Ting!
Ponsel jennie berbunyi membuat gadis bermata kucing itu mengurung niat nya untuk tidur ..
Jennie: ahh penganggu uh...siapa yang mencari masalah dengan ku malam malam begini?!
Jennie sedikit emosi kerana tidur nya terganggu ..dengan malas jennie membuka layar ponsel nya ..memapar kan sebuah pesan dari instagram
Jennie:omo?!!! Yatuhannn!!
Jennie melompat bahagiaa..ingin sekali dia berteriak lebih kencang , kebahagian nya tidak bisa diungkap oleh kata kata ..

Ya benar saja jennie mendapat pesan singkat daripada akaun instagram lisa , membuat gadis bermata kucing itu mengila

Jennie membalas pesan lisa , yang lebih membuat nya gila ketika lisa duluan menghantar sticker love pada nya
Jennie mengigit bantal nya geram tambah bahagiaa
( kalian bayangin saja ya jika crush kalian ngechat duluan apa reaksi kalian? Kalau author sih melompat dengan gila gila nya hahah tapi author gak ada crush hahah)
Jantung jennie berdetak laju ..dia berguling guling di ranjang pink nya ..
Jennie:yakk tuhan ..kenapa aku sebahagia ini ?!huaaa...
Jennie tertawa ..senyum ...dan membayangkan wajah indah lisa membuat jennie semakin menggila..
Sekuat itu kah persona seorang lisa?
.
.
.
.
.
.Sedangkan di kamar berpintu kuning
Setelah mengakhiri pesan dengan eonnie jennie
Lisa berbaring di ranjang nya sambil bermain game PUBG bersama suga di dalam talian.Lisa: aneh ..kenapa dia berteriak teriak di sebelah? ..
Lisa tidak mengambil peduli kembali melanjut kan kegiatan nya bermain game ..
.
.
.
.
.Tok tok tok..
Pintu kamar jennie di ketuk berkali kali ..
Jennie:buka saja tidak berkunci!..
Ceklek...
Jennie:eoh ?eonnie wae?
Jisoo: appa sama eomma memanggil ke kamar mereka ..
Jisoo membawa jennie ke kamar milik namjoon & yeji.
Disana sudah ada rose ..tapi lisa tidak dilihat oleh mata kucing jennie ..
Jennie:lili mana?
Rose: sudah tidur eonnie ..duduk lah ..
Jensoo duduk di sofa yang terdapat di dalam kamar orang tua mereka ..
Jennie: eomma, appa kenapa memanggil kami ?
Namjoon:ah..begini sayang ..ah...
Namjoon terlihat gugup ..yeji yang menyadari nya langsung mengelus lembut tangan suami nya ..
Namjoon: begini ..appa sama eomma akan ke russia pagi besok sekitar jam 7pagi , jet peribadi kami tiba ..
Jisoo:mwo?! Emang nya ada urusan apa disana?
Yeji:syarikat appa mu yang terdapat di russia sedang mengalami masalah buruk sayang ...
Jennie:baik lah ..apa lama kalian disana eomma, appa?
KAMU SEDANG MEMBACA
My step sister(complete√)
Ngẫu nhiênjennie yang jatuh cinta kepada saudara tiri nya yang bernama lisa , manakala jisoo pula jatuh cinta kepada eonnie nya lisa iaitu rose , bagaimana perjalanan dan perjuangan mereka untuk bersama ?jika keempat empat nya se gender? Adegan 🔞 G love G b...