Nat!

384 33 5
                                    


Morag-2014
~Thanos'un uzay gemisi

Nebula(2014), bizim Nebula'yı yere itmiş ona hakaretler yağdırıyordu.

"Sen zayıfsın!"

"Ben senim." Nebula(2014) ona sertçe yumruğu geçirdi ve bizimkini yere iyicene gömdü. Bileğindeki zaman makinesinin geri dönmesi için olan cihazı aldı ve Gamora'ya bakarak gülümsedi. Ama Gamora bunu yapmaması için bakıyordu resmen. Bizimkisi yerden doğrulup Gamora'ya döndü.

"Bunu durdurabilirsin. Durdurmak istediğini biliyorsun. Gelecekte neler olduğunu gördün mü? Thanos ruh taşını buluyor. Peki nasıl bulduğunu bilmek ister misin kardeşim? Sana ne yaptığını bilmek ister misin?"

"Yeter!" Dedi Nebula(2014) ve bu sefer de tekmeyi kafasına geçirdi. Ardından bir hançer çıkarıp bizim Nebula'nın boğazını sıktı.

"Senden tiksiniyorum. Ama bu, işe yaramaz olduğun anlamına gelmiyor." Dedi ve elindeki hançer ile kafasındaki metali açtı. Daha sonra kendininkiyle değiştirdi. Zaman döndürücünün içindeki partikülü alıp Thanos'a götürdü.

"Nasıl oldum?"

🦊

Vormir-2014
~Natasha, Clint

"Farklı koşullar altında olsaydık bu gerçekten harika olurdu Nat."

Uzay aracından inip yürümeye başladılar.

"Rakun dağa tırmanmak zorunda kalmamıştır kesin." Dedi Natasha. Oldukça kar çiseliyordu ve fırtına çıkmak üzereydi.

"Teknik olarak o bir rakun değil."

"Neyse ne. Çöp eşeliyor sonuçta."

"Hoş geldiniz." Dedi yabancı bir ses. Clint hemen oklarını, Natasha da silahını çıkardı ve aynı yöne doğrulttular. Aynı ruh emici kılıklı biri karşılarında dikiliyordu. Suratını açsan da görsek..-red skull arkadaşlar-

"Ivan'ın kızı Natasha. Edith'in oğlu Clint."

"Sen kimsin?" Dedi Clint ve yayını aşağıya indirdi.

"Beni kılavuzunuz olarak görün. Siz ve ruh taşını arayan herkes için."

"İyi madem, bize nerede olduğunu söyle. Biz de yolumuza bakalım." Dedi Natasha ve silahını daha sıkı kavradı. Red Skull onlara yaklaştıkça maskesi düştü ve suratı belirginleşti.

"Keşke o kadar kolay olsaydı." Dedi ve onları bir tepeye götürdü. Daha doğrusu bir uçuruma..

"Aradığınız şey tam önünüzde duruyor." Dedi Red Skull. "Aynı zamanda korktuğunuz şey de."

Natasha uçurumdan aşağıya bakmaya başladı.

  "Taş aşağıda."

"Ama sadece biriniz için. Diğeriniz için ise.. Taşı elde etmek için sevdiğinizden vazgeçmelisiniz. Daimi bir takas. Ruha karşılık ruh."

Birkaç dakikadır Natasha bir taşın üzerine oturmuş düşünüyordu. Clint ise Red Skull'a inanmak istemiyordu.

"Tanrım. Belki de uyduruyordur Nat."

"Hayır, hiç sanmıyorum."

"Babanın ismini biliyor diye mi?"

"Ben bilmiyordum." Dedi Natasha. "Thanos burayı taşla birlikte terk etmişti. Yanında kızı olmadan. Bu tesadüf değil."

"Peki."

"Ne pahasına olursa olsun."

"Ne pahasına olursa olsun." Dedi Clint ve uçuruma bakmaya başladı. Natasha hemen oturduğu yerden kalkarak Clint'in yanına geçti.

Avengers| Kitsune'nin YükselişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin