17.

2.6K 159 4
                                    


Lisa meremas payudara jennie membuat jennie mendesah dengn kuat ..

Ciuman hinggap di leher mulus jennie ..kucupan demi kucupan hadir begitu damai

Lisa dan jennie sudah terbuai dengan cinta mereka ..

Lisa: kau sangat sexy...

Jennie: emh...

Lisa membuka handuk yang dikenakan jennie ..sekarang tidak tersisa sebenang kain pun di tubuh jennie ..

Lisa melamun memandang keindahan tubuh kucing dihdapan nya , eh maksud thor bukan kucing tapi jennie ya..

Jennie: apa terlalu indah?hingga honey melamun ?

Lisa tersadar dari lamunan nya ..langsung mencium dan menjilat
Dada jennie dengan sangat rakus

Jennie:yakkkk jangan digigit emh....

Lisa tak perduli dengan omongan jennie ..iya tetap mengigit nipple jennie kerana sangat geram

Berjam jam jenlisa dikamar hanya untuk melakukan hal 21+

Lisa memasukan jari nya kedalam vagina jennie hingga jennie mencapai klimaks sebanyak 6 kali ..

Akhirnya mereka berhenti kerana cukup lelah bermain main...

.
.
.
.
.
.
.

Lisa: mau kah kau menikah dengan ku syaang??

Jennie:tapi kita kan-

Lisa: ya kita sama sama perempuan , tidak masalah bukan? Kita bisa nikah di taiwan

Jennie: aku mau honey ..tapi bagaimana daddy dan mommy??

Lisa:aku juga sedang memikir kan cara ..

Jennie:aku takut jika mereka membenci kita ..

Lisa:hey, no no , aku jamin mereka akan bahagia eoh?

Jennie:nde..tapi kita tak akan bisa membuat cucu untuk mereka hon?

Lisa:bilang pada ku , siapa kata kita tidak bisa memberi cucu untuk mereka?

Jennie: aku yang kata hon..bagaimana ingin punya anak kalau kau tidak punya penis?? Apakah kau membawa ku mengambil anak angkat?

Lisa: fikiran apa itu hahahah, anii..kita akan melakukan tabung anak di makmal , kan?

Jennie:pintar juga ..

.
.
.
.
.
.
.
.

3bulan setelah merencana kan hal konyol itu lisa memberanikan diri untuk memberi tahu daddy nya ..

Lisa:dad..

Namjoon:ah..anak daddy ..sini nak ..kita ada tamu istimewa..

Lisa: ..nde..

Lisa melangkah lalu duduk di samping namjoon ..disana ada seorang namja yang mengunakan kameja hitam

Namjoon: ah lili, jadi begini..ini nama nya kwon jiyong , dia datang untuk melamar mu , mau saja eoh?

Lisa terkejut bukan main lalu menatap dalam mata appa nya ..

Ketika lisa ingin bangkit tangan nya ditarik oleh namjoon untuk kembali duduk..

Namjoon:sayang...

Lisa:anni dad..bahkan aku rela tidak berkahwin jika harus dijodoh dengan namja.

Kini lisa berjaya menjauh dari ruangan yang membuat lisa merinding setengah mati ..

.
.
.
.
.
.

Namjoon: ah...mianhae jiyong-ah...anak ku seperti nya menolak lamaran mu...

My step sister(complete√)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang