Asgard'da Gök Gürültüsü ;)

1.2K 113 48
                                    



Bütün gece boyu Asgard'da şiddetli bir gök gürültüsü vardı. Karanlıktan ve şimşekten oldukça korkuyordum.

  "Alice, sessizce uyu. Geçece- Ama çok fazla şimşek var burda!" Gece gece mızmızlanmaya başlamıştım. Ama gerçekten çok ürkütücüydü.

  "Bence Maria'nın yanına gideyim. O bir şekilde halleder." Dedim ve kafama kadar çektiğim yorganın altından kalktım.

Koridora geldiğimde oldukça karanlıktı. Ben de güçlerimi kullanarak geçtiğim her yolun ışığını açtım.

  "Maria?" Kapıyı tıklıyordum fakat hiçbir ses yoktu.

  "Maria, kapıyı açar mısın?" Maria hâlâ cevap vermemişti. Ben de içeriye girdim.

  "Mari- nerede bu kız?" Ben düşünürken büyük bir şimşek çaktı ve ardından da tuhaf sesler etrafımda dolaştı.

  "Sen yabancısın, ülkemizden git! Seni burada yaşatmayacağız!"

  "K-Kimsiniz? Loki? Sen misin?"

  "Ülkemizden derhal git, dünyalı!"

  "L-Loki bak, şaka yapıyorsan.. H-Hiç komik değil!" Titreye titreye yürüyordum. Daha sonra da bir anda koşmaya başladım ve kendimi Loki'nin odasında buldum. Büyük bir korku ile içeriye girip ardından da kapıyı hızlıca kapattım. Gözlerim kapalı bir şekilde kapının arkasında duruyordum.

  "Ne oluyor ya?"

  "L-Loki?"

  "Alice?"

  "Senin ne işin var burada?"

  "Burası benim odam, yatak odam. Alice."

  "O korkunç sesler senden gelmiyor muydu?"

  "Ne sesi? Ayrıca gecenin bir vakti neden soluk soluğa benim odamdasın?"

  "Kaçıyordum."

  "Kimden?"

  "Sen olduğunu düşündüğüm korkunç yaratıktan."

  "Kabus mu gördün?"

  "Kabus karşımda duruyor. Üzerini giyinir misin lütfen?" Dedim ve gözlerimi geri kapattım.

  "Tişört ile uyuyamıyorum. Ayrıca odama dalan sensin, belki müsait değildim?"

  "H-haklısın, ama korktum ben. Gök falan da gürlüyor. Şimşekler de korkunç.."

  "Ne oldu baştan anlatır mısın?"

Bütün olayları hızlı ve korkmuş bir şekilde Loki'ye anlatmaya başladım.

  "Şimdi ben odada uyuyordum böyle yorganı kafama kadar çekmişt-"

  "Bunu neden yapasın ki?"

  "Ya bir sus ben konuşuyorum. Neyse işte sonra şimşek çaktı ben de korkuyorum ya koşarak Maria'nın odasına gittim."

  "Ha, yani ilk önce bana gelmemişsin?" Dedi Loki tişörtünü giyerken.

  "Loki kapa çeneni, ben konuşuyorum ded- işte sonra bir sesler duydum dedi ki sen buraya ait değilsin. Seni burada yaşatmayacağız, git buradan fal-"

  "Alice! Nefes almaya ne dersin?"

  "Olmaz, sonra alırım. Sonra işte ben de korktum. Senin bana şaka yaptığını falan düşündüm. O yüzden de senin odana daldım sonra d-"

  "Bu arada şu duyduğun ses vardı ya.."

  "Evet, bana gitmemi söyledi."

  "Odin'in ruhuydu. Yine ortalıkta dolaşıyor sanırım. Çok şakacıdır, ama insan sevmez." Dedi Loki ve bana çaktırmadan gülmeye başladı. "Yani demek istediğim şu ki, seni gördüğü anda öldürmek isteyecektir."

Avengers| Kitsune'nin YükselişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin