Normal Çiftler Gibi

556 50 4
                                    


Avengers binasında oldukça yoğun bir çalışma vardı. Babam, zaman makinesinin doğru çalışması için seferber olmuştu.

Thor, elinde içeceği yudumlayarak çocukların yanına doğru ilerlerken; Tony de elinde aletleri ile koşuşturuyordu.

  "Sola kayıyorsun. Şeridinde kal Lebowski." Dedi Tony ve Thor'a omuz atarak devasa zaman makinesine doğru havalı bir şekilde ilerledi.

  "Ratchet, ne durumdayız?"

  "Adım Roket. Fazla yüklenme kendine. Sadece Dünya'da dahi sayılırsın sen." Dedi Roket ve işini yapmaya devam etti.

  "N'aber Alice? Ne yapıyorsun?" Diye seslendi Tony.

  "Sevdiğim çocuğu stalk'luyorum, baba.." dedim ve büyük bir dikkat ile elimdeki mitoloji kitabını incelemeye başladım.

  "Şu uzun boylu, prens saçlı, iyilerin düşmanı kötülerin dostu olan çocuk mu?"

  "Biliyor musun, Loki sadece senin düşmanın sanırım."

  "Öyle mi? Neden?"

  "Çünkü sürekli ona laf atıyorsun."

  "Kabul et, senin de hoşuna gidiyor. Elektrik lazım, kitabı bırak ve yanıma gel."

  "Niye ya? Ben elektrik mi basıyorum?"

  "Evet."

  "Evet, elektrik basıyorum.." dedim ve elimdeki kitabı sertçe kapatarak Tony'nin yanına doğru ilerledim.

  "Şimdi senden elektriği kes dediğimde tamamen kesmeni isteyeceğim."

  "Tamam."

  "Hazır mısın?"

  "Evet."

  "Üç. İki. Bir. Alice elektriği kes!" Diye bağırdı Tony. Elektrik kolunu sakince yukarıya kaldırarak tüm elektriği kesmiştim.

  "Sen ne yaptın şimdi?"

  "Bana elektriği kesmemi söyledin babacığım, ben de kestim."

  "Güçlerini kullanmalıydın!"

  "Zekamı kullanmak daha doğru geldi. Tabi sende olmadığı için bilemezsin." Diye mırıldandım.

  "Güçlerini kullanmayı öğrenmelisin."

  "Zaten öğrendim ve biliyorum." Elimden minik elektrikler çıkarıp babama doğrulttum. "Bak, ne yaptım?"

  "Anlıyorum, şimdi yer değiştireceğiz. Elektriği güçlü bir miktarda buraya aktaracaksın."

  "A-Ama.."

  "Kol yok. Güç var. Haydi Kitsune."

  "Sen beni kullanıyorsun."

  "Zekamı kullanıyorum kızım."

  "Baba?"

  "Efendim?"

  "Loki yok."

  "Konumuz bu değil."

  "Dünden beri hiç görmedim. Hatta dün de görmedim."

  "Yapacak bir şey y-"

  "Loki mi? Ha o şeyde.." Maria binaya giriş yapmıştı.

  "Nerede?"

  "Yeni Asgard'da."

  "Odaklan Alice." İşime odaklanmayıp sadece Maria'nın dediklerine odaklanmıştım ve bunun sonucu bana kötü yansıyacaktı.

Avengers| Kitsune'nin YükselişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin