Cennet'te Yenilmezler"Selam Nat!" Dedi Pietro. Natasha onu görmeyi beklemiyordu bu yüzden şaşırmıştı.
"Maximoff? Sen?"
"Evet. İyi görünüyorsun dostum." Dedi Pietro.
"Selam çocuklar.." dedim.
"A-Alice?" Dedi Nat ve Pietro aynı anda.
"Senin burada olmaman gerekiyordu!" Diye bağırdı Natasha. Dayanamadım ve koşarak ikisine de sıkıca sarıldım.
"Nasıl oldu bu?" Dedi Pietro.
"Jasper.. sen öldükten sonra kendimi yem olarak kullandım. Loki de onu yendi."
"Hayır! Bunu yapmamalıydın." Dedi Natasha.
"Seni özledim Nat. Herkes seni çok özledi. Dayanamadım daha fazla."
"Biliyor musun Nat, Karina ile Stev-"
"Sonunda!" Diye yükseldi Natasha.
"Neredeyiz acaba?" Diye sordu Tony ve etrafına bakınmaya başladı. Hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu.
"B-Baba?"
"Kızım?"
"Sakın bana bunu yapt-"
"Kazandık, Alice." Dedi Tony ve bana doğru yürüdü.
"Pep ve Morgan ne olacak peki? Ya Peter? Kahrolur."
"Bensiz ölebileceğini mi sandın sen?" Diye konuyu değiştirdi Tony ve gülümsedi.
"Hem çok yorulmuştum. Biraz tatil iyi gelecek. Sizce?"
"Yine formundasın Stark." Dedi Pietro.
"Görünüşe göre aramızda eksikler var.." diye mırıldandı Tony ve etrafına bakındı.
"Ne? Daha da mı var? Yok artık!"
"Çok yoruldum. Şöyle güzel bir restorana gidelim."
"Baba.."
"Ya da bir göl kenarı, ne dersiniz?"
Tony, hepimizi zorla farklı bir yöne yürütüyordu. O sırada arkamızdan bir ses bize seslendi.
"Bana da yeriniz var mı acaba?" Dedi Loki elini başının arkasına koyarak.
"Yok, hayır! Olmuş olamaz." Dedim. Arkamı dönmeye çok korkuyordum. Loki de ölmüş olamaz..
"L-Loki?" Dedi Nat şaşkınlıkla.
"Evet, ben de buradayım. Nasıl oldu sorgulamayın çocuklar inanın ki ben de bilmiyorum."
Hızla arkamı dönüp Loki'ye doğru ilerledim.
"Buradayım Alice. Yanınd-" onu öpmemi beklerken sertçe bir yumruk attım.
"O-Oww! Acıdı!"
"Sana ne olursa olsun peşimden gelmemeni söylemiştim!"
"Ben de bunu deneyeceğimi söyledim."
"Neden denemedin?"
"Thanos izin vermedi. Ben ne yapabilirim ki?"
"Onu Thanos'a meyve bıçakların ile saldırmadan önce düşünecektin." Dedi Tony.
"Ne yaptın ne yaptın?!" Diye sorguladı Pietro.
"Thanos'un sırtına atladım."
"Oğlum sen manyak mısın?!" Diye bağırdım ve daha çok Loki'nin üzerine yürüdüm. Boyum kısa olduğu için ona yetişemiyordum.
"Evet, ama sen seviyorsun değil mi Kraliçe'm?"
"Evet!" Diye bağırdım ve gülümseyerek parmak uçlarımla yükseldim. Loki, ne olduğuna anlam vereneden burnuna minik bir öpücük kondurdum.
"Gerçekten mi ya?!" Diye sitem etti Tony.
"Çok güzelsin, seni hemen şu an öpebilirim." Dedi Loki.
"Hayır, öpme!" Diye bağırmaya devam etti Tony.
"Ne duruyorsun? Öpsene!" Dedim ve sırıttım.
"Öpeceğim!"
"Yol yakınken cehenneme mi gitseniz? Hayır yani cennette çok yanlış örnek oluyorsunuz!" Dedi Tony. Sinirden gözlerinden kan gelecekti.
"Bırak çocukları Tony. Baksana ne kadar mutlular." Dedi Natasha.
"Bir şartla affederim."
"Neymiş o?" Diye sordu Pietro.
Tony, Loki ve benim yanıma doğru ilerledi ve parmaklarıyla yanaklarını işaret etti.
"Beni de öpün."
Herkes gülmemek için zor sabrediyordu.
"Ne? Kıskandım.." dedi Tony ve beklemeye devam etti.
Loki, bana bakıp 'hadi yapalım şunu!' Gibisinden işaret etti. İkimiz de Tony'e yaklaşıp yanaklarına minik bir öpücük konduracaktık fakat Tony, yine yaptı yapacağını..
Tam onu öpecekken aramızdan çekildi ve yanlış kişiyi öptüm..
"H-Ha ha.. kandırdım sizi.." dedi ve Nat ile Pietro'nun yanına doğru yürüdü.
"Evet, sanırım gitme vaktimiz geldi. E-Ee Loki, anlat bakalım."
"Diyorum ya kesin bir yanlışlık oldu. Tanrı ile konuşmalıyım, cennette olmam bir mucize."
"Biri ona gerçeği ne zaman söylemek ister?!" Dedi Natasha.
"Ben söylerim Nat." Dedim ve Loki'ye döndüm.
"Bebeğim.. tanrı sensin!"
"Doğru! Ben bir tanrıyım."
"Oh, hadi çocuklar.. o bir fesatlık tanrısı.." dedi Tony.
"Ama neden bozuyorsun ki.." dedi Nat.
"Ayrıca çok zamansız öldük. Daha minik Loki'ler yapacakt-"
Loki, lafını bitirmesin diye sertçe öksürmüştüm.
"Bunlar nasıl buraya geldi, hâlâ anlamıyorum." Dedi Tony ve yürümeye devam etti.
"Keşke gözlüklerimi de alabilseydim. Karizmam bozulacak."
"Artık dinlenebiliriz. Görev tamamlandı. Avengers!"
"Assemble!"
-Son-
Öncelikle bu yolculukta yanımda olduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim. Avengers maceramız da buraya kadardı. Umarım okurken keyif alabilmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers| Kitsune'nin Yükselişi
FanficYıllar önce bir patlama sırasında japon mafyalar tarafından kaçırılan Alice Stark, denek olarak kullanılıp bir tilkiye dönüştürüldü. Bütün ekip onu kurtarmak için tekrar bir araya gelirken, Loki onu japon mafyalara sattığını itiraf etti. Avengers a...