BÖLÜM2: İLK ADIM

141 68 40
                                    

"Buyurun?" dedi kapıyı açan hizmetçi.

"Biz televizyondan geliyoruz, Melisa Hanımla röportajımız vardı." dedi abim.

"Evet, hatırladım. Bir dakika bekleyin kendisine haber vereyim." diyen hizmetçi kapıyı hafif kapatıp içeri girdi. Bizim de heyecandan yüreğimiz ağzımızdaydı. Ama hiçbirimiz Lila kadar olamazdık. Dudaklarını kemiren Lila stres ve heyecanla başa çıkmaya çalışıyordu. O sırada hizmetçi tekrardan geldi.

"Melisa Hanım sizi bekliyor, içeri geçebilirsiniz." dedi ve kapıyı açınca biz de onun gösterdiği yerden içeri salona girdik. Ama gördüğümüz manzara karşısında bir an durakladık ve ben kendimi zor tutup hizmetçi gidince abimin arkasına yaslanıp gülmeye başladım. Eliyle yavaşça koluma vuran abim beni uyardı ama ne yapabilirim ki... Kadın resmen evinde ne varsa takıp yüzüne gözüne sürmüş. Ayrıca dudağına da estetik yaptırmış ve kocaman olmuşlar. Kadın güzel olmak için kendine neler yapmış öyle...

"Ah, hoş geldiniz geçin geçin." dedikten sonra abim önümden çekildi ev mecburen gülmeyi bir kenara bırakıp hazırlıklara başladık. 

Abimler sözde yapacağımız röportaj ve kısa ev turu için kameraları ayarlamaya başlarken, biz de kadının yanına geldik. Hazırlanmak için giyinme odasına çıkacağını saç ve makyajının da orada yapılmasını istediğini söyledi. Lila onu giyinme odasına çıkartırken biz üçümüz de salonda kalmıştık. 

"Başlayım mı?1 diye sordum kısık sesle.

"Hayır." dedi amcam "Henüz erken, az daha bekleyin."

"Tamam." derken akadaki ses  korkmamızı sağladı. Dönüp baktığımda hizmetçi gelmiş bir şey isteyip istemediğimizi soruyordu. 

"Iıı, bir bardak su, su alabilir miyim?" dedim. En azından gerginliğimi birazcık olsun, azıcık olsun alabilirdi.

"Tabii ki, hemen getiriyorum."

Bir elim belimde diğer elim alnımda salonda yürüyordum. Bambaşka bir histi bu.

"Sakin ol biraz Hayat." diyen abime ters bir bakış attım ve gelen suyumu içip teşekkür ettikten sonra yanına yaklaşıp "Kod adımızı unutma!" dedim iğneleyici ve sessiz bir tonda.

"Peki Pelin Hanım, işimiz bitmek üzere siz de Çilay Hanıma bakın." dedi Aras abi.

Ben de yukarı çıktım ve odayı bulup içeri girdim. Lila (Kod adı Çilay)  Melisa'nın makyajını ve saçını tamamlamıştı. Ben gelince arkasını dönüp gözlerini büyülttü. Kolunu sıktım destek vermek istercesine. 

"Sizinkiler bitirdi mi işini?" dedi Melisa.

"Az kalmıştı. İsterseniz gelin, biz aşağı inelim. Çilay Hanım da eşyalarını toplasın." dedikten sonra Lila'ya göz kırpıp Melisa'yla beraber aşağı indik.

"Biz hazırız, isterseniz başlayalım."

Kadın heyecanla, "Başlayalım. Nasılım, doğal duruyor muyum?" demez mi!

Doğallık? İşte o zaman çok büyük bir çaba sarf ettim gülmemek için. Çünkü o makyajla, kıyafetlerle hele ki dudakla nasıl doğal duruyordu?

"Evet evet." dedim. "Gayet doğal ve güzel  duruyorsunuz. Eminim kamerada da çok güzel çıkacaksınız."

"Tamam o zaman başlayalım." dedi ve kamerayı açınca oyunumuza başladık. Ben ayağa kalktım ve konuşmaya başladım.

"Merhabalar hanımlar beyler!  Bugün sizinle beraber ilk konuğumuz, güzel sunucumuz Melisa Gürbüz'ün evine konuk olacak, ona sorular soracağız. Hazırsanız başlayalım!" dedim ve koltukta tüm doğallığıyla (!) oturan Melisa'nın yanına oturdum.  Biz onu burada oyalarken Lila heykellerin bulunduğu odaya gidecek ve birkaç tanesini sahtesiyle değiştirecekti. 

KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin