12. late

2.5K 169 11
                                    

Setelah selesai makan di ruang latihan bts ..lisa bangkit dari duduk nya ..

Suga:kemana lisa?

Lisa: aku mau pulang dulu oppa..jika ada apa apa hubungi saja ku ya ..

Jimin: padahal aku masih mau sama kamu ...

Lisa: hahahah , kan ada hyung mu

Jimin: gak sama ...

Jin:heh udah lo jimin ...em ..lisa kalau punya waktu free kesini lagi ya ..kalau perlu tempat meluah juga bisa hubungi oppa ..

Lisa:iya ..gomawo ..bye semua ..

All bts:bye lisa yaa...

.
.
.
.
.
.
.

DI HOSPITAL SEOUL KOREA.


Jennie terbangun siang kerana lelah menunggu v tidur semalam ..

Jennie terkejut lalu melihat jam ..

Jennie:omooo?! Jam 9 pagi???!

V:hey ..kenapa?

Jennie:ak-aku harus kembali ..

V menahan tangan nya

Jennie:tolong v aku juga harus pulang ke mansion..

V:temani aku ..ku mohon ...

Jennie: jangan penting kan diri mu sendiri v lili ku juga memerlukan ku ..hidup ku bukan untuk mu saja . ..

Jennie menghempas kuat tangan v ..membuat v begitu kecewa dengan kepergian jennie begitu saja ..

Jennie berlari kecil menuju ke mobil nya ..

Sedangkan v ..dengan emosi nya v mencari tahu orang yang bernama lili ..

Sudah setengah jam v mencari akhiraloh nya v memutuskan untuk melawat instagram jennie ..

Mata nya menangkap sosok gadis cantik yang ada di dalam foto bersama jennie dengan caption " malam bersama lili♡♥"

V mengenggam kuat ponsel nya lalu membanting sebarang arah

Ceklek..

Orang tua v yang baru saja sampai juga ikut terkejut dengan tindakan v ..

Appa v: hey kenapa nak?

V: appa ..ku mohon biarkan jennie bersama ku disini ku mohon!

Appa v: iya iya nak ..appa akan mencari nya ..

Appa v keluar dari ruang vvip v ..tersisa lah v dan eomma nya di dalam sana ..

.
.
.
.
.

Appa v: dok!!

Seulgi: eoh tuan?..ada apa?

Seulgi menunduk hormat pada appa v yang merupakan usahawan besar ..

Appa v:mana jennie? !suruh dia bersama anak ku!

Seulgi: ouh ..nona jennie pulang sebentar ke mansion tuan ...kerana dia harus menukar pakaian nya ..

Appa v: ini perintah ku! Jangan benar kan doktor itu pulang lagi!akan ku belikan apa saja yang dia mau !asal kan dia tetap bersama anak ku!

Seulgi:tapi tuan-

Appa v sudah berjalan meninggal kan seulgi yang merasa tak percaya ..bagaimana dia bisa memaksa jennie jika pemilik hospital ini ialah jennie ..dan appa v ingin membelikan apa saja yang jennie mahu?? Sangat mustahil ..kerana jennie bahkan lebih kaya dari appa v.

My step sister(complete√)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang