22- ඇයි මට අමුත්තක් දැනෙන්නෙ.🥺😶

356 81 94
                                    

My Evil fairy 22

ටිකක් දවල් වෙලා...වැහිබර ගතිය නිසා අවුවත් අඩුයි...ඉතින් Jackson ඒමි එක්ක beach යන්න ලෑස්තිවුනා...

ගොඩක් දුරද ඒමියා...Jackson ඇහුවා...
නෑ...අනේ...මේ ලඟමයි...ඊයෙ රෑ ඇහුනෙ නැද්ද ඔයාට මුහුදෙ සද්දෙ....ඒමි ඇහුවා...
ඇහුනෙ නෑනෙ....
කොහෙ ඇහෙන්නද බීපු විකාරෙනෙ...ඒමි කිව්වා..

ඒමි කිව්වා

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

එන්න යමු....
ගෙයි දොරත් වහල ඒමි Jackson ගෙ අතින් අල්ලගෙන පොඩි පාරක් දිගේ ඇවිදගෙන ආවා...ටිකකින් එයාලට මුහුදෙ සද්දෙ ලඟින්ම ඇහුනා...

ඔන්න අපි ආවා... ඒමි කිව්වා..
අද මාර ලස්සනයි නේ...බලන්නකො..Jackson ඒමිවත් ඇදගෙන වෙරළට ආවා...

ඇයි ඒමි මෙහෙ කවුරුවත් නැත්තෙ...
මේ අහල පහල මිනිස්සු අඩුයි...මොකද්ද රජයේ ප්‍රොජෙක්ට් එකකට මෙහෙ පදිංචි ගොඩක් අයට වෙන ගෙවල් දීල යැව්වලු...ඒත් කරන්න ගිය ප්‍රොජෙක්ට් එකත් හරියට වුනෙ නෑලු...මං අංකල් කෙනෙක්ගෙන් ඇහුවම කිව්වෙ එහෙමයි...

ආ ඒකයි මේ...අපි රැල්ල පාගන්න යමු...Jackson ඒමිගෙ අතින් ඇදගෙන මුහුද ලඟටම ගියා...හරියට පොඩිඋන් දෙන්නෙක් වගේ...මුලු මුහුදු වෙරළම එයාලගෙම කරගෙන එහෙ මෙහෙ දුව දුව සෙල්ලම් කලා....

අම්මෝ මහන්සී.....Jackson ඇවිත් වැල්ලෙ හාන්සි වුනා.....
මටත්....ඒමිත් ඇවිත් හාන්සිවෙලා Jackson ගෙ පපුවට ඔලුව තියාගත්තා...

මොකෝ මේ ආ...ලඟ හිටිය කියල ඇඳෙනුත් තල්ලු කරල දැන් තුරුල් වෙන්න එනවද....Jackson ඇහුවෙ හිනාවෙවී...
මට හිතෙන වෙලාවට මං හිතෙනදේ කරනවා...ඒමි කිව්වා...
යකෝ මේකි....
ඒ අනේ Jackson ඔයා පොඩ්ඩක්වත් සොෆ්ට් නෑ...ගල් ගෙඩියක් උඩ නිදං ඉන්නව වගේනෙ...ඒමි කිව්වෙ මූණ ඇද කරගෙන...

💗🌼𝑴𝒀 𝑬𝑽𝑰𝑳 𝑭𝑨𝑰𝑹𝒀🌼💗حيث تعيش القصص. اكتشف الآن