1970

387 38 13
                                    


New Jersey-1970

  "Burada doğdum deme sakın." Dedi Loki, Tony'e.

  "Fikir burada doğdu. SHIELD olduğunu, yarı faşist bir istihbarat teşkilatı yürüttüğünü hayal et. Nereye saklardın?"

  "Göz önüne." Dedi Loki.

  "Senin kadar salak olsam ben de öyle yapardım." Dedim dayanamayıp. Onu çok seviyordum ama içimdeki öfke dinmek bilmiyordu.

Tony, takım elbiseli bir doktor gibi giyinmişti. Ben de bir ajan gibi. Steve de asker üniforması giymişti. Loki de Steve'e uyum sağlamak için asker gibi giyinecekti fakat renkleri hoşuna gitmemiş beyefendinin. O yüzden siyah renkli ajan kıyafetleri giydi. Kendini FBI sanıyor herhalde. Ya da benimle birlikte hareket etmek için yaptı..

 Ya da benimle birlikte hareket etmek için yaptı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Maşallah, maşallah..)

Asansöre bindiğimizde bizim haricimizde içeride bir kadın daha vardı. Elindeki dosyayı incelerken gözü sürekli bize takılıyordu.

  "Bu kadın neden sana bakıyor?"

  "Bilmem, belki de beni affetmen içindir."

  "Sadece sinirliyim, birazdan geçer."

  "Şu asansörden bir çıksak sinirin geçecek de.."

  "Susun, fısıldaşmayın." Dedi Tony.

  "Bana emir verme!"

Tony'nin ineceği kata gelmiştik.

  "Görevinizde bol şans Yüzbaşı." Dedi Tony.

  "Projenizde bol şans Doktor."

  "He biz zaten evlatlığız."

İki kat kadar daha çıkmıştık ki Loki ile benim de inme zamanımız gelmişti.

  "İyi günler Bayan Lucrecia ve Lo-"

  "Louis." Diye düzeltti Loki. Steve'in onun ismini söyleyeceğini sanmıştı.

  "Louis mi?" Diye fısıldadım.

  "Her zaman bir Louis olmak istemişimdir."

Biz indikten sonra da Steve, asansörde memur ile tek kalmıştı.

  "Burada yeni misiniz?" Dedi kadın.

  "Pek sayılmaz."

Kadın, Steve'e ters ters bakmaya başlamıştı. Yazık çocuğa, gerçekten üzüldüm.

Loki ile bulunduğumuz kattan arka merdivenleri kullanarak Tony'nin yanına gittik. Burası depo gibi bir yerdi ve her yer elektrik kutuları ile doluydu.

  "Daha fazla kalamayacağım sanırım." Resmen elektrik beni etkiliyordu. Etrafa zarar vermeye bile yol açabilirdim. Elektrik yüklü ortamlarda kendimi kontrol edemiyordum.

Avengers| Kitsune'nin YükselişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin