Koło dziewiętnastej przyjechali po nas rodzice.Nie bardzo wiedząc co ze sobą zrobić zaczęłam się ubierać.Rodzice rozmawiali z Ranboo przy wyjściu.Gdy z Tommym byliśmy już gotowi pożegnaliśmy się wszyscy z rodzeństwem i wyszliśmy.
Cały czas lało i nie wyglądało na to,aby miało się poprawić.Wpatrując się w spływające po szybie krople deszczu,przysłuchiwałam się rozmowie rodziców.
-Mądry jest ten Ranboo-mruknął tata skręcając w inną ulicę.
-W końcu to syn Smith'ów-powiedziała mama zamykając notes.
-Podobno bardzo przykłada się do nauki.Niestety ma jakieś problemy ostatnio.
-Biedny chłopak,musiał szybko dorosnąć.
-Co znaczy "musiał szybko dorosnąć"?-zapytał zainteresowany Tommy ściągając słuchawki.
-On był adoptowany w wieku siedmiu lat bo był przedtem w rodzinie...złej.
-Złej?
-Jego ojciec był alkoholikiem i w dodatku cały czas popadał w długi,a matka go strasznie obrażała i biła.
-O-oh-blondyn zamarł-nie miałem pojęcia.
-Lepiej go o to nie pytajcie.Nie powinno się pytać o takie rzeczy.
Nadal w kompletnym szoku opierałam się o szybę nie mogąc w to uwierzyć.Biedny chłopak.Przeszedł tyle a nie widać po nim tego,aż tak.Myślałam,że miał po prostu jakiś epizod w życiu,który powodował u niego takie zachowanie.I ja jeszcze weszłam mu do pokoju kiedy tego nie lubi.Pewnie nie chce,aby ktoś wchodził mu do pokoju przez przeszłość?
Poczułam się jeszcze bardziej głupio niż przedtem.
Gdy przyszliśmy do domu,poszłam się wykąpać.Później przechodząc obok pokoju Tommy'ego usłyszałam,że prowadzi streama.Po cichu weszłam do niego,a chłopak obrócił się,aby zobaczyć kto wchodzi.
-O chat!Zobaczcie!To moja siostra!-pokazał na mnie,a ja się lekko zarumieniłam,ale pomachałam.
-Hej!-usłyszałam głos Tubbo.
-Hejka.Mogę u ciebie na chwilę posiedzieć?-zapytałam blondyna.
-Mhm-pokiwał głową poczym zajął się stream'em.
Usiadłam na jego łóżku i włączyłam Instagrama.Po paru minutach zauważyłam pewnego posta.
Girl_01_shipperdnf
Widzieliście reakcje Ranboo,gdy siostra Tommy'ego weszła do jego pokoju na streamie?
Był podłączony filmik.Oczywiście go obejrzałam.Lekko zdziwiona poczułam ciepło na policzkach.Tommy odwrócił się do mnie.
-Co?-zapytał.
-Wyśle ci na messengerze.
Powiedziałam cicho i zaraz mu to wysłałam.Chłopak od razu odczytał i poruszył brwiami.
-Nie,stop Tommy-mruknęłam kręcąc głową.
-Ekhm-odchrząknął-wiec chat...
-Tommy!
-Moja siostra widziała...
-Co widziała?-zapytał Tubbo.
-Widziała pewnego posta na Instagramie.
-Jakiego?
-Nie powiem wam,jedyne co mogę zdradzić to to,że teraz jest bardzo zawstydzona.
-Ouuuuuuu,idę ogarnąć co to było-zaśmiał się brunet.
-Dawajcie gramy-westchnął znudzony Ranboo.
-Czekaj,Tommy wyślij mi to.
-Nie!-zaprzeczyłam patrząc na chłopaka błagalnie.
-Wyśle tylko Ranboo i Tuboo.
Jęknęłam sfrustrowana.
-Czekaj-usłyszałam głos Ranboo-Nie-chat stop.Nie to-Jezus nie-zaczął szybko tłumaczyć wywołując tym samym śmiech u dwóch pozostałych.
Poczułam,że jeszcze bardziej się czerwienię.
-My po prostu dzisiaj się widzieliśmy i fajnie było ja znowu zobaczyć.
-Mhm my już z chatem wiemy swoje,co nie?
___________
Przepraszam,że nie było wcześniej rozdziału i że specjalnie fajny nie jest,ale psychika mi powoli siada :/
Wydaje mi się,że za dużo myślę.Pewnie uznacie to są głupie,ale chciałam się tak po prostu świeżych :)
Miłego dnia/nocy 💚💙
CZYTASZ
Ranboo|Siostra kolegi mojego brata|
Fanfiction- O mój boże, przepraszam Ranboo -usłyszałem lekko zaspany głos. Obróciłem się do tyłu i zauważyłem jak brunetka schodzi z mojego łóżka i podchodzi do mnie. -Nie powinnam tu wchodzić,ale nie skojarzyłam,że to twój pokój.Nie będę ci przeszkadzać.Jesz...