Park namjoon ialah ayah kepada dua orang putri yang cantik , dan kembar tidak seiras ,iaitu park lisa dan park chaeyoung , park chaeyoung sekarang berusia 20 tahun begitu juga dengan park lisa , mereka sering memangil twin tidak seiras ini dengan panggilan yang gemas
Park lisa sering kali dipanggil dengan nama lili , kerana dia sentiasa mencerahi hari hari eonnie dan appa nya , manakala park chaeyoyng dipanggil dengan nama chipmunk atau rose kerana ketika makan pipi nya akan mengembang seperti chipmunk , dia juga sering membeli bunga rose
Sekarang twins ini berpisah negara , lisa menetap di london kerana melanjutkan kuliah nya , hari hari nya sangat sibuk dengan perkuliahan nya , selama 2tahun di sana amat lah berat bagi seorang lalisa , kerana tidak mendapat peluang untuk pulang sebentar ke korea ..
Manakala rose pula masih di korea , rose menerus kan bakat nya menjadi seorang model yang di gilai oleh para netizen korea dan pelusuk negara , sedang kan privasi rose amat lah ketat hingga para fans tidak mendapati infomasi tentang keluarga rose bahkan rose memiliki twin tidak seiras saja mereka tidak tahu .
Eomma lisa dan rose telah meninggal dunia sejak mereka berdua berusia 10tahun kerana kanser payudara , rose dan lisa beranjak dewasa , dimana lisa dan rose berusia 17 tahun lisa dan rose selalu merengek pada park namjoon supaya menikah lagi , mereka sangat ingin memiliki eomma , namjoon selalu bilang "iya"pada dua putri nya ..
Sedangkan park namjoon sedang menjalin hubungan dengan seorang wanita seusia nya juga memiliki dua putri cantik , bahkan putri twin nya saja tidak tahu jika namjoon sudah menjalin hubungan dengan wanita tersebut selama 3tahun .
Setelah pulang nanti namjoon meminta lisa untuk menjadi CEO besar di perusahaan milik namjoon iaitu KPOP ENTERTAIMENT.
manakala namjoon masih mengurus 3perusahaan lagi iaitu CELINE, CHANNEL DAN YSL.
SELAMAT MEMBACA GUYS!
MOHON BIJAK DALAM MEMBACA YA!
KAMU SEDANG MEMBACA
My step sister(complete√)
Randomjennie yang jatuh cinta kepada saudara tiri nya yang bernama lisa , manakala jisoo pula jatuh cinta kepada eonnie nya lisa iaitu rose , bagaimana perjalanan dan perjuangan mereka untuk bersama ?jika keempat empat nya se gender? Adegan 🔞 G love G b...