⒺⓎⒾ ⓁⓊⓉⒻⒺⓃ ⓊⓃⓊⓉⓂⒶⓎⒾⓃ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRROR (Jeonglix)(bitti)
FanfictionYang ailesinden olan prens jeongin bir lanet nedeniyle bir aynaya hapis olur ve onu sadece içinde hiçbir kötülüğü olmayan saf ve temiz insanlar görür